...
Söyle bana Luan...
Neden geçmiş bir kılıç kadar keskindir?
Aah normal kılıçlardan bahsetmiyorum tabiki!
Giam'ı duymuş muydun!
Evet o... Evet o!
Hahaha öyle demeek!
Senleyken ciddiliğimi koruyamıyorum!
Eeehhh kızmaaa Luaaann!
---
"O zaman Bayan..."
"Ean diyebilirsiniz."
Hoca sınıfa göz gezdirip neredeyse boş olan cam kenarındaki sıralara baktı.
"O zaman Bayan Ean, cam kenarı birinci sıra. Bay İrha cam kenarı ikinci sıra."
Bütün sınıf tek tek oturtulmuştu üç kişinin rahatça oturabileceği sıralara.
Ean ve İrha oturduklarında hoca öğretmen masasına gidip birkaç posteri tahtaya astı.
"Bugün bazı çeşitli eski savaşlardaki kazanan ve kaybeden tarafları işleyeceğiz..."
"...Giam ve Konstantin arasındaki savaş ? Evet evet o..."
"Moza ve Tanu halkı uzun zamandan beri aralarında olan anlaşmazlık sonucu, Moza halkının Konstantin ülkesinin başkenti Konstantinopolis'e saldırması ile başlayan savaş."
"Giam'ın yerlileri olarak bilinen Moza halkının icat ettiği özel bir bıçak yapma tekniği olduğu söylenir. Tanu halkı Konstantin'i sonradan almışlardır ama onlarında çok güçlü savaş teknikleri olduğu biliniyor."
"Bu savaşın pek bir kazananı olduğunu söyleyemeyiz. Toprak bakımından Giam kazanmıştır ama. Diğer bütün yollarla Tanu halkının kazandığı oldukça bellidir. "
Hoca kağıtları göstererek konuşmaya başlayacak iken erkek bir öğrenci direk konuya girerek sakince konuştu;
"Hocam izin verirseniz bir soru soracağım."
Öğretmen başını aşağı doğru sallayarak hızlıca konuştu.
"Sorabilirsin"
"Diğer her yoldan dediniz ama... Giam Konstantin'in büyük bir ölçüsünü almıştır. "Diğer bütün yollar" derken neyi kast ettiniz ?"
"Diğer bütün yollar... Ekonomi, halkla ilişkiler, konum... Bu savaşı kaybetmelerine rağmen ekonomileri garip bir şekilde iyileşti, halkın ülkenin başındakilere güveni garip bir şekilde arttı, ülkenin konumuda oldukça garip bir şekilde yükseldi ve ayrıca Giam ile barış sözleşmesi imzaladılar süresiz olarak..."
Bütün sınıf aralarında tartışmaya başlamıştı.
"Şu an Giam ve Konstantin iki kardeş ülkedir."
Öğretmen yeniden resimlere döndü.
"Giam'ın kutsal bıçağı ve Konstantin'in imanı."
Birinci resimde oldukça uğraşıldığı belli olan güzel bir bıçak, ikinci resimde işlemeli altın bir kitap vardı.
"Konstantin'in tarihi boyunca inanı..."
---
"Sonunda öğlen vakti..."
"Öğleden sonra katılacak mısınız Efendi Mei ? "
"Hayır, gidelim."
Beyaz saçlı kız ve İrha kalkarak direk okul binasından ayrılıp okuldan çıkınca sağda kalan okul yurtlarına yöneldiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonun Beyaz Çiçekleri
FantastikO gece her tarafı kaplamakta olan beyaz örtüye süzülen kızıllık.O gece her tarafa çökmekte olan karanlık.O gece her tarafı kaplayan sessizlik. O ne iyi biriydi, ne de kötü.O ne güzeldi, ne de çirkin.O ne gençti, ne de yaşlı. O aslında iyiydi içinden...