Coboram in living unde toti se uitau la un film horror. Ne-am asezat si noi undeva, un loc liber si am inceput sa mananc cipsuri. Dupa ce s-a terminat am dat drumul la muzica am inceput fiecare sa bem ce am apuca.
~ 15.10.2017 ~
Incerc sa ma ridic de jos, capul bubuindu-mi. Ce dracu am facut aseara? O stare de rau ma cuprinde si fug la baie unde dau tot ce am mancat/baut aseara. Ce naiba a fost in capul meu?
Ma uit in oglinda si observ ca am parul in toate directiile si ca cearcanele sunt putin mai accentuate. La naiba! Incerca sa-mi amintesc ceva de aseara...filmul, sarutul, bautura. Ma fac toata rosie imediat ce incep sa derulez scena cu sarutul. M-am sarutat cu Jackson, la naiba! Defapt, el m-a sarutat. Iar tu ai raspuns. Ce dracu, acum vorbesc singura? Bautura nu-mi face bine deloc din cate se vede.Cobor inapoi in living unde de bea acum observ ce naiba e aici. Ryan si Mal sunt intr-un colt, unul in bratele celuilalt, Kayla cu Koll sunt sub masa, Mikael e pe masa, Jackson pe jos, Alec, Max si Faith sunt rezemati de perete, pe jos, cu cate o sticla de bautura in mana, Mya si Jace pe perne. Rad la vederea lor ca mai apoi sa ma uit la ceas. 15:45. Da cat naiba am dormit? Reintorc la baie pentru a apuca sa fac dus ca mai apoi sa ma duc sa ma schimb cu ceva lejer. Iau pe mine o pereche de pantaloni negri, scurti, ciorapi lungi pana la genunchi in dugi si un tricou extrem de larg care face sa para ca n-am pantaloni pe mine. Mi-am prins parul intr-un coc dezordonat si m-am uitat in oglinda. Cand te gandesti ca termenul de 'coc dezordonat' la alte fete suna chiar bine...la mine zici ca si-a facut o pasare cuib in capul meu.
Cobor in living apoi ma duc in bucatarie pentru a face micul de jun. Fac 12 porti de oua ochiuri cu sunca ca mai apoi sa fac si salata. Imi iau un claxon si apas de cateva ori pe el, toti trezindu-se alarmati.
- Am facut micul dejun! Tip ca mai apoi sa ma reintorc in bucatarie pentru a ma aseza la masa si incep sa mananc.
Imediat ma acompaniaza si Mikael, Ryan, Koll si Clara care sunt cei mai putin beti deci n-au starile alea nasparli asa naspa.
- Buna dimineata raze de soare! Spun mai luand o gura din salata.
- Neata! Spune Koll somnoros.
- N-ai dat foc la casa? Spune Ryan oarecum rautacios.
- Hahaha! Raspund sarcastic imitand un fel de ras
Ei incep sa mananance ca mai apoi sa ni se alature si restul. Termin prima ca na, am inceput prima si ma duc in living pentru a strange totul.
Pernele le-am pus dupa scari in cas ca ne vor mai trebui, sticlele goale le-am aruncat si am aranjat putin lucrurile find una colo una colo ca mai apoi sa dau putin cu matura. Totul arata acum ca nou si tot ce mai trebuia era canapeaua care era sus.
- Koll, Mikael! Strig eu.
- Da? Raspund cei doi iesind din bucatarie
- Scuze ca va deranjez de la masa dar am nevoie de o favoare! Spun cu fata de catelus
- Am terminat de mancat Sky! Zambeste Mikael.
- Cu ce te ajutam?
- Aduce-ti va rog canapeaua!
- Imediat! Raspund ei zambind.
Dupa ce canapeaua e pusa la locul ei, ne punem pe ea si-n jurul ei.
- Inca ma doare capul! Se plange Clara .
- Taci femeie ca nu-mi aud gandurile de tine! Se plange Mal suparata.
- Am exagerat aseara! Adauga Alec fiindu-i rau.
Dupa aproximativ 10 minute, majoritatea au decis sa plece la casele lor inafara de Mal, Jackson, Mikael, Ryan si Mya, acum fiind 7 impreuna cu mine si cu fratele meu.
- Si acum ce facem? Intreb plictisita.
- Vreti sa ne luam o mica vacanta si sa plecam undeva? Intreaba Jace
- Mai sunt 2 luni si vine craciunul, plecam atunci! Spune Mal
- Hai in parc! Propune Mikael
- Hmmmm, de ce nu! Zambesc tamp
Du-pa ce m-am schimbat am plecat cu totii in parc. Cand am ajuns in parc am inceput sa ma port ca un copil de 5 ani impreuna cu Mal. Ne dadeal in leagan, topogan si balansoar.
- Da voi cati ani aveti, 3? Ridica Ryan o spranceana catre noi
- 5 jumate! Spunem amanadoua in acelasi timp
Acesta ofteaza si se pune pe o banca incepand sa butoneze.
- Noi mergem sa luam ceva dulce, revenim! Tip ca sa ma auda apoi plec cu Mal.
In drum spre magazin din ne atentia, m-am ciognit de un corp solid.
- Imi pare rau! Ma scuz apoi ma uit la persoana peste care am dat si incremenesc.
- Buna Skyler! Ranjeste draceste
- C-Ce vrei? Incerc sa par curajoasa dar balbaitul ma da de gol.
Mal nici nu mai sta pe ganduri si se pune intre noi.
- Pleaca javra! Maraie prietena mea catre el.
- Mai mai mai, uit-o si pe micuta printesa fugara! Ranjetul ii lasa colti la vedere
Printesa fugara? Ma uit uimita la Mal care doar maraie in continuare fiind in fata mea
- O stai, nu i-ai spus? Rade batjocoritor. Ea draga Skyler, si-a abandonat regatul fugind aici, in Seattle, ea e un fel de printesa a varcolacilor, Mallison DaVonnd! Rasul lui era unul batjocoritor iar glasul lui era rece.
Acum chiar ca sunt in ceata. Ce se intampla aici? Mal e printesa? De ce Vladimir aici?
Ce se tot intampla aici?!
CITEȘTI
Lumina Sfanta ~ Un nou inceput
FantasyCu o poveste de familie nu tocmai ideala, Skyler Millson trece prin etapele adolescentei alaturi de fratele, Jace si prieteni pe care si face in Seattle. Totul bine, frumos cu mici pete de greseli si intamplari neplacute, aceasta ajunge de la adole...