In primul rand, vrea sa spun ca am sa scriu din perspectiva anumitor personaje si am s-o las pe Skyler de o parte deocamdata :))) vreau sa scriu despre viata fiecaruia in parte si dupa voi reveni la Skyler, adica la normal, gen.
M A L L I S O N
Skyler sta in camera si nici ca mai vrea sa iasa. Spune ca mediteaza si nu vrea sa fie deranjata. Am decis cu toti sa o lasam asa, pe moment pana isi mai revine putin dar la naiba de nu-mi vine sa-i daram usa si sa intru peste ea.
- Totul va fi bine, spune ca mai apoi sa-mi sarute fruntea apasat. Totusi, crezi ca e o idee buna sa te intorci in regat? Cum vor reactiona parinti tai?
- Nu stiu Ryan, oftez zgomotos.
Drumul catre castel e asa lung iar ca sa ajung in lumea umbrelor a trebuit sa-i cer ajutorul lui Rehin. Dupa aproximativ 20 de minute , ajungem in fata castelului care a ramas la fel. Garzile se uita la mine lung. Una dintre ele vine la mine imbratisandu-ma.
- O Doamne, Mal, ce ma bucur ca esti bine, spune barbatul care aproape imi rupe coastele
- Si eu ma bucur sa te vad Brad, zambesc. N-am aer! Spun iar acesta se indeparteaza.
- Tatal tau va fi incantat sa afle ca esti aici, a trimis o groaza de garzi dupa tine dar totate au disparut! Spune, amintindu-mi ca gasca m-a ajutat sa extermin toate garzile.
Zambesc, mai mult fals, si-l urmez inspre sala tronului unde ce sa vezi. Toata familia prezenta. Tata si mama stau pe tron alaturi de Felicia si Raimus, sora si fratele meu, amandoi mai mici ca mine. Nici bunica Mihora nu lipseste.
- Mallison? Vocea cutremuratoare a tatei se aude, plina de uimire.
Raimus vine intr-o suflare si ma ia in brate, aproape plangand. Felicia imi transmitea priviri de ghiata. Niciodata nu m-a placut. Am fost considerata mai frumoasa si mai desteapta de cat ea mereu, aceasta fiind geloasa.
- Ce ma bucur sa te revad, vocea mamaei rasuna, corpul ei luandu-ma in brate. El cine este? Ochii ii pica pe Ryan
- El este Ryan, i-iubitul meu, spun balbaindu-ma, acesta chicotind.
- Surioara mea a crescut, ma ciufuleste Raimus.
- Ce-i cu voi? Intrebarea mea nu intarzie sa apara.
Inainte sa plec nu erau asa. Tata mai mereu tipa mine si aveam doar unele momente normale tata fiica in rest eram ceva gen tipat-antrenament-mancat-dormit si tot asa. Mama era o scorpie in toata fiinta ei. Mihora, de asemenea, rautatea intruchipata iar acum ma priveste cu dragoste. Felicia a ramas la fel iar Raimus...Raimus a fost mereu iubitor, mereu ma apara, chiar daca e mai mic.
- Cum adica scumpo?
- Nu va mai prefaceti, spun punandu-mi mainile-n san. Crede-ti ca daca erati asa inainte mai plecam? Intreb, debusolandu-i. Mi-ati facut copilaria un calvar, adaug, acestia privindu-ma tristi.
- Stim, ne pare rau Mallison, spune tata cu regret. Te iubim enorm iar de cand ai plecat am fost afectati! Nu vream sa te mai pierdem, adauga.
- Asa e draga mea Mallison, te iubim nespus de mult, adauga mama.
Cuvintele astea venind din gura lor conteaza enorm, fiind prima data cand le aud. De la Raimus auzeam des cuvintele astea dar de la ei deloc.
- Apreciez, spun zambindu-le. Totusi, n-am sa stau aici! Am sa ma intorc de unde am venit dar va promit ca am sa va vizitez des!
- Dar Mal, trebuie sa fi incoronata, vocea mamei ma lipezeste.
- As putea, va rog, sa fiu incoronata dar cand nu sunt aici, Raimus sa fie rege in locul meu? Spun zambindule
Acestia se uita ganditori la mine ca mai apoi Raimus sa-mi prinda umeri cu mainile lui.
- Mal, nu pot face asta! Tu esti singura regina de care are nevoie regatul nostru, nu-s indeajuns de bun si nici nu merit asta! Vocea lui, ingrijorata mai mult, ma face sa chicotesc.
- Defapt, am crezut ca vei spune ca te folosesc doar ca sa-mi ti locul. Daca puteam, ti-as fi dat tronul de tot, adaug zambindu-i larg. Esti mai mult ca perfect pentru asta, Raimus, te rog, implor eu.
Acesta ofteaza zgomotos si se uita la mine. Isi umezeste buza de jos ca mai apoi sa-mi zambeasca stangaci.
- Bine Mal! Spune iar eu il sarut pe obraz.
*******
Inaintez, tocurile inconfortabile fiindu-mi greu de manevrat. De ce am ales pantofi astia cu toc kilometric nu stiu. Rochia e una lunga, albastra inchis, stramta pana la talie ca mai apoi voluminoasa. Cand ajung la marginea 'balconului' unde voi fi practic incoronata, de asemenea si Raimus, observ multimea de varcolaci stransi acolo. Toti ma priveau, uni urat alti cu admiratie.
- O declar pe Mallison Calipso DaVonnd noua regina a regatului nostru! Fie ca regatul nostru sa fie condus cu iubire si intelepciune de catre noua regina! Declara, ca mai apoi sa-mi fie pusa pe cap coroana. Iar regele, tinandu-i locul reginei cand lipseste, Raimus Severus DaVonnd, este incoronat de asemenea in fata dumneavoastra, ca al doilea conducator de drept al regatului noastru! Adauga, punandu-i coroana pe cap si lui Raimus. Se stramba la auzirea numeleui lui, fiind adaugat si 'Severus'.
Raimus nu si-a acceptat niciodata numele, nu i-a placut, l-a detestat. Si totusi il accepta, dar nu tot timpul.
Dupa petrecerea avuta in cinstea mea si a lui Raimus, unde am stat cu Ryan si familia, am decis sa plec de unde am venit : Pamant.
Noua regina a regatului varcolacilor din lumea umbrelor, nu suna rau, nu?
CITEȘTI
Lumina Sfanta ~ Un nou inceput
ФэнтезиCu o poveste de familie nu tocmai ideala, Skyler Millson trece prin etapele adolescentei alaturi de fratele, Jace si prieteni pe care si face in Seattle. Totul bine, frumos cu mici pete de greseli si intamplari neplacute, aceasta ajunge de la adole...