Capitolul 6 ~ Fata cuminte!

7 1 0
                                    

~ 09.10.2017 ~

Imi deschid ochii incet fiind trezita de lumina care patrunde prin perdele. Trebuie sa le schimb.
Cand ma ridic in picioare o stare de ametela ma cumprinde brusc si cad inapoi in pat. Capul ma doare infernal si chiar nu stiu ce am, apoi imi pica fisa. Acum ceva timp, cand eram mica, am aflat ca sunt anemica si dupa un regim strict n-am mai avut probleme si uite-ma acum, revenind ea. Pufnesc nervoasa ca mai apoi sa ma duc pana la baie pentru a face un dus fierbinte, posibil sa ma scape de acesta stari.

Dupa ce ma imbrac si-mi iau ghiozdanul, ies din camera si cobor scariel gasind toata familia in bucatarie.

- Neata! Spun absenta, incercand din toate puterile sa nu ma clatin, nevrand sa arat ca-mi e rau.

- Neata! Spune tata ca mai apoi sa vina la mine si sa ma pupe pe frunte. Eu am plecat, pa copii! Spune da nu inainte sa-i dea un sarut mamei si apoi sa fuga.

O pup pe mama pe obraz, refuzand sa mananc , spunand ca mi-am luat bani si ies cu Mal dupa scoala sa mananc ca mai apoi sa plec.
Merg destul de repede, avand in vedere starea in care ma aflu.

- Skyler! Aud vocea lui Jace care sincer, ma enerveaza la culme in momentul de fata. Aleg sa nu-l bag in seama dar acesta ma prinde din urma si ma prinde de brat.

- Ce vrei? Spun cu raceala

- Uite, imi pare rau! Spun, probabil acum regretand ce a ce a facut ieri

- Uite, nu-mi pasa! Spun, incercand sa-l imit

Imi smucesc bratul din mana lui, fara vreun rezultat. Eram prea sleita de puteri ca sa pot face ceva.

- Ti-e rau? Ma intreaba

- Nu-ti pasa! Spun de data asta nervoasa, smucindu-ma mai tare, reusind sa scap din stransoarea lui.

Plec fulgerator de acolo, pana la liceu, nebagand pe nimeni in seama, ducandu-ma direct la asistenta. Asistenta nu era de gasit si totusi am dat de un domn destul de tanar.

- Buna ziua! Spun incercand sa par cat mai normal posibila

- Buna ziua, cu ce te pot ajuta? Imi zambeste acesta larg

- Mi-a fost pur si simplu rau azi de dimineata, probabil de la anemie si ma intrebam daca-mi puteti da ceva care sa-mi calmeze starea de ameteala va rog! Spun uitandu-ma la acesta

- Am dar efectul dureaza 8 ore si dupa o sa iti fie de doua ori mai rau si o sa ai stari de voma si multe alte efecte secundare plus trebuie acordul parintilor si-

- Va rog, nu vreau sa afle nimeni de asta! Spun intrerupandu-l.

- Sigur? Intreaba

- Foarte!

Acesta se uita lung la mine apoi ofteaza.

- Bine, dar sa nu se mai repete! Spune si-mi da o pastila, eu multumindu-i.

O iau repede ca mai apoi sa plec. Dupa vreo 5 minute ma simt ca si noua, ne mai fiindu-mi rau deloc. Ajung in clasa uitandu-ma la ceas. 07:45. In 8 ore trebuie sa ajung acasa pentru a nu arata nimanui starea mea.

- Buna! Ma saluta Alec

- Buna Alec! Spun si ma ridic imbratisandu-l.

****

Orele au trecut efectiv repede, luandu-mi 6 ore din timpul acordat.

- Te rogg! Ma implora Mal pentru a mia oara. Nu stam mult

Mal incearca sa ma convinga sa mergem la sala de jocuri de 10 minute iar eu ma gandesc ca in aproximativ 2 ore voi fi jumate moarta.

- Fie! Oftez. Dar stau doar o ora! Spun incruntandu-ma

- Ce tot faci in casa? Intreaba Kayla

- Invat! Spun calma

- Fata cuminte! Chicoteste Mikael

Incep sa rad cu el, mai mult fortat, nevrand sa para ca mint.

- Buna! Ma saluta Jackson prima oara pe ziua de azi, mirosul de tutun invandandu-mi narile ce a ce ma face sa tusesc acesta observand si ia putina distanta

- Scuze! Spun cu mana la nas inca parca venindu-mi sa tusesc.

Acesta imi zambeste ca mai apoi sa plecam. Drumul a fost unul linistit, uitandu-ma costant la ceas. Ajunsi acolo constat ca mai am o ora jumate si practic o sa fiu ca o bomba cu ceas. Nu stau mult si ma deci sa merg la un aparat cu tragaci, vrand sa 'omor' soldati inamici.
Dupa o ora si vreo 10 minte, incepe sa mi se faca usor rau.

- Eu plec! Zambestul lui Mal piere la au,ul celor spuse de mine. Imi pare rau dar nici nu ma simt bine si trebuie sa ajung acasa! Recunosc, pe jumate, ei stiind ca trebuie sa invat.

- Vin cu tine! Vine Jackosn langa mine zamnindu-mi ca mai apoi sa ma stramb.

- Pot sa merg singura, tu ramai aici si distreaza-te! Marai catre el

Fara sa mai spuna nimic, ma ia de mana si face cu mana celorlanti, tinandu-ma dupa el.

- Inainte sa mergem spre casa ta, hai sa mancam ceva! Vocea lui ma scoate din visare

- Vreau sa ajung direct acasa! Spun ferm, incercand sa par serioasa

- Bine, luam ceva si iti fac! Da din umeri si intram intr-un magazin, cumparand cateva chesti care ma duc cu gandul la paste. Cand iesim din magazin, o stare de greata ma cuprinde brusc si o durere de cap infernala pune stapanire pe mine.

- Esti bine? Intrebarea venind tot de la el, fiind ingrijorat.

- D-da! Ma balbai simtind cum picioarele ma lasa.

Acesta nu mai scoate un sunet si tasteaza ceva pe telefon ca mai apoi sa vorbeasca ceva cu cineva, eu ne mai auzind, totul devenind negru.

Lumina Sfanta ~ Un nou inceput Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum