Hat

897 120 8
                                    

Nem hiányzott ez neki. A rohanás. A korán kelés, későn lefekvés. De az idol élet ezzel jár.

6kor kelsz, korán reggel próba, két falat ebéd majd délután próba, néha becsúszik egy forgatás vagy fellépés. Ha turné van akkor pedig este egy koncert.

Most is egy koncertet adnak Szöulban, majd a héten utaznak Japánba.

- Hyung! - szólt oda a leadernek - Yixing mikor jön?

Junmyeon hirtelen lefagyott.
Nem mondhatja el.
Megígérte párjanak, hogy nem mondja el.

- Nem tudom - hazudott. Nem mondhatta ki. Nem tudta. Nem akarta. Neki sem sikerült még megbirkóznia a tudattal.

Már csak nyolcan maradtak.

Baekhyun bólintott, majd hagyta, hogy a sminkes még több alapozót nyomjon, amúgy teljesen hibátlan bőrere.

Baekhyun sosem tartotta magát férfiasnak. Éppen ezért utálta a fején lévő sminket.

Még kevésbé férfias.

Hiába kérte a lányt, kevesebbet nyomjon a barna trutyiból, ő nem figyelt rá.

Kicsit sem elégedetten sétált át az öltözőbe, ahol a stylist már kikészítette mind a nyolc tag fellépő ruháját.

Egy fekete farmer, lenge inggel. Tetszik neki az összeállítás.

A farmer tökéletesen feszül lábaira, ezzel kiemelve jól látható izmait.

Az ing teljesen illik vörösen melírozott hajához és kék kontaklencséjét a megegyező színű virágok kiemelik.

Miután felöltözött, Chanyeol jelenik meg, majd egyszerűen leveti fehér pólóját és fekete melegítőjét, így egy szál boxerben futkozik a kicsiny szobában.

Sosem zavarta a fiatalabbat, ha a staffosok így látják. Hiszen felsőtestére felettébb büszke, a lába meg a rövidnadrágokban úgyis látszik.

Baekhyun, hajával megegyező színben pompázva figyelte parádézó szerelmét.

Jó segge van, nem tagadás.

Megint a lényeg Baekhyun. Inkább a bokáját nézd. Nem! Nehogy feljebb nézz! Nem szabad. De túl vonzz. Ilyenkor egy perverz állatnak tűnök. De hát istenem. Egy meleg pasi vagyok aki 3 éve csak a jobb kezével találkozgat estenként. Emberi dolog oda nézni.

5 Év ◇ChanBaek◇  ●BEFEJEZETT●Où les histoires vivent. Découvrez maintenant