Jace placa fulgerator din camera sa o intampine pe mama ca mai apoi amandoi sa vina la mine in camera, mamei parca-i cade fata cand imi vine piciorul care are o rana imensa.
- Cum ai reusit sa faci asta? Spune venind la mine fulgerator
- Ma jucam leapsa cu noul grup de prieteni de la liceu si intr-un moment de neatentie am cazut! Spun strambandu-ma, vrand sa par cat mai sincera
- Fi mai atenta, daca ti-l rupeai? Intreaba ingrijorata. Medicul? Intreaba
- L-am sunat si a venit si a zis ca nu-i rupt si ca 3 zile nu are voie sa mearga cu acel picior si sa se dea cu creama pe care mi-a dat-o dimineata si seara pana-i trece! Spune Jace
- Si tu unde naiba erai cand a cazut? Ridica mama tonul mult prea mult
- Eu...
- El cand m-a vazut m-a adus imediat acasa si a avut grija de mine! Spun eu nelasandu-l sa vorbeasca
- Oh, imi pare rau ca am tipat la tine scumpule! Spune mama vrand sa iasa din camera. Va las, ma duc sa ma apuc de treaba! Spune plecand
Jace rasufla usurat si-mi saruta fruntea.
- Multumesc! Spune zambindu-mi. Noapte buna ingerasule! Spune plecand
- Noapte buna! Spun mai incet, probabil neauzind
Imi las capul pe perna, asezandu-mi picioarele in asa fel incat sa nu ma doara ca mai apoi sa intru adanc in lumea viselor.
~ 04.10. 2017 ~
Imi intre-deschid ochii, corpul ne mai vrand sa doarma. Ma intind ca mai apoi sa simt acea durere cumplita din nou. Imi deschid larg ochii ignind de durere ca mai apoi sa ma pun le marginea patului si sa iau de pe mica masuta crema sa ma dau cu ea.
Dupa ce termin observ cum am langa pat o carja. Imi ridic telefon pentru a ma uita la ceas si observ ca am dormit mai mult de cat de obicei, este 13:32 A.M. asta inseamna ca intr-o ora fratele meu ar trebui sa fie acasa. Stau ganditoare 5 minute ca mai apoi sa iau si telefonul si carja si sa incerc sa ies din camera ca mai apoi sa cobor scarile pana-n bucatarie pentru a incepe sa fac ceva de mancare pentru mine si pentru Jace.Ma pun pe scaun mai intai pentru a ma gandi ce vreau sa fac. In cap imi sare un gand la salata cu pui dar am mancat si ieri asa ca fac doar salata si cartofi prajiti. Incep sa curat si sa pregatesc tot. Trec 30 de minute si termin punand tot deoparte pentru a astepta sa vine Jace sa manancam impreuna.
Ma pun pe canapeaua din living ca mai apoi sa aud batai in usa. Ma ridic si ma duc la usa ca mai apoi sa deschid si sa dau de doi ochii caprui.
- Jackson! Spun zambind. Tu nu ai ore? Intreb
- Ba da, dar nu aveam chef de chimie asa ca am plecat, Jace vine intr-o ora si probabil, pot sta cu tine pana atunci? Intreaba iar eu ii fac semn sa intre, acesta ajutandu-ma sa intru ca sa nu mai folosesc carja care imi e foarte incomoda.
- Ti-e foame? Intreb
- Mort de foame pot spune! Chicoteste
- Atunci sa manacam, am facut salata cu cartofi prajiti! Spun lund carja si mergand in bucatarie, acesta urmarindu-ma probabil.
Ne punem la masa si incepem sa mancam fara a scoate un sunet. Cand nu sunt atenta acesta arunca cu jumate de cartof prajit in mine.
- Nu irosi cartofi! Spun ridicand unu amenintator la el, acesta incepand sa rada eu urmandu-i exeplul si impland incaperea cu rasetele noastre. Dupa ce mancam, il conving sa ne uitam la un film de animatie dar cand sa ne punem jos, stand unu langa altu, mirosul de tigari imi ajunge la nas si-mi vine sa vomit tot ce am mancat.
- Skyler? Ce ai patit? Intreaba panicat
- De la tutun! Spun cu mana la gura
- Oh...
Mormaie ca mai apoi sa se indeparteze usor de mine.
- Du-te sus, prima usa le dreapta si cauta in dulap la al treilea sertar un tricou negru, am unu larg cred ca-ti vine, asta daca vrei! Spun iar acesta n-a mai stat pe ganduri si a fugit pana sus
Dupa nici 5 minute acesta revine in tricoul meu negru, al lui nefiind la el. Se pune langa mine, eu ne mai simtind atat de tare mirosul insuportabil al tutunului.
- Multumesc! Spun zambindu-i
Acesta imi intoarce gestul ca mai apoi sa dau drumul la filmul de animatie numit ' Mica Sirena'. Ador filmul asta.
Dupa nici 10 minute incep sa casc si imi asez usor capul pe umarul lui simtind cum tresare.
Dupa jumate de film vazut, pe usa intra probabil mai multe persoane, auzind mai multe voci. Imi ridic lenesa capul de pe umarul lui Jackson care a adormit si observ ca la usa se afla Jace, Mikael, Alec si Mal.Le fac semn cu sa taca ca sa nu-l trezeasca pe Jackson, nu de alta, dar vreau sa fac eu asta.
In secunda a doua suflu in urechea lui Jackson acesta sarind ca speriat de bombe. Isi freaca ochii somnoros ca mai apoi sa se aseze mult mai bine, cu capul pe picioarele mele si intins.- Nu prea a dormit in ultimul timp aproape deloc! Vine Mikael si-mi sopteste la ureche
- Mhm! Mormai
Jace se uita la noi cam nervos dar se duce cu restul in bucatarie dupa un schimb de saluturi, eu continundu-mi filmul. Dintr-o daca mana lui Jackson imi strange piciorul mai tare si-mi atrage toata atentia. Ma uit la el si vad cum cateva lacrimi ii parasesc ochii ca mai apoi sa sopteasca un nume. 'Eveline'. Cine o fi tipa?
Dupa ce se termina filmul, decid sa-l dau pe Jackson cu grija de pe mine si sa ma duc in bucatarie unde toti discuta.
- Ti-am adus notitele de azi! Spune Mal
- Multumesc! Spun punandu-ma pe scaun si lasand carja
- Cum mai e piciorul? Intreaba Alec
- E bine! Spun
- Te-ai dat cu crema? Intreaba Jace
- Dap! Spun
- Ai vrea sa iesi la o scurta plimbare sa iei putin aer? Intreaba Mikaela
- Sigur! Spun zambind, vrand putin aer dupa o zi in care am stat inchisa in casa.
Jace m-a ajutat sa ajung in camera iar Mal m-a ajutat sa ma schimb din cauza ca imi era mult prea greu. Am plecat, lasandu-l pe Jackson sa doarma.
~ ∆ ~Dupa o plimbare de cateva ore, in care am ras si am luat putin aer proaspat, am plecat inspre casa doar cu Jace, ceilalti plecand la casele lor. Ajung acasa, Jace deschizandu-mi usa si cand vreau sa ma asez pe canapea il observ pe Jackson. Sincer, uita-se-m de el. Ma pun usor pe canapea, lasand carja d-oparte si il scutur usor. Acesta mormaie ceva ca mai apoi sa deschida incet ochii si sa se uite la mine cateva momente bune.
- Eveline? Intreaba uitandu-se la mine.
Cine e tipa asta?
CITEȘTI
Lumina Sfanta ~ Un nou inceput
FantasyCu o poveste de familie nu tocmai ideala, Skyler Millson trece prin etapele adolescentei alaturi de fratele, Jace si prieteni pe care si face in Seattle. Totul bine, frumos cu mici pete de greseli si intamplari neplacute, aceasta ajunge de la adole...