~ 11.10.2017 ~
Ma plimb intr-un intuneric abisal, ne avand scapare. Unde ma aflu? Gura parca imi e lipita iar cuvintele nu vor sa iasa. Simt cum ma scufund mai adanc in intuneric pana cand observ o mica lumina, din care se aud cateva cuvinte precum 'Nu vreau sa te pierd'. Atunci imi reamintesc ca am lesinat langa Jackson.
Oh doamne! Sunt moarta?
Ma chinui sa ajung la lumina aia pana cand treptat nu mai vad chiar nimic.Imi deschid cu greu ploapele, fiind grele. Observ o silueta, avand ochii intre-deschisi, parca ne putand sa respir bine. Observ ca am la gura o masca de oxigen care totusi, ma incomodeaza. Imi deschid mai larg ochii observand ca langa mine e Jace. Face ochii mari cand vede ca m-am trezit, cearcanele fiindu-i evidente pe fata. Acesta se ridica de pe scaun si fuge ca disperatul ca mai apoi sa aud vag 's-a trezit'.
- Cum va simtiti domnisoara Millson? O voce straina, probabil un doctor, ma ia la intrebari ca si cum as fi programata la analize.
- Al dracu de naspa! Suier, fiind convinsa ca l-am facut pe saracul om sa deschida gura de uimire.
Acesta imi da jos masca de oxigen si ma ajuta sa ma ridic, acum putand sa vad ce-i in jurul meu. Jace a disparut din peisaj, fiind doar cu domnul doctor care se uita prin niste harti.
- Medicamentul care la-ti luat...de unde a-ti facut rost de el? Intreaba ridicand o spranceana.
- Medicament? Intreb confuza
- Din analizele de sange reiese ca o substanta straina, daunatoare chiar cu o doza mica de drog, se afla in organismult tau! Ma lamureste. Deci, de unde?
- Sincer, nu mai stiu! Nu-mi aduc aminte nimic din ziua precedenta!
- De acum doua zile! A-ti dormit doua zile! Rectifica. Se pare ca acea pastila avea mai multe efecte secundare decat am aflat noi. In cateva ore permisiunea de a pleca acasa va fi aprobata! Imi spune acesta. Inca ceva, din cauza faptului ca v-ati infometat, trebuie sa urmati un regim strict timp de 2 luni! Ma anunta apoi paraseste camera dand voie parintilor si prietenilor mei sa intre in sala.
Dupa ce mi s-a tinut o morala de catre mama ca mai apoi tata sa-mi tina si el una, mai scurta ce-i drept, parasesc sala pentru a merge sa vada analizele.
- De ce te infometezi? Sunt asaltata de Jace.
- N-o fac!
- Atunci de ce esti anemica?
- Sunt anemica de ani buni de zile, idiotule! Marai. Dar ma scuza-ti, am uitat ca n-am un frate caruia sa-i pese! Spun dand ochii peste cap.
- Acest frate caruia nu-i pasa, a stat langa tine de cand ai intrat in spital pana acum cand te-ai trezit! Tuna nervos la mine.
Nu spun nimic, fiind inca suparata. Acum ii pasa acum nu. E mai ceva decat o muiere pe ciclu!
Pufnesc la vorbele lui apoi intreptandu-mi ochii spre celelalte persoane care sunt in sala.- Sa nu ma mai speri niciodata asa! Tipatul fetei crizate de lanta mine m-a luat prin surprindere ca mai apoi sa ma ia in brate. Parul ei blond imi ajunge in gura si incep sa ma inec
- Mal, usor, n-am murit! Rasul meu sec facand-o sa-mi dea un bobarnac in cap
- De ce faci asta? Intreaba Mikael mustrator. De ce te infometezi?
- N-a fost cu intentie, nu mi-am dat seama! Spun cu juma de gura
Jackson ma priveste dar nu spune nimic, incercand sa-mi dau seama ce gandeste. Pe usa intra vijelios Alec, cu un urs in mana fiind ravasit total. Parul ii statea in toate directiile, ochii ii erau injectati iar hainele parca trecute printr-un razboi. Vine la mine repede, luandu-ma in brate strans.
- Asta e pentru tine! Imi inmaneaza ursul alb, pufos. Si asta tot pentru tine! Un bobarnac mai tare decat cel aplicat de Mal, ma loveste din plin in cap. Sa nu mai faci asta vreodata! Ma mustreaza acesta suparat.
- Bine! Murmur
Toti ies din camera, lasanu-ne pe mine si Jackson singuri. O liniste apasatoare se aseaza in camera, privirea mea fiind in jos, oftatul lui zgomotos facanu-ma sa ma uit la el.
- Te simti mai bine? Intreaba intr-un final spargand ghiata
- Da, de bea astept sa ies de aici! Spun incercand sa mai inseninez atmosfera
-Nu-ti plac spitalele?
- Deloc! Stramb din nas facandu-l sa rada
3 ore mai tarziu
Am mers acasa cu automuzul, parinti mei cica avand treaba cine stie unde. Odata ajunsi ne-am luat la revedere de la gasca si am intrat cu Jace in casa apoi am mers in bucatarie. Pe frigider era o hartiuta tinuta de un magnet.
Ne pare rau ca nu v-am anuntat mai din tim dar eu si tatal vostru a trebuit sa plecam cu afacerile in alta parte iar ca sa nu ne mutam toti din nou am plecat doar noi. Avem incredere ca ve-ti fi cumintiti. Va vom pune bani in cardul de pe masa saptamanal, codul fiind ****. Vom lipsi cateva luni, aproximativ 9-10 luni.
Aveti grija de voi si va iubim.Ne-au lasat singuri? Acele fiinte care de bea ne lasa sa stam afara si n-au incredere in noi, dintr-o data au?
- Doamne ajuta! Il aud pe Jace spunand
Imi dau ochii peste cap, luand cardul si plecand la mn in camera.
- De ce ai luat cardul? Intreba nervos
- Pentru ca cine stie ce te apuca si n-am chef sa ramanem fara bani! Spun gandindu-ma ca-si va da seama ca ma refer la incidentul de acum un an cand am ramas 3 zile singuri iar el a cheltuit din prima zi toti bani, avand doar economiile mele din care de bea faceam ceva de mancare.
- A fost o data, Skyler! Ofteaza. Eu sunt mai mare eu trebuie sa am grija de card!
- Va fi mai insigurata la mine! Ma stramb. Esti un spargator de bani asa ca valea! Marai nervoasa.
Nu aveam de gand sa-l las sa ne lase fara bani. Uneori poate fi mult prea spargator.
- Fie! Isi da ochii peste cap.
- Inca o chestie! Spun
- Nu ai voie sa-ti aduci vreo parasuta in casa, n-am de gand sa vad cum te futi tu cu toate tarfele penale!
- Da cine te-a pus pe tine sefa? Eu sunt fratele mai mare!
- Te corectez aici! Nu mai esti fratele meu, eu pun aceasta regula ca si persoana cu care imparti locuinta! Nervozitatea din glasul meu fiind ridicata. Sau vrei sa-i sun pe ai nostri sa le spun ca te intinzi cu vreuna in casa in prezenta mea?
- N-ai indrazni!
- Nu ma pune la incercare! Tun. Acum iesi din camera mea!
Acesta iese nervos, trantind usa. Ma intind pe pat oftand. Ma ridic dandu-mi seama de bani cash pe care-i avem. Ies fulgerator, ducandu-ma la cartea de pe biroul din camera lor unde tinem bani si observ ca sunt acolo. Iau cartea si ma duc la mine-n camera unde pastrez doar cateva harti mai marunte pentru scoala apoi bag bani si cardul intr-o curtie cu cheie, cheia ei fiind la cheile mele.
Ies din camera si ma duc la Jace in camera aceata fiind intins pe pat. Ma duc langa el punandu-i doua bagnote pe dulap.
- Astia sunt pentru maine! Spun apoi parasesc camera.
Va trebui sa ma maturizez!
CITEȘTI
Lumina Sfanta ~ Un nou inceput
FantasyCu o poveste de familie nu tocmai ideala, Skyler Millson trece prin etapele adolescentei alaturi de fratele, Jace si prieteni pe care si face in Seattle. Totul bine, frumos cu mici pete de greseli si intamplari neplacute, aceasta ajunge de la adole...