~ 25.11.2017 ~
Ziua de ieri pot spune ca a decurs intr-un mod minunat. Am stat la el pana tarziu, am facut curat impreuna din cauza ca era prea distrusa camera, ne-am uitat la un film de animatie, pentru copii mici ce-i drept dar am ras copios. Am incercat eu, un dezastru in bucatarie sa fac clatite cat timp el se uita la mine, spunandu-mi ce sa fac si cum sa le fac. Am sfarsit, lipind marea majoritatea clatitelor de tavamd, dandu-mi seama ca mai bine il lasam pe el. A fost asa amuzant si ne-am simtit bine , ca si cum nu ne-am fi certat , ca si cum totul era lapte si miere si as vrea sa fie asa mai mult , dar oare e posibil?
Stau si regandesc amintirile alea de zeci de ori , in patul meu , privind tavanul.
Ma ridic , intr-un final , ducandu-ma la baie pentru a face un dus , am nevoie. Lumina Sfanta n-a mai vrut sa mearga si trebuie sa vorbesc cu Clarissa despre asta neaparat.
Dupa ce termin de facut dus ma imbrac cu ceva lejer, ducandu-ma mai apoi in bucatarie unde-l gasesc surprinzator pe Jace pe care nu l-am mai vazut de ceva vreme.
- Pe unde umbli? Intreb in gluma, chicotind.
- Nu te intereseaza! Aproape tipa la mine, fixandu-ma cu privirea.
Ochii lui albastri sunt acum o noanta movalie, avand cearcane proieminente.
- Ce ai patit? Intreb, fiind serioasa.
- Nu e treaba ta Skyler, nu te baga! Urla
- Sunt sora ta idiotule, normal ca ma bag! Urlu la randul meu facandu-l sa tresara. Imi pasa de tine, cum sa spui asta, a?
Vocea mea a urcat la un alt nivel, auzindu-se ca un tunet. Acesta a tresarit, facand ochii cat cepele, la fel reactionand si eu.
- Acum imi zici? Intreb, revenindu-mi.
- Am aflat care imi sunt parinti adevarati, ofteaza zgomotos si se aseaza pe scaun.
Tac. Nu spun nimic. Ce as putea spune? Pai stii...eu stiam ca suntem copii lui Raphael, tipul ala nebun caruia ii lipseste creier si e un maniac insetat de putere si sa nu mai adaug criminal...no? Ma uit la el lung, acesta oftand scurt.
- Kaila si Mufus sunt demon nobili din lumea de dincolo, spune, lasandu-ma masca, prcatic. Am facut si eu un fel de tes ADN pentru a ma convinge, adauga, vanzand confuzia de pe fata mea.
Atunci, cerul mi-a picat in cap. Noi doi nu suntem frati? Adica, frati de sange...?
- Poftim? Intreb mai mult rastit, fara sa am aceasta intentie.
- Kaila mai are un copil, pierdut, de mult dar nimeni nu stie unde e dar Skyler, jur, daca ar fi sa va pun una langa alta a-ti fi parca gemene, spune clar, facandu-ma sa tresar. Doar ca nu-i copilul lui Mufus...Kaila a avut o aventura cu cineva, necunoscut si nu era tocmai constienta de ce facea...s-a trezit cu un copil in plus iar Mufus fiind indragostit de ea, a iertat-o si a acceptat sarcina ei, adauga.
Parca ma inecam cu aerul. Adica Kaila, mama lui Jace, l-a inselat pe Mufus cu Raphael? Cum e posibil?
- Jace...trebuie sa-ti marturisesc ceva, spun incet, atragandu-i atentia. Am avut o vizita acum cateva zile de la Raphael...si mi-a spus ca sunt fiica lui...
Cand am terminat propozitia, acesta parca era cazut de pe alta planeta.
- N-Nu e posibil...Kaila a jurat pe sangele ei nobil ca nu l-a inselat pe Mufas cu vreun alt demon, ridica vocea fiind usor iritat.
Sunt confuza. Foarte confuza. Nu mai inteleg absolut nimic. Lacrimile imi strabat obraji, fiind mai confuza ca niciodata. Ce se intampla aici? Pana la urma a cui sunt?
- Poate e doar o coincidenta si eu n-am nici o legatura cu Kaila, spun incet.
- Semanati izbitor de mult, Skyler, iar caldura ei e exact ca si a ta, spune. Pot sa-ti jur ca tu ai o legatura cu ea, adauga.
Ma invart de colo pana colo pana cand usa se tranteste de perete brutal. Imi indrept privirea spre usa dar nu apuc sa vad cine e pentru ca sunt daramata pe parchet de catre respectiva persoana.
- Ce dor mi-a fost de tine! Tipa persoana cu bucle auri.
- Ma doare...Mal, spun intr-un final, gemand de durere.
Impactul cu suprafata tare si rece imi furnica spatele. Imi ridic privirea spre Mal care are ochii usor inlacrimati si ma priveste zambind larg.
- Scuze, spune ridicandu-se apoi ajutandu-ma si pe mine sa ma ridic. Ma bucur sa te vad! Imi mai da o imbratisare de urs.
Il observ prin parul blond al prietenei mele si pe Ryan care da mana cu Jace.
- Noi doua trebuie sa mergem undeva, spune blonda autoritar.
Aceasta ma trage de mana, iesind din casa. Mergem in pas alert cam jumate de ora, fiind deja mult prea obosita ca sa mai articulez vreo propozitie. Ne oprim in fata unei cladiri iar Mal se uita la mine ciudat.
Ce vrea fetita asta?
CITEȘTI
Lumina Sfanta ~ Un nou inceput
FantasyCu o poveste de familie nu tocmai ideala, Skyler Millson trece prin etapele adolescentei alaturi de fratele, Jace si prieteni pe care si face in Seattle. Totul bine, frumos cu mici pete de greseli si intamplari neplacute, aceasta ajunge de la adole...