Apesal aku tengok tajuk part ni pelik sangat? 😂😂😂
"Apa ni?" 😂😂😂
Hadui 😂😂😂 Aku tengah gelak tak henti-henti ni 😂😂😂
BoBoiBoy: *tunjuk kamera* Tengah online.
Apekah.
.....
Die.
*tumbuk kamera sampai pecah*
***
*betulkan kedudukan kamera yang baru beli* Haih, menyesal aku tumbuk kamera lama tu tadi... Tak pasal-pasal kena ganti balik.BoBoiBoy: Erm.. Kenapa author membebel masa online?
Jap, tengah online ke?
BoBoiBoy: Err... Haah.
.....
Damn.
Mula-mula rasa macam nak unpublish buku ni sebab tak tahu macam mana nak continue balik, tapi bila fikir balik... Kesian pulak para readers yang baca buku ni.
Last-last, HENTAM SAJALAH! 😂😂😂
Oh btw, kalau tak puas hati dengan buku ni boleh check buku lagi satu, Kuasa Elemental. Buku tu sebenarnya pengganti buku ni tapi... Oh well, sambung ajelah buku ni! Idea datang pulak sikit-sikit. Hmm...
P/s: Plot mungkin ada perubahan sikit, tapi point of story masih sama.
***
BoBoiBoy POV"Eh...?"
Apa semua ni? Putih je... Aku tengah bermimpi ke?
Aku berjalan di sekitar kawasan putih ni. Pelik, apa-apa pun tak ada? Tempat apa ni?
"Hai, BoBoiBoy."
Aku toleh ke belakang. Ada seorang budak lelaki yang bertopi oren, berjaket oren, mempunyai mata kelabu kecoklatan, rambut putih dan... Rupanya...
Rupanya sama macam aku!
"Siapa kau!?"
"Hei, tak perlulah garang sangat. Aku ialah kau, kau ialah aku. Kenapa kau garang dengan diri kau sendiri?"
Aku terkejut. Kalau dia ialah aku...
Dia mesti salah satu kuasa elemental aku!
Tapi... Kuasa apa?
"Hahahahaha!" Tiba-tiba dia gelak. Apa yang kelakar?
"Ahahahahahaha! Aku tahu apa yang kau fikir; apa elemen aku? Ahahahaha! Itu soalan paling kelakar aku pernah dengar!"
Dahi aku berkerut-kerut.
Apa yang lawak sangat tentang soalan tu?
Tiba-tiba, aku teringatkan sesuatu.
"Ada orang cuba serang kita menggunakan virus jam kuasa!"
"Kejap... Kau... Kau virus yang BoBoiBoy Gempa cakapkan tu!"
Dia tersenyum sinis.
"Heh, betul tu! Akulah... BoBoiBoy Reverse! Aku yang tolong kau berpecah tujuh pagi tadi!"
"Apa!? Kau... Kau yang buat!?" Dia tergelak lagi.
"Tak sangka, kau ni pekak rupanya."
Aku hanya menggenggam tangan aku. Sabar BoBoiBoy, sabar!
YOU ARE READING
Dominate (BBB Fanfic)
Fanfiction-8 CHAPTER; ON HOLD- Sebuah fanfiksyen BoBoiBoy. *** Pecahan dari satu ke tiga, satu ke lima, satu ke tujuh. Itulah kebolehan BoBoiBoy, seorang remaja berumur 14 tahun. Sejak daripada bangku sekolah rendah lagi, dia telah memiliki kuasa Elemental. S...