Bölüme geçmeden önce gece karakterini " KARAKTERLER" adlı bölüme ekleyeceğim merak edenler oradan bakabilir.
Sabah Gece ve Öykü beni uyandırmak için üstümde tepinerek bağırıyorlardı onları gözümü açmadan dinlemeye başladım; Kalk kalk kalkmazsan kaldırırız kalk kalk. Uykucu Beste BESTE YAZDIRDI YA LA BİZE.
Son kısımda daha da bağırdılar.Aniden doğruldum ve -KALKTIM VE VURDUM diye bağırdım.Yeni uyandığım için sesim boğuk çıkmıştı. Onlar cevap veremeden ikisini de aniden dizlerinden ittim ikisi de yere yapıştı ben de üstlerine atladım evet evet atladım. Sağ elimle Gece' nin saçını tuttum sol elimle de Öykü nün saçını tutum. Tam saçlarını çekecektim ki vazgeçtim. Ayağa kalkıp üstümü silkeledim, ve sakince dolabıma gittim ve kıyafet seçmeye başladım. Gece ve Öykü şaşkınca bakıyorlardı diyeceğimi zannettiniz dimi ama hayır şaşırmadılar. Çünkü neden böyle yaptığımı biliyorlardı. Banyoya gittim..
Gece'den Devam........
İkimizin de saçını tutmuştu tam çekecekken vazgeçti ve ayağa kalktı ve kıyafet seçmeye başladı. İlk başta neden böyle yaptığına anlam veremesem de sonradan dank etti. Şimdi şöyle ki ben bir keresinde ona "motosikletini çalıyorlar" başlıklı bir uyandırma servisi yaptım.
O da bir hışımla aşağı indi baktı motosikleti hala yerinde GECE diye bağırdı pardon kükredi. Sonra eve doğru koşmaya başladığını gördüm ben daha ne olduğunu anlayamadan dibimde bitmişti.Tam bana bir şey diyecek veya yapacak derken sakince arkasını dönüp gitti. Birkaç saat sonra eve geldiğinde bana gayet iyi ve her zaman ki gibi davranıyordu dedim tamam beni affetti.Sonra gece oldu uyuduk sabah daha güneş bile doğmamışken oda da tıkırtı sesleri duydum gözümü hafif araladığımda Beste elinde buz dolu bir sürahi su üstüme doğru geliyor omen tanrım didim. Hemen ayağa kalktım ve kaçtım o da arkamdan koşmak yerine -Bir dahakine diye bağırdı.
Sonra ben bir hafta boyunca her sabah beni korkunç bir şekilde uyandırmasın diye 6 da kalktım. Ama sonra ki bir kaç gün gelmedi şaşırdım sonra gittim sordum o da bana -Affettim ama bir daha olursa hiç iyi olmaz dedi gülümsedim ve sarıldım o da sarıldı. Sonra ne mi oldu sabah Bestenin çığlığı ve başımdan aşağı dökülen buz gibi bir sürahi soğuk su ile uyandırıldım ve tabi ki de yerde bir seksen uzanmıyordum saçmalamayın . . . . Öyküye baktığımda çokta şaşırmamıştı neden mi onun da Beste ile böyle bir macerası var da ondan.
Beste den Devam........
Evden çıktım ve babam ile annemi arayıp akşama 6 'da evde olmalarını ve evlilik ile ilgili konuşacağımı söyledim. Annem ve babamı üzmek istemiyordum onlar benim kötülüğümü asla istemez belli ki zor durumdalar ama bu demek değildir ki hemen kabul edeceğim ilk önce evleneceğim kişiyi öğrenmeliydim kaç yaşında , okuduğu bölüm (Beste 19 yaşında ) eğer tıp okumuyorsa bu evlilik zor olurdu neyse bunları sonra düşünürdüm şimdi alışveriş zamanıydı Öykü'yü aradım ve ***** cafe de olmalarını söyledim.
Öyküden Devam . . . . . . . . . . . . . .Beste bizi çağırdı neden olduğunu sorduğumda söylemeden kapattı bende hemen Gece'ye haber verdim ve hazırlanıp çıktık.Oraya vardığımızda hemen kafeye girdim zaten direk karşımdaydı hemen yanına gidip oturdum ve - Ne oldu ? diye sordum o da -Alışveriş kızlar alışveriş dedi . Hesabı ödeyip çıktık . . . . Alışveriş merkezine vardığımızda hemen bir mağazaya girdik . Benim gözüme bir elbise çarptı hemen gidip onu aldım ve kabine girdim.
Çıktığım da Gece ve Beste de giyinmişti. Beste
Ayakkabı olarak da Giymişti.
Gece iseGiymişti. Hemen selfie çekilelim dedim ve ardı ardına bir sürü fotoğraf çektim ve 1 tanesi instagram a attım.
2 Saat kadar sonra Gecenin ısrarları üzere yemek yemeğe gittik garson geldi yakışıklıydı aslında siyah saçları yeşil gözleri vardı. - Ne istersiniz dedi ama ups sıkıntı şu ki Beste ye göz kırpmıştı.Beste den Devam.....
O bana göz mü kırmıştı? Tekrar ediyorum.
O BANA GÖZ KIRPTI
KIRPTI BANA GÖZ
GÖZ KIRPTI BANA yüzüne yazık olacak be........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDE KAL
عاطفيةBabası şirketi için kızını zorla evlendirecek. Acaba kızın hayatında ne gibi değişiklikler olacak?