Egy újabb napra keltem....sajnos..
Életkedvem egy nagy nulla volt. Kimásztam az ágyamból és elkészültem iskolára. Beléptem ,mindenki engem bámult, de ez nekem nem volt semmi új.... Bementem a tanterembe, leültem de épp amikor letettem volna fejem oda jött Abby a suli "legmenőbb csaja...inkább a legnagyobb ribanca...
"Szia Namiii~"
Mondta idegesítő, kényes hangján.
"Kopj le királynő nem vagyok rád kíváncsi..."
És végre letettem a fejem a padra, de valaki felrántotta a fejem a hajamtól fogva.
"Te kis k****! Hogy mersz így beszélni velem?! Nincs semmi tiszteleted irántam?!"
Mondta kiabálva fejemet fogva.
"Kyahh! Én téged tisztelni majd akkor foglak ha halott leszek!"
"Akkor miért nem döglesz meg?!"
Ekkor lefagytam....sose mondott még senki ilyet nekem...
"N-nem nem í--"
"JÓLVAN TUDOD MIT?! EGY NAPON MAJD CSAK ELJUT AZ AGYADIG HOGY MEKKORA EGY SEGGFEJ VAGY!"
Ekkor elengedett én felkaptam táskám és felrohantam a tetőre.
A sarokba hajítottam a táskám és elkezdtem a kis falat rugni ami körbevette a tetőt.
"A ROHADT ÉLETBE!"
Elkezdtem erősebben rúgni a falat.
"Minden rendben?"
Visszafordultam könnyes szemmel és láttam Jungkook-ot állni az ajtóban.
Ő is utált engem, piszkált de nem érdekelt.
"Mit akarsz? Te is akarod végre hogy megdögöljek?"
Ő csak bámult engem mint borjú az új kapura.
"Haggyál békén és tünj el...nem érdekel mostmár hogy mit pofáztok és asse hogy mit beszéltek a hátam mögött!"
"Nam--"
"MENJ MÁR INNEN!!"
Annyira megijedt hogy elrohant.
Én kiültem a kisfalra és néztem ahogy a többiek jól mulatnak...
"NAMI NE!!"
Valaki hátrahúzott. Mérgesen felkeltem és még mérgesebb lettem amikor megláttam Abby-t.
"Mivan?!"
"K-kérlek ne.."
Elkezdett sírni...és csak elmentem a táskámért és lesiettem mert utáltam a pofáját nézni. Vége tért mára a suli.Abby POV
Remélem bevette...miért nem hagytam egyszerűen leugorni? Ajh Jungkook te meg a terveid...De a vége lesz a legjobb....
Nami POV
Ettem és már beöltöztem pizsimbe. Bementem a fürdőszobába hogy összefogjam a hajam, de ekkor megláttam tesóm borotváját...
"Ugye nem gond ha egy kicsit elkérem..?" egy nagy mosollyal szétszedtem és elkezdtem egy dalt énekelni..
1 vágás
2 vágás
3 vágás
És így tovább míg elaludtam...
Reggel hajnali 5 kor ébredtem és csupa vér volt az ágyam... Pfff...kit érdekel..?
Elkészültem és elmentem suliba.Jungkook POV
Épp bejött Nami a suliba...
Intettem egyet Abbynek hogy jelezzem h megjött...
Odamentem Namihoz.
"Szia! ^^"
Ő csak rámnézett mintha bolond lennék és elment.Nami POV
Mi a fene volt ez...?
Na mindegy..
Sétáltam a szekrényemhez hogy kivegyem ami kell és bementem a terembe. Abby odajött hozzám.
"Szia Nami..."
"Csá"
"Kérlek bocsáss meg nem akartalak megbántani..."
"Nem mindegy neked..?"
Ő csak nézett és láttam a szemében mintha próbálna megölni de nem bír csak ha néz...
Elteltek az órák, hazalehetett menni, de mivel Péntek van maradok kosarazni...
Kimentem a pályára és játszottam amíg valaki el nem talált hátulrol..
Mivel eltalálta a bokám erősen az a valami ezért automatikusan leestem a térdemre...körül neztem és láttam valaki h rohan felém...
"Jesszus Nami jólvagy??"
"Igen Jungkook jól vagyok.."
És amikor ezt mondtam sarkon fordult és elment..én pedig hazamentem. Másnap suliba a felsősök megvertek korán reggel mert nem vittem pénzt nekik..csupa lila kék volt az arcom, kezem tele vagdosással stb..Van szebb pillanat az életben?
Uzsonna szünet volt, elmentem az udvarra. Jungkook már rohant és valamiért megölelt.
"Jól vagy? Nagyon bántottak? Nagyon fáj?"
Rögtön ellöktem és elmentem. A tetőn voltam szokásos ülőhelyemen és mindenki engem nézett.. Visszamentem órára...amikor vége volt az idősebbek megint megvertek mert "hazudtam" ő szerintük...
"N-nami...?"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Don't Do It! | BTS ff
Fanfic"elég lesz, hagyd már!" Kiáltotta osztálytársam. "Engedd már el!" Kiáltja a másik. Én mindvégig ezt a gyötrő fájdalmat éreztem, de majd véget vetek ennek... Néhol trágár szavak, esetlek 12+ tartalmak