1-6. "White" ve "Black"

25 3 27
                                    

Sonun güzel ve renkten yoksun çiçeği

"Albia"

---

Akademi her zamanki sessizliğini koruyordu. Öğrenciler birinci teneffüs molasına girdikleri için bahçe doluydu. Bahçede beliren kişilerle herkesin dikkati onlara kaymıştı.

---

3. Ders zilinin çalmasıyla 8-A sınıfı dolmaya başlamıştı.

Sarı saçları ve zümrüt yeşili gözüyle dikkat çeken bir kişi bembeyaz saçları ve soluk mavi gözleri olan kişiyle birlikte sınıfa adım attığında etraftakiler başka işlerle uğraşıyormuş gibi gözükmek için bayağı çaba göstermeye başlamıştılar.
Soluk mavi gözlü kız sinerek ve korkarak hızlıca ortadaki sıraların üçüncüsüne doğru gidip oturdu.

Zümrüt yeşili gözleri zehir saçan kız sırıtarak hemen sola döndü ve ilk sıraya oturdu.

Zil -daha çok çana benzeyen bir ses- in çalmasıyla birlikte sınıfa giren ufak ama sevimli bayan bir hoca gülümseyerek tahtanın önündeki platformun ortasında durarak söze başladı.

"Bugün okulumuza yeni öğrenciler geldi ve bizim sınıfa gelmeleri kararlaştırıldı. Gelebilirsiniz!"

Öğretmenin görünüşüyle uyumlu neşeli ve tiz sesi sınıfa yayılırken kapının sürgüsü iteklendi ve içeriye 2 kişi girdi.

Beyaz saçları beline gelen kız öğretmenin yanına geçerken onu takip eden erkek de onun yanına durdu. Kız söze başlayarak kendini tanıttı.
---

Saçları beline gelen beyaz saçlı kız hareket ederek okula girdi. Arkasında onu takip edenlerde beyaz saçlı kıza ayak uydurup onu takip ettiler.

Kızın cam gibi mavi gözleri vardı. Beyaz saçları dümdüz ve renkten yoksundu. Saçlarının renkten yoksunluğuna karşı yüzü de duygudan yoksun ve ifadesizdi. Ten rengi de saçları gibi beyaza çok yakındı.

Kızın hemen yanında bulunan oğlanın saçları kızın tam tersiydi. Siyah. Gözleri parlak sarı ve ten rengi de olabildiğince açıktı.

Arkadan gelen ve öndeki oğlanla kıza göre küçük yaşta gözüken iki kişi vardı.

Beyazla grinin arasındaki saçlarını arkadan at kuyruğuyla bağlamış oldukça güler yüzlü yeşil gözlü bir kız ve cinsiyeti belli olmayan albino olduğu belli olan saçları boynuna gelen olduça sevimli biri vardı.

Beyaz saçlı kişi müdürün odasına doğru yönelerek kapıyı çalmadan içeri girdi ve birkaç dakika sonra yanında müdire ile birlikte çıktı.

Kısa bir konuşmadan sonra müdire derin bir nefes alarak odasına girdi ve elinde 4 yüzükle geldi.

"Pekala... Sınıflarınız burada yazıyor iyi şanslar"

"Teşekkürler Bayan Zhea"

Beyaz saçlı kızın yumuşak sesi koridorda yankılanmıştı. Anlaşılan bu gizemli kişilerin gelişi okuldaki herkesi meraklandırmıştı.

"O zaman... Şimdilik hoşça kalın müdire Zhea..."

Beyaz saçlı kız siyah saçlı erkek ile birlikte sağ tarafa doğru giderken iki minikte sol taraftaki merdivenlere yöneldi.

Üçüncü kata vardıklarında Beyaz saçlı kız etrafına bakındı ve camın olduğu oyuntudaki oturakların boş olduğunu fark ederek gidip oturdu.

Sonun Beyaz ÇiçekleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin