Vidáman rázta hatsó felét a telefonjából szóló zenére.
Érezte magán Baekhyun tekintetét, emiatt meg feltűnőbben táncolt.
Ilyenkor olyan volt mint egy ribanc.
Mosolyogva fordult meg majd mérte végig az elpirult fiút.
Ilyenkor olyan kis aranyos.
Ritmusra pattogott oda ruháihoz, majd nehezen, de magára rángatta az aránytalanul szűk nadrágot.
- Hé Byun Baekhyun - szólt oda a fiúnak, miközben ingjét is magára kapta - Szeretlek - hadarta majd kispurizott az öltözőből.
Mi a sajtos lepedő van velem? Istenem Park Chanyeol. Ennél gázabb már nem lehetsz. Ennél még Sehun is normálisabban vallott szerelmet Luhannak a Burger King mosdójában miközben az idősebb pólójából mosta ki a ketchupot. Ezek után csoda ha hozzám szól. Ezt jól összehoztam.
Fejét ütögetve sétált be a varóterembe, majd lehuppant a maknae mellé.
A fiatal vigyorogva fordult a másik felé, majd ő is vattacukor fejét kezdte ütögetni.
- Ezt miért - húzódott el.
- Te is ütögeted, én csak segítek - kacsintott.
- Ne rám kacsintgass köcsög maknae - morgott.
- Mi bajod van Chanyeol? - csusszant melléjük Junmyeon.
Éppen nyitotta a száját, higy ravágja, "semmi", de Baekhyun, tekintetével a colost keresve rontott be a szobába.
- Park Chanyeol told ki a képed - szólt oda neki.
Nagyot nyelve nézett rá az őt vizslató fiúkra, majd bátortalanul sétált ki a folyosóra.
Az idősebb fel s alá járkálva várta a másikat. Magyarázatot akart. Most azonnal.
Izé. Nekem nagyon nem tetszik, de azért kirakom, mert hátha nektek jobban bejön 😂😂
Ha esetleg tetszett csillagozz és komizz ^w^
Anci
ESTÁS LEYENDO
5 Év ◇ChanBaek◇ ●BEFEJEZETT●
RomanceNem a maguk érdekében nem adták fel. Hanem egymásért. Hiszen Chanyeol Baekhyunért küzdött, Baekhyun pedig Chanyeolért. !🏳️🌈HOMOSZEXUALITÁS🏳️🌈! !Trágár kifejezések előfordulhatnak!