- Nu Jackson, nu Eveline! Spun catre el, acesta incruntandu-se si apoi se freaca la ochii. Sunt Skyler! Spun zambind scurt
- A...imi pare rau Sky! Spune cascand
- Nu-i nimic! Spun fluturand mana. Dar totusi cine-i Eveline? Intreb curioasa dar asta a fost probabil cea mai mare greseala. Acesta se incrunta vizibil, fiind nervos.
- Nu e problema ta! Tuna la mine ca mai apoi sa iasa fulgerator din casa, lasandu-ma confuza.
Sincer, nici nu-mi mai pasa. Oftez si ma chinui sa ajung in camera unde ma pun sa dorm, plictisita si ne avand ce sa mai fac. Somnul ma ia rapid, fara retineri.
Dupa 3 zile
~ 08.10.2017 ~Ma scol buimaca, fiind pregatita de a doua mea zi la liceu. Piciorul imi e in regula, rana sa micsorat considerabil din cauza unguientului si a mai ramas doar o coaja care o sa cada din clipa in clipa lasand probabil un semn de buna purtare.
N-am mai avut nici un fel de contact cu Jackson, ce a ce nu prea ma bucura dar nu prea conteaza in fond. Am devenit apropiata fata de Mikael si Mal si mai ales de Alec care a devenit ca un frate pentru mine in aceste zile.Dupa ce fac un dus si ma imbrac cu o pereche de blugi negri stramti, un maieu negru si-un cardigan gri, in picioare avand o pereche de tenesi negri. Parul am ales sa-l prind intr-un coc lejer, aratand ca un boschetar de pe strada. Oftez si-mi iau ghiozdanul, asteptata jos de Jace care a devenit foarte protector. Tata cand a vazut ce am patit nu s-a strofocat prea tare cu asta, mi-a zis doar ca asta sa-mi fie invatatura de mine si sa fiu mai atenta pe cand mama incerca sa fie calma in preajma mea, ce a ce am apreciat mult.
- Mergem? Ma trezeste Jace din gandurile mele care s-ar mai fi adancit daca n-ar fi spus ceva.
- Sigur! Spun zambindu-i si iesind prima pe usa.
Dupa nici 5 minute dam de Alec, Max, Mal si Kayla. Alec vine si ma ia in brate scurt, ca mai apoi sa ma ia si cele doua in brate iar Max vine si-mi da un pumn usor in brat, zambind larg si jugaus la mine.
- Bine ai revenit printre noi! Spune acesta chicotind
- Dap, am fost moarta si am reinviat! Spun, facandu-i pe toti sa rada
Ajungem efectiv repede unde fiecare merge la clasa lui si dau de un Aaron care ma ia parca pe sus ducandu-ma undeva unde nu-i nimeni.
- Ce-i cu tine? Ma rastesc la el
- Imi pare rau Skyler! Spune acesta parand agitat. Stiu ca am inceput cu stangul dar am nevoie de ajutorul tau!
- De ce neaparat al meu? Intreb confuza
- Tu esti noua Sky, toata lumea ar stii ca ar fi doar o minciuna daca as ruga-o pe Mal sau Kayla sa se prefaca ca e cu mine! Spune iar mi-e mi s-a aprins un beculet
- Tu vrei sa ma prefac ca sunt cu tine? Ai tampit? Spun exasperata
- Te rog Skyler! Am sa-ti spun dupa scoala fiecare detaliu, amanuntit dar te rog! Implora el
- Bine! Oftez, facandu-l sa zambeasca si sa ma ia in brate. Acum sa mergem! Spun lundu-l de mana acesta fiind fericit
Mergem pe hol sub atentia tuturor ca mai apoi sa incep sa ma gandesc la o chestie. Ma ridic pe varfuri si-mi duc bratele dupa gatul lui apropiindu-ma de urechea lui .
- Eu una nu te sarut! Spun in soapta iar acesta chicoteste
- Bine bine, sa mergem! Spune apucandu-ma de data asta el de mana si ajungand in clasa unde cand ma vad ce-i din grupuletul in care am ajuns sa fiu raman masca, practic sunt socati.
CITEȘTI
Lumina Sfanta ~ Un nou inceput
FantasyCu o poveste de familie nu tocmai ideala, Skyler Millson trece prin etapele adolescentei alaturi de fratele, Jace si prieteni pe care si face in Seattle. Totul bine, frumos cu mici pete de greseli si intamplari neplacute, aceasta ajunge de la adole...