Igazság

72 10 0
                                    

Nami POV 

Felvettem a telefont és megbeszéltem Jungkookal egy találkozót, azt is estére. Nem akartam egyedül lenni egész délután, így ráírtam Abbyre, hogy találkozzunk, amibe bele is eggyezett.

Felhúztam fekete szakadt farmerom, hozzá egy fehér maicát, és lementem a nappaliba. Kistáskámba beraktam kulcsom telefonom és pénzem, majd mentem is felhúzni patikám. 

Kiléptem az ajtón, de....nem tudtam merre menni....miért nem kérdeztem meg? Elővettem telefonom és készültem ráírni megint, de meghallotta hangját a távolból. A hang felé fordítottam fejem, és láttam ahogy felém sétál.

"Szia Nami" Mondja vidáman a lány. 

"Szia!" köszöntem vissza megölelve őt, amit viszonzott is. 

"Merre megyünk?" kérdezi kedvesen.

"Nem tudom, merre szeretnél menni?" kérdezem vissza.

"Elmehetnénk bevásárolni!" mondja izgatottan, én csak mosolyogva fejem ráztam. 

"Persze, mehetünk" Válaszoltam ötletére.

Fél óra séta után már a város központban sétálgattunk, keresve egy jó ruhaboltot. Abby szinte mindegyikbe be akart mennni, én csak követtem. 

Először vettünk ruhákat, nacit meg néhány pólót, majd kikérlelte hogy elmenjünk sminket is venni, így hát oda is bementünk. Nem nagyon szoktam sminkelni, így nem vettem volna semmit, de Abby mondta hogy kéne nekem alapozó meg korrektor, mert ronda az arcom a néhány pattanásom miatt. Először ellenkeztem, de nem bírtam lemondani, így vettem néhány sminket is. 

Estére inkább csak elsétáltunk a városháza melletti szökőkúthoz, és leültünk egy padra. Random dolgokról beszélgettünk, amikor is meghallottam egy ismerős hangot. Körbe néztem de senki ismerőst nem láttam. Abby szokás szerint csak dumált, amit nem hallgattam végig. 

Kicsit elbambultam gondolkodva. Megkérdezzem Kook-ot, hogy tényleg bántott-e vagy ne...? Vagy Abbytől kérdezzem meg? Igen, az lesz a legjobb. 

"Abby, lehet egy kérdésem?" vágok bele mondatába, amit egy meglepett arccal fogadott.

"Umm, persze, mi lenne az?" Kérdezi belekóstolva italába amit most vettünk. 

"Jungkook, engem régen....bántott..?" kérdezem nem magabiztosan, mire ő felköhögte italát. Meglepetten nézem, ahogy a lány nagy szemekkel néz engem. 

"M-mivan?" kérdezi ugyanazzal az arckifejezéssel.

"Szóval tényleg bántott?" Kérdezem elszomorodva. Abby elnevette magát kicsit erőltetetten és felkelt. 

"Bocsi Nami, mennem kell, szia! " és el is sietett engem otthagyva gondolataimmal. Akkor Jungkook...nem is szeret csak játszadozik velem? 

Előkaptam telefonom és rámentem Yoongi névjegyére, és megnyomtam, hogy felhívjam. 

Csörög...csörög....nincs válasz. Megpróbálom megint, ezúttal leteszi. Felkelve a padról, felkapom az összes zacskóm és elindultam haza. 

Otthon bátyám tevékenykedett a konyhában, de az vagy odaég mindig vagy íztelen. Megkerestem a telefont, hátha nem ismeri fel a számot és felveszi, de nem vált be, mert nem vette fel. 

Nem tudom merre lakik, szóval mást nem bírtam tenni, minthogy elmenjek aludni. Felmentem a szobámba, ahol ledobtam a ruhadarabokkal teli zacskókat, Már épp öltöztem volna otthoniba amikor is megcsörrent a telefonom. Jungkook hívott. Felvettem a telefont, majd mint villám, olyan gyorsan eszembe jutott, hogy akart velem találkozni. Kinyomtam a hívást, és felöltöztem valami normálisba, majd lerohantam a lépcsőn. Tesóm furcsán nézett, amikor is egylábon állva, semmibe se kapaszkodva próbáltam felhúzni a patikám. Elkiáltottam magam Sziá-t mondva, majd mentem is a megbeszélt helyre. 

A megbeszélt hely a park volt. Megpillantottam Kookot ahogy egy padon ül a távolban. Gondoltam meglepem hátulról, ezért egy fa mögé bújtam közelébe, nehogy észre vegyen, ám akkor oda sétált hozzá egy lány. És nem akármilyen lány, hanem Abby. Kicsit tompán, de hallottam mit mondtak.

"Kookie, baj van" ül le mellé a csaj még a délutáni vásárlásos zacskókkal. 

"Miért, mi az?" Kérdezi a fiú kíváncsi tekintettel.

"Emlékszik..." Mondja a fiú reakcióját várva. Válaszul értetlen arcot kapott.

"Miről is van szó?" kérdezi kicsit félve.

"Nami emlékszik a múltjára." Mondja a lány ajkába harapva.

"M-Mi? az...az nem lehet!" Akadt ki a fiú. A lány idegese harapdálta száját gondolkodás közben, miközbe a fiú egyik pontból a másikba sétált. "Ez így nem lesz jó..." mondja öt perc után Jungkook, amire a lány egy bólintással válaszolt. "Nem lehetünk itt!" fűzi hozzá ijedt hanggal.

"M-Miért?" kérdezi a lány.

"Megbeszéltem vele egy találkozót pont itt, ha megtudja miket terveltünk és tervelünk ellene akkor pácban vagyunk." Mondani valója közben felsegítette a lányt a padról, és már húzta is egy irányba, gondolom haza. 

Elválok a fától, és megdöbbenve leülök a padra. Terv? Milyen terv..? H-Hát....akkor Abby se a legjobb barátnőm igazából..? Ez minden csak a terv része...?

Yoongi POV

Kissé szívtöröttem jártam Szeül utcáit, Namin törtem a fejem. Hogy tehette ezt..? Fél óra séta után már a park bejáratánál voltam. Beljebb sétáltam, és megláttam egy lányt, ahogy egy fa mögött bújkál. Közelebb sétáltam, de meghallottam egy ismerős hangot. Kicsit távolabb állva meg i láttam a hang tulajdonosát. Jungkook le-föl járkált, míg osztálytársunk Abby a padon ült egy halomnyi zacskóval. 

  "M-Mi? az...az nem lehet!" akadt ki Kook. "Ez így nem lesz jó..." mondja egy idő után. "Nem leetünk itt!" mondja néhány másodperccel később, mire a lány ijedten ránézett. 

"M-Miért?" kérdezi.

  "Megbeszéltem vele egy találkozót pont itt, ha megtudja miket terveltünk és tervelünk ellene akkor pácban vagyunk." Mondja miközben lábra állította a csajt és elindult vele házához.

Nami eldőlt a fától és leült a padra. 

Szóval akkor az is a terv része volt hogy megcsókolja...?


Don't Do It! | BTS ffWhere stories live. Discover now