Kilenc

820 109 6
                                    

Chanyeol és Baekhyun végre megbeszélték egymás között a dolgokat. Mind a ketten az elutasítástól féltek, ez volt az oka az egésznek.

A maknae végig magát dícsérgette az úton, miszerint ő az elejétől tudta, hogy a két fiú egymásba van zúgva.

A kis csapat utolsó célpontja a Kaisoo páros, akik semmi pénzért nem hajlandóak megbeszélni ezt az egészet. Kyungsoo tagadja, hogy bele van zúgva a fiatalabba. Jongin természetesen nyíltan vállalja az érzéseit.

- Chanie, szerinted hogy tudnánk őket összehozni? - terült el párja ölében.

Annyira vágyott erre. Hogy akkor ölelhesse vagy csókolhassa meg a másik fiút, amikor csak akarja. Hogy csak az övé lehessen.

- Ismered Soot. Ne avatkozzunk bele, csak rájönnek. Így is egyértelmű a dolog, Kyungsoo csak játsza a nehezen kaphatót. Csak hagyjuk rájuk - simogatta mosolyogva a kicsi haját.

- Chanie, ugye tudod, hogy most én vagyok a világ legboldogabb embere? - vigyorgott rá - Annyira szeretlek - bújt hozzá.

- Én is szeretlek te idióta - nevetett fel.

- Fújj - sétált be a nappaliba a maknae, hányást imitálva.

- Féltékenyek vagyunk Oh Sehun? - kezdte piszkálni Chanyeol.

- Isten ments. Tudod, mi Luhannal nem ragadtunk le annál, hogy egymás ölében fekszünk. Néha előfordul. Csak ruha nélkül - vigyorgott pimaszul.

- Mocskos maknae - dobott neki egy párnát Baekhyun.

A dorm csendes volt, csak a friss páros beszélgetését lehetett hallani. Mindenki csak pihent, kivéve a leadert.

Junmyeon egyedül ücsörgött a szobájában, egy debutkor készült képet nézegetett.

Még 12en vannak rajta. Boldogok. Nevetnek, hiszen semmi gondjuk sincs. Kris hatalmas mosollyal néz a kamerába. Tao éppen a haját igazgatja. Luhan Sehunba karolva vigyorog. És Yixing. Yixing Junmyeonnak dőlve mered a kamerába.

Hiányzik neki a fiú. Pedig hamarosan visszajön. Még egyszer utoljára.









Sziósztok ^-^

Előre szeretnék szólni, most egy kicsit nagyobb szerepet fog kapni a SuLay páros 🙈 remélem ez senkit sem zavar 🤔

Ha tetszett a rész kérlek csillagozz és kommentelj ^-^

Anci

5 Év ◇ChanBaek◇  ●BEFEJEZETT●Où les histoires vivent. Découvrez maintenant