BESTE 'DEN
Tek kaşımı kaldırdım ve şaşkınlıkla sordum -Bana mı göz kırptınız ? oğlan sırıtarak -Evet yavrumm dedi sondaki m harfini uzatarak o sırada arkadan birinin sesini duydum - Yardıma ihtiyaç var mı hanımlar dedi. - Hayır yok ama bu arkadaşın birazdan yardıma ihtiyacı olacak dedim ve ayağı kalktım topukluyla dövüşmek zor olacaktı ama olsundu.
Çocuğun üzerine doğru yürüdüm o da - Ne o yavrum çok beğendin herhalde yakından mı inceleyeceksin beni? Dedi. Bu sefer daha da sinirlendim ve kafayı gömdüm sendeledi o tam hamle yapacakken ondan önce davrandım ve yumruk attım ardı ardına iki üç tane çocuğun dudağı kanıyordu ve kaşı patlamıştı ama hala sırıtıyordu ve yetmezmiş gibi öpücük atmıştı bir dakika ne dedim ben öpücük mü atmıştı?
Ofladım ama sonra sırıttım ve o gözlerime bakarken ben ona çelme taktım tam biraz daha dövecekken Gece beni kolumdan tutup - Yapma yeter bu kadar dedi. Bende ona bırakmazsan seni 32 yerinden bıçaklayıp gelinlik giydirip denize atarım bakışı gönderdim hemen kolumu bıraktı.
Tam kaldığım yerden devam edeceğim başka biri kolumdan tuttu ama bu ne Gecenin ne de Öykü nün eliydi başka birinin, bir erkeğin eliydi peki bu umurumda mı tabiki hayır
Hırıltıyla beraber dişlerimin arasından - Hadi ama yeter dedim ve kolumu tutan kişiye bakmadan çekip duvara yapıştırdım ve kulağına yaklaşıp - Bana birdaha karışma dedim her kelimeye baskı yaparak tabi o sırada yüzünü de görmüştüm vayy yahuşuklu jojukmuş ama benim hala umurumda değil dbshdjgs onu orda mal gibi bıraktım ve birşey demesine izin vermeden çıktım tabi kızlarda arkamdan geldi. Saat çoktan 5 olmuştu eve gidip annemgillerle konuşmam gerekiyordu kızlara - Benim eve gitmem lazım hadi eyv dedim ve motosikletime bindim.Eve geldiğimde hemen odama çıktım ve banyoya girdim. Banyodan çıktığımda üstüme
Giydim ve aşağı indim annem ve babam daha gelmemişti. 5 dakika geçti geçmedi ki geldiler. Salona geçtik ve konuşmaya başladım. - Şimdi size bazı sorularım olucak ama bundan önce bana evleneceğim kişiyi anlatın. Dedim babam da "Senin her zaman mantığınla düşündüğünü bildiğim için onun öz geçmişini çıkarmıştım." Dedi burukça gülümseyerek ve ekledi
- Her ne kadar orda yazsa da ben de biraz bilgi vereyim istersen? Dedi bende burukça gülümsedim ve kısık bir sesle - Tamam dedim bir an duygulanmıştım ama silkelenip kurtuldum düşüncelerimden, en azından şimdilik... O sırada babamın sesini duydum - Kızım daldın gittin dedi. Bende - Ah pardon daldım biraz.... Devam edelim. diye ekledim Babamda - Önemli değil kızım. Oğlanın adı Asır, acayip çapkın .Her gece biriyle ki senin evlenme sebebin onu düzeltmek yani en azından babası Hakan Bey öyle düşünüyor ama bence o çocuktan adam olmaz, o yüzden hiç uğraşma. Dedi babam ve derin bir nefes alıp devam etti
-Evliliğiniz 1 yıl sürecek sonra isterseniz ayrılırsınız ki bence süre dolduğunda hiç durma ayrıl... Neyse kızım biz seni çok seviyoruz her zaman seveceğiz şu an için mecbur evleniyorsun ancak kapımızın sana her zaman açık bunu bil Aşk Bahçem dedi. Ben ve babam birbirimize her zaman Aşk Bahçem deriz.
Babama gülümsedim ve - Tamam baba evleneceğim ama bana oğlanı araştırmam için zaman vermeni istiyorum zamanı geldiğinde nişan falan olmadan Yıldırım nikahıyla evlenelim. Tabi önce şu Asır mıdır nedir onunla konuşmamız gerek. Yarına bir buluşma ayarlayacağım. Dedim sonra babamı ve annemi öptüm ve - Sizi çok seviyorum iyi ki varsınız ben odama çıkıyorum dedim ve odama geçtim.
Dolabımdan geceliğimi aldım ve giydim. Hemen saçımı taramadan topuz yaptım ve yatağıma geçip Asır'ın bilgilerinin olduğu kağıdı elime aldım.
- ADI=Asır
-Soyadı = Karayel
-20 yaşındadır.
-Tıp okumaktadır.
- Küçük kız kardeşi var, Su Karayel , geçirdiği travma sonucu 1,5 yıl kimseyle konuşmamıştır. Son 3 ayda sadece abisi Asır ve anne babasıyla çok nadiren konuşmuştur. 6 yaşındadır. Geçirdiği travmanın sebebi belirsizdir.
- En sevdiği renk siyahtır.
-Dövüş Sanatlarıyla ilgilidir ve birçoğunda siyah kuşağı vardır.
- Haberler de birçok kadınla görüntülenmiştir. Ve bu yüzden ona Gecelerin Ateşi tarzı lakaplar takılmıştır.
Gibi bir sürü şey yazıyordu benim aklıma takılan tek nokta kardeşi Su'ydu acaba neden travma geçirmiş. Üstüne üstlük çok tatlı bir kız, travma geçirmesi üzücü olmuş. Kızın resmine baktım bu küçük yaşında neden travma geçirmişti acaba?
Sonra Asır'ın fotoğrafına baktım, aslında yakışıklıydı ama bu önemsiz
diyeceğimi bekliyorsanız daha çok beklersiniz çünkü gayet te önemli yani sonuçta 1 kere evleniyok yaw.Hemen menejerim Yeşim ' i aradım. Severdim Yeşimi evliydi hatta 1 tane çocuğu vardı patron - çalışan ilişkisinden çok dosttuk. Ben bunları düşünürken telefon açıldı Yeşim
- efendim dedi.-Yeşim bana Asır Karayel ile yarına bir görüşme ayarlayıp saatini haber verir misin?
-Tabi ki yarın haber veririm. Başka birşey var mı?
- Hayır yok. Teşekkür ederim ve yarın görüşürüz.
- Görüşürüz. dedi ve kapattım.
Yataktan kalkıp ve dolabımın önünde dikilmeye başladım ve uzun, siyah, saten bir geceliği gözüme kestirdim ve onu alıp giydim. Yatağa girdiğimde ne kadar yorgun olduğumu yeni fark ediyordum, gözlerimi kapattım ve yarın olacakları düşünmeden rahat bir uykuya adım attım.
(Lütfen oy verin 😑 görüyorum oy verin 😑)
Sabah gayette insan gibi kendim uyandım kimse de üstümde zıplamıyordı hı. Hemen banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkayıp çıktım. Telefonumu elime aldım saat 10 olmuştu sonra gözüm neye takılsın dıdıdıdı şarjım %2 hemen koşa koşa şarjı aldım tam dönerken ayağımı sehpaya vurdum ama olsundu pes etmedim. Tekrar yoluma devam ettim, sonuç olarak telefonum kapandı ve bende yerdeyim. . . Bu sefer yavaş yavaş şarja doğru ilerledim ve telefonumu şarja taktım ve bir süre bekleyip telefonu açtım .
Sıra geldi kıyafete, bir tane pijama aldım tam giyecekken telefon çaldı Yeşim arıyordu
Hemen açtım, efendim yeşim dedim.
-Asır beyle bir buluşma ayarladım bugün 5 de **** restoran da dedi.
Tamam, sağol deyip kapattım.Seçtiği restoran bayağı pahalı bir restorandı, ona göre giyinmem gerekiyordu.
Kıyafetleri sonraya bıraksam unuturdum o yüzden hemen seçeyim de kutulayım düşüncesi ile siyah, kısa, sırt dekolteli bir elbise seçtim.
Giyindim, Öykü ve gece ile buluşmak üzere evden çıktım.
Saat 4 de evdeydim hemen siyah elbiseyi giydim, vücuduma sarmalıyordu, altına da siyah, şık bir stiletto giyip evden çıktım.
Mekana girdiğimde saatte baktım tam 5 di, yerimi göstermelerini rica ettim. İlerlerken, bir çift kahverengi gözle gözlerimiz buluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDE KAL
RomanceBabası şirketi için kızını zorla evlendirecek. Acaba kızın hayatında ne gibi değişiklikler olacak?