Baleset, vagy mégsem?

102 13 0
                                    

"Ugye nem baj ha egy kicsit játszunk?"

Elkezdtem kapkodni karjaimmal ammennyire csak bírtam, hogy elengedjen, de nem jártam sikerrel. "Később is ilyen aktív leszel?" Kérdezte egy vigyorral...Egy kis idő múlva, amikor abbahagytam a csapkodást, elengedett, és pedig leestem a földre. Levegőért kapkodva fogtam gyengéden a nyakam. Amikor már bírtam lélegezni, felnéztem. Baekhyun épp a pisztolyát szegedzte a nő felé, de nem engedhettem. Inkább engem bántson, de ne egy ártalmatlant...

Gondolkozás nélkül odarohantam, és megpróbáltam félrelökni, de evvel csak azt értem el, hogy a falba lőtt. Mérgesen rám ppillantott, majd meglökött egy kicsit durván. Megpróbáltam ráugorni, de csak lelökött. Felkeltem, de lefagytam....Felém tartotta a pisztolyát. Az idő megállt úgy éreztem, kisírt szemeimmel alig láttam. Becsuktam a szemem várva a legrosszabra. "NEE!!!" ez volt az utolsó dolog amit hallottam majd Puff....Rettentően nagy fájdalmat éreztem bal vállamban, majd a kezemet odakaptam és lerogytam sikítva a földre. Miért...miért én?

Suga POV

Épp sétáltam az utcán, mivel kiakartam szellőztetni a fejem. Hogy tud Jungkook ilyen lenni egy lánnyal szemben? Miért bántaná ha nem tett neki semmi rosszat? Miközbe gondolkodtam, egy nagyobb méretű követ rugdostam. Amikor már meguntam belerugtam egy nagyot, ami egy egy kisutcába repült. Elkezdtem menni az utca felé...de amikor odaértem csak azt láttam, hogy Nami állt ott telyesen remegve, csukott szemmel, de amint láttam, hogy egy embert pisztolyt tart előtte, nem hezitáltam "NEE!!!"...egyből nekiugrottam, de sajnos nem lett valami sikeres mivel Nami vállát eltalálta. Behúztam egy öklöst neki amitől egyből ki is feküdt. Odarohantam Namihoz, elővettem a telómat, és már tárcsáztam a mentőket. Ahhoz képest, hogy emnnyit szoktak késni, most eléggé gyorsan itt lettek. Nami elvitték én pedig odamentem a kifeküdt pasashoz. Amikor jobban szemügyre vettem, tudtam, hogy ez Baekhyun. Háta mögött összefogtam két kezét, felállítottam, majd így sétáltunk el a rendőrségig mivel nem volt messze.

Jungkook POV

Épp élvezettel néztam a drága hétvégi focimeccset de a telefonom csörgése megzavart ebben. Abby hív.

(telefonban) J- Jungkook, A- Abby

J: Mivan Abby?

A: Hallottam szép híreket.

J: Ajánlom, hogy jó legyen, mert épp egy meccset zavartál meg.

A: Jaj boccs királylány. Na a lényegre térve...Nami-t meglötték és most a korházba van műtéten.

J: Na ki volt az a szent ember aki ezt tette vele?- Röhögtem el magam.

A: Baekhyun...

J: Nem veszem be ezt Abby.

A: Pedig igaz, és képzeld ki mentette meg.

J: Ki? Tán egy őrangyal?

A: Suga Oppa

J: Majd meglátja, hogy Nami ezt nem ússza meg élve.

Evvel ki is nyomtam, rávetettem magam a kanapéra és néztem tovább a szeretett meccsem.

Suga POV

Nami-t épp műtik, ezért a műtő előtt ülök, és imádkozok, hogy ne legyen semmi baja. Másfél óra múlva kijött egy orvos papírokkal teli kézzel. "Elnézést Nami Yisumbre jól van?" Kérdeztem aggódva. Az orvos belenézett a papírjai köze, majd rám nézett. "Jól van, sikeres volt a műtét" -mondta higgadtan, nekem pedig egy óriási kő esett le a szívemről. Köszönöm Istenem köszönöm...Lehet hogy egy váll lövésbe nem hal bele, de amennyi vért vesztett...Még a hideg is kiráz ha visszagondolok, amikor fejét ölembe hajtottam és úgy vártam a mentősöket. Nem engedtek be Namihoz, mivek 'Pihenésre van szüksége' ezért hazamentem.

Eltelt egy hét Nami balesete után. Nem jön suliba, mert nem engedik az orvosok, ezért én vittem mindig neki a házit. Mindig próbáltam boldoggá tennni, legtöbbször sikerült is. Mindig vittem neki valamilyen kaját, hogy egyen, vagy segítettem neki a házát takarítani. Ma terveztem volna elmenni hozzá, de volt egy rossz előérzetem...Megpróbáltam órán figyelni de nem ment. Végre befejeződött a suli és már mentem is Namihoz. Kopogtam, de nem volt válasz...Megint kopogtam, de azúttal nyílt is az ajtó.... "Te meg mit csinálsz itt?"

Don't Do It! | BTS ffOnde histórias criam vida. Descubra agora