- Poate fi de incredere? Intreaba Koll
- Doamne, vreti sa va jur sau ce? Intreb, dupa 20 de minute de astfel de intrebari.
- De ce n-o supunem protocolului? Intreaba Tim, uitandu-se atent la mine.
Telefonul imi bazaie pentru a 5a oara in buzunar asa ca-l scot pentru a vedea cine e. Observ 5 measaje de la Jace toate cu acelasi scop : Unde esti? Prefer sa nu-i raspund, punand telefonul pe mod avion apoi indesandu-l in buzunar la loc.
- Ce protocol? Curiozitatea mea il face pe Ryan sa rada. Ce e de ras?
- Chiar vrei sa treci prin protocol?
- O zici de parca ma-ti omora! Ma stram.
- Cum spui tu! Da din umeri.
- Deci facen protocolul? Bine! Ofteaza Mya.
Toti s-au asezat in jurul meu, formand un cerc. Acestia au inceput sa murmure ceva, parca la unison ce a ce ma faci sa tresar speriata la fiecare sunet. Ce dracu fac astia?
- Skyler, juri sa nu spui nimanui vreun amanunt despre ce vei afla de la noi? Intreaba o voce groasa, venind din partea Clarei dar nefiind a ei. Acest lucru m-a speriat dar fiind deja bagata in asta pana-n gat, inchid ochii si respir profund apoi ii deschid, luand o pozitie serioasa.
- Da! Spun simplu dar sincer.
- Juri sa nu inseli vreun membru al grupului? Vocea groasa venind de data asta din partea lui Tim.
- Da! Raspund
Cand voia sa deschida de data asta Mya gura sa spuna ceva, in jurul meu incepe sa fie o lumina ciudata care ma face sa raman stana de piatra, fiind speriata. Tot parca sunt aruncati in diferite colturi ale camerei iar lumina acea dispare.
- C-Ce a fost asta? Intreb balbaita.
Toti se uitau la mine uimiti, facandu-ma sa fiu si mai panicata. Ies vijelios din camera ca mai apoi din bloc, vrand sa fie doar un vis, un vis urat din care sa ma trezeasca Jace care vrea sa mergem undeva sau la liceu.
Din pacate nu este. Alerg disperata pe strazi ca mai apoi sa dau de un taxi si sa ii spun unde sa ma duca. Ajung relativ repede, platind cursa. Intru in casa inca speriata dand de mai multe persoane ingrijorate.Cand Jace ma observ, vrea sa deschida gura sa spuna ceva dar este intrerup de imbratisarea mea de urs alaturi de lacrimile care-mi branzeaza obraji.
- Skyler? Glasul lui confuz ma face sa ma indepartez si sa-mi sterg lacrimile.
- Unde ai fost? Intervine Alec care ma ia in brate.
- E complicat! Ma balbai si incep sa le povestesc cele intamplate.
Pe fata tuturor apare o confuzie amestecata cu frica. Eram speriata, nu stiam ce sa fac. Toate intamplarile de azi ma fac sa nu spun nimic, sa raman muta pana cand simt o mana pe umar si tresar, indreptandu-mi privirea spre respectiva persoana.
- Totul o sa fie bine! Vocea blanda a lu Faith ma linisteste, oarecum.
- Stie cine ceva despre asta? Intreb gatuit.
Toti se uita la mine lung, fara sa scoata un cuvant ca mai apoi sa se auda batai puternice in usa. Ma duc sa deschid, expirand profund. Cand deschid usa dau de Ryan care pare a fi furios. Ma speri la propriu, tresarind.
- La dracu, de ce ai fugit femeie? Tipa.
- Doamne, ma bucur ca esti bine! Sare Mya sa ma imbratiseze. Am crezut ca ai patit ceva dupa protocol! Suspina
Jace vine nervos, indepartandu-ma de Mya si uitandu-se la ei de parca ar vrea sa-i omoare pe toti.
- Ce vreti de la Skyler? Tuna el
- A facut jumate din protocolul nostru deci e de-anoastra! Spune Tim calm, incercand sa explice.
- Protocol? Sare el cu gura.
Aud un oftat, unul puternic. Toti ne indreptam privirea spre scari unde se afla...Rehin?! Ce dracu se intampla aici.
- Intra-ti si inchide-ti usa dupa voi, am sa va raspund la toate nelamuririle! Toti am facut cum ni s-a spus. In primul rand, fiecare 'haita' are un protocol, haita lui Rian are acest protocol de siguranta care, dupa cum a-ti observat, pe Skyler nu functioneaza!
- Haita? Intreab derutata.
- Da, Seattle nu e chiar un loc normal, Sky! E plin de astfel de creaturi! Incearca sa explice totul calm si clar. De exemplu, ei sunt varcolaci! Arata spre gasca lui Ryan
- Stai stai stai, ce? Tip confuza. Va bateti joc de mine? E cumva o farsa? Daca da sa stiti ca nu-i amuzanta deloc! Ma rastesc
- Nu-i o farsa, Skyler! Ofteaza
- T-Tu stiai? Intreb balbaita spre Jace. V-Voi stiati? Intreb spre persoanele care le consider prieteni.
- Nu stiam nimic, Skyler, e totul nou si pentru mine! Spune fratele meu care pare la fel de confuz ca mine.
Prieteni mei pe de alta parte aleg sa nu spuna nimic, tacand.
- N-Nu cred! Ma balbai. Cum? De ce!? Tip
- Stai calma Skyler! Ridica tonul Rehin
- Cum dracu sa...
Apoi simt cum ametesc si nergu...
Totul a luat o intorsatura ciudata, nu? Si totul dintr-o data.
Imi pare rau pentru greseli, vor fi corectate.
Multumesc pentru ca a-ti citit :3
Lectura placuta in continuare :>
CITEȘTI
Lumina Sfanta ~ Un nou inceput
FantasíaCu o poveste de familie nu tocmai ideala, Skyler Millson trece prin etapele adolescentei alaturi de fratele, Jace si prieteni pe care si face in Seattle. Totul bine, frumos cu mici pete de greseli si intamplari neplacute, aceasta ajunge de la adole...