Kolundan tutup onu kendime çevirdiğimde yanında ki iki çocuk ve daha yeni gördüğüm kızda bana döndü. Yanındaki iki oğlanı sınıfta da görmüştüm ama bu kadar yakışıklı olduklarını fark etmemiştim.
Bana çarpan çocuk -Ne var. dedi öküz işte katıksız öküz -Az önce bana çarpan sanki sen değilsin.İnsan bir özür diler ODUN!!!!dedim özellikle son kısmı bastırarak söyledim. -BANA BAĞIRMA YOKSA... dedi sinirlendim ve -YOKSA..ne olur? tam üstüme gelirken arkadaki çocuk kolunu tutup -Yapma Asır dedi.
Asır ondan kolunu kurtarıp üzerime gelmeye devam edecekken arkadaki kız- OŞKOMM bırokk şonu beş poraaa etmez bo poçoz (aşkımm bırak şunu beş para etmez bu paçoz) -BANA BUNU SEN Mİ SÖYLÜYORSUN. SEN KİMSİN LAN. Dedim ve üstüne doğru yürüdüm Asır uyaran çocuk benim kolumu tuttu çok tatlı bir çocuktu ona zarar vermek istemezdim ama şu an onu düşünecek halim yoktu kolumu tutan elini yakalayıp ters çevirip yere attım onu.
Kızın karşısına geçip yamuk bir gülüşle -Sen bittin dedim büyük ihtimalle Asır ve arkadaşları da duymuştu ama şu an umrumda değil saçından tutum dizimi karnına geçirdim onu yere atıp üstüne çıktım ellerini tek elimle tuttum ve omuz üstünden arkamdakilere baktım ve sırıttım. Şaşkınlıkla beni izliyorlardı. Neden bana engel olmuyorlardı merak ettim doğrusu.
ASIR ' DAN
Omuz üstünden bize bakıp sırıttı. Ve kızın yüzüne yumruğu arda arda geçirdi, saçından tutup kafasını yere vurdu biz hala ona bakıyorduk ve birşey yapmıyorduk çünkü bizde bir kural vardır oda ; eğer biri kavga ediyor ve teke tekse karşılık veremeyecek hale gelene kadar kavgaya karışmayız.
Düşüncelerimden sıyrılmamı selinin tiz çığlığı sağladı kız ayağı kalkmış, selinin saçını tutmuş onu bizim yanımıza sürüklüyordu gözlerinde sadece öfke vardı. Şaşırdım çünkü bir kızda şimdiye kadar bu kadar öfke görmemiştim.
Beste 'den Devam
Kızı sürükleyerek yanlarına gittim ve onu önlerine itip - Bir Dahakine bu kadar kolay bırakmam diyip sarpa baktım kız gülüp -gününü göstereceğim sana bu yaptığına pişman olacaksın dedi - Öyle mi o zaman dedim ve kıza doğru eğilip devam ettim- Hodri Meydan dedim ve sırıttım.
tam giderken kız - adın ne senin dedi arkamı döndüm ve - Beste tatlım Beste şimdilik bu ismi aklına kazı ben sonra senin derine kazırım zaten. Dedim ve arkamı dönmeden asır ve arkadaşlarına kısa bir bakış attım Asır yamuk bir şekilde gülerken onu tutan çocuk şaşkınlıkla bana bakıyordu diğer çocukta olanları pek tınlamıyor
gibiydi.Motosikletime bindim ve tekerlekleri
bağırtırarak sürdüm. Eve gelip kapıyı açtım annemle babam salonda konuşuyorlardı yanlarına ilerlediğimde ilk beni babam gördü
-Seninle bir şey konuşmamız gerek dedi bende - Üstümü değiştirip gelirim deyip odama çıktım. Üstüme spor sarı ceket ve siyah bir eşofman giydim. ve aşağı indim.Babam - Gel
kızım dedi - Ne konuşacağız. Dedim
Babam - Kızım şimdi şirketimiz batmak üzere ve şirketin iflasını engellemek için... dedi ve duraksadı ne oluyordu burada - Evet engellemek için dedim - Evlenmelisin ve... Cümlesinin devamını getiremeden
Ayağı kalktım ve - ASLA kesinlikle olmaz deyip odama çıktım
ve kapıyı kitledim. Hemen Besteyi aradım ikinci çalışta açtı 1 saat 🕒 sonra ******* bara gel dedim ve kapattım.Çok sinirliydim ve kafamı dağıtmam gerekiyordu. Bu gece uzun olacak gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDE KAL
RomanceBabası şirketi için kızını zorla evlendirecek. Acaba kızın hayatında ne gibi değişiklikler olacak?