*5 évvel később*
10 éves az EXO.
2012ben alakult meg hazánk egykor leghíresebb bandája. A 12 fiúból végül 6 tag kilépett, így a banda bejelentette a feloszlást.
Míg Kris, Luhan és Tao egészségügyi panaszokkal hagyta el az ügynögséget, Yixing arra hivatkozott, nem érzi jól magát Koreaban, vissza akart menni Kínába.
A legnagyobb port Baekhyun és Chanyeol távozása kavart. A két fiatal közös kapcsolatuk miatt mondtak le a többiekkel való zenélésről. Baekhyun egy koncerten jelentette be, hogy a rapper és ők hosszú ideje párkapcsolatban élnek. Végül úgy döntöttek, elhagyják a bandát és vidékre költöztek.
3 éve Baekhyun feltűnt különböző dorámákban, míg Chanyeol dalszövegíróként tevékenykedett tovább.
A következő évben közösen vonult be a 8 fiú a kötelező katonaságba, ahonnan 2 hónapja jöttek vissza.
A többi hat fiú szintén a médiában maradt, színészként vagy énekesként. Junmyeon a twitter fiókján jelentette be mint egykori leader, az EXO, utoljára 12 taguként fel fog lépni. Mást nem közölt az egykori rajongókkal, de mi nagyon várjuk azt a fellépést [...]"
- Hyung~~ - borult rá Xiumin vállára Luhan - ölj meg - tárta ki karjait.
- Zakkant - pöckölte meg a homlokát es nevetve visszasétált a helyére.
- Na lányaim, ez már nem volt olyan fos - csapta össze elégedetten a kezeit Kris.
- Anyád a lány - morogta a maknae.
- Ez így igaz Sehunie - nevetett - Na hajrá, utána Tao mindenkit meghív inni - csapott rá a kicsi hátára.
Chanyeol segítsegével megírták a dalt, Jongin és Yixing pedig a főkoreográfusként tevékenykedtek. Kyungsoo, Baekhyun és Tao pedig elvállalták, hogy terveznek egy találó klippet a számhoz. A többiek pedig itt-ott segédkeztek.
Ez lesz az végső búcsú a rajongóktól.
A klippben minden benne lesz. A fiuk kapcsolatai. Az, hogy az EXO egy sereg meleg fiú egymásratalálása. Hogy mennyi barátság alakult ki, illetve mennyi szerelmi szál jött létre. Egy búcsú. Egy videó. Videó az igazságról.
~~~
- Tudod Baek, ha valaki nekem 10 éve azt mondja, a leendő csapattársam lesz a szerelmem tökönrúgom. Erre megis itt ülünk Franciaországban egy gyanúsan Kyungsoonak és Jonginnak tűnő emberrel a hátunk mögött és egy romantikus vacsorán vagyunk. Hyung, nem akarom, hogy már a szövegtől elbőgd magad. Baekhyun, megtisztelsz azzal, hogy papíron is a rabszolgám leszel? - térdelt le a sokkolt idősebb elé Chanyeol. Nem akarta a szokásos sablonos módon megkérni párját, hogy végleg összekössék életüket. Olyan tipikus Chanyeolos lett.
- Leszek te zakkant óriás - ölelte át a párját. Természetesen zokogva.
Kyungsoo és Jongin a háttérben hatalmas tapsvihart indítottak el. Persze Kyungsoo látni akarta, ő szavait használva Chanyeol bénázását. Akármennyire is tűnt úgy, a két fiú nem szereti egymást, legjobb barátok a kezdetektől.
Ez lett volna Chanyeol és Baekhyun rövidke története. Nem merték bevallani, féltek. Aztán mégis eljutottak eddig, hogy már Baekhyun hivatalosan is Chanyeol rabszolgája. Mégsem bánta meg egyikőjük sem, amiért nem léptek előbb. Hiszen legjobb barátok is lettek.
~~
Chanyeol és Baekhyun még a következő évben összeházasodtak egy eldugott kis szigeten.
Yixing és Junmyeon Kínában egy közös lakást vettek. Junmyeon nem tervezi megkérni a fiatalabb kezét, szerinte így is érzi a kínai, mennyire imádja.
Sehun és Luhan Amerikába költöztek. Együtt nevelik Vivit.
Kris és Tao továbbra is Kínában élnek együtt, még az év elején fogadtak örökbe egy kiskutyát, akit Tao mindig a kislányuknak hív.
Minseok és Jongdae hivatalosan is visszavonultak, próbálnak nem feltűnést kelteni. Nem rég indultak világkörüli útra, most éppen az Olasz tengerparton süttetik kockáikat.
Végül Kyungsoo és Jongin. Kyungsoo színészként tevékenykedik, Jongin táncot tanít, illetve fellépesei vannak. Tavaly szakítottak, de Chanyeol és Sehun ismét összehozták őket. Ők az egyetlenek, akiknek a kapcsolatuk nem hivatalos.
A 12 fiú a 10. évfordulójuk óta ismét szoros kapcsolatba kerültek, amikor tehetik találkoznak. Van hogy 5en vagy 6an, van hogy 10en, néha 12. Mert hát EXO, We are one.
Sziósztok!
Nos, elérkeztünk a történet végéhez. Happy end ami ritka nálam 😂
Először is nagyon nagyon szépen köszönök mindent. A támogatást. Csillagokat, kommenteket mindent. Nagyon nagyon szeretlek titeket ❤
Lehet lesz egy érdekességek és köszönetnyílvánítás, lehet nem. Még egyszer nagyon szépen köszönök mindent!!! ❤Anci
2017. 10. 19.
KAMU SEDANG MEMBACA
5 Év ◇ChanBaek◇ ●BEFEJEZETT●
RomansaNem a maguk érdekében nem adták fel. Hanem egymásért. Hiszen Chanyeol Baekhyunért küzdött, Baekhyun pedig Chanyeolért. !🏳️🌈HOMOSZEXUALITÁS🏳️🌈! !Trágár kifejezések előfordulhatnak!