Karakterler

69 4 2
                                    

Hazal: Hikayenin baş kahramanı, güçlü olmasıyla birlikte arkadaşlarına çok bağlı bir vampir.Çoğu zaman neşeli ama sinirlendiğinde yanlızca değer verdiği kişiler durdurabilir.

Hazal'ın Hobisi: Müzik dinlemek. 

Hazal'ın Dış Görünüşü: Saçları beline kadar uzanmaktadır. Gözleri kahverengidir. Boyu 1.70 dir. Kemik gibi olmasa da zayıf bir vücuda sahiptir. İnsanken yaptırdığı 3 tane minik dövmesi vardır. 

________________________________________________________

Sude: Hazalın en değer verdiği arkadaşıdır. Aynı evde yaşarlar. Vampir arkadaşları boldur.

Sude'nin Hobisi: Yemek yapmak.

Sude'nin Dış Görünüşü: Sude siyah saçlıdır. Gözleri koyu kahverengidir. Saçları kısa olup çok yakışmaktadır. Ve erkeklerı saçları ile büyüler.Dövmeye karşıdır.

__________________________________________________________

Emre: Sude'nin sevgilisidir.Birbirlerine çok aşıktırlar.17 yaşında vampir olmuştur. 7 yıldır vampirdir.

Emre'nin Hobisi: Dağcılık yapmaya bayılır.

Emre'nin Dış Görünüşü: Saçları kısadır ve kumraldır. Gözleri eladır. boyu 1.75 tir. Dövmesi yoktur. Hafif kaslı bir vücuda sahiptir.

____________________________________________________________

Kerem: Emre'nin en iyi arkadaşlarındandır. Hazaldan hiç haz etmez.

Kerem'in Hobisi: Gitar çalmayı sever.

Kerem'in Dış Görünüşü: Saçları burnuna kadar gelip, kahverengi renge sahiptir. Gözleri kahverengidir. 1.80 boyundadır. Dövmesi omuzundan dirseğine kadardır. 

_____________________________________________________________

Selen:Selen ile Hazal  insanken çok yakın arkadaştılar. Ama Selen Hazal'ın değer verdiği insanları Hazaldan uzaklaştırmaya çalışınca küserler. Arkadaşları ortak oldugu için aynı ortamda bulunmak zorunda kalırlar.Ama birbirlerine hep bir kin beslemişlerdir. Sude ile arkadaştırlar.

Selen'in Hobileri: Tenis oynamayı sever.

Selen'in Dış Görünüşü: Saçları uzun ve sarı renktedir.Gözleri açık kahverengidir. 1.65 boyundadır. Zayıftır ve küçük bir dövmesi vardır.

_______________________________________________________________

Can: Herkesin arkadaşıdır. Şakacı haliyle insanları kendine bağlar. 18 yaşında vampir olmuştur. Yaklaşık 20 yıldır vampirdir. Grubun en deneyimli vampiridir.

Can'ın Hobisi: Türkçe rap dinler, motorcudur ve arabalardan haz etmez, amatör olarak dövme yapar.

Can'ın Dış Görünüşü: Can saçlarıyla hiçbir zaman ilgilenmez, Çünkü sürekli cap takmaktadır. 1.95 boyundadır. Sol kolu,eli,parmakları,boynu,sol bacağı komple dövmelidir. Ve en değer verdiği dövmesi en değer verdiği insan ile ilgilidir, sol kaşının tam üstünde annesinin ismi yazmaktadır. Gırtlağına kadar gelen sakalları vardır. Çok beyaz bir tene sahiptir.Sol kaşında ve dilinde piercing vardır.

________________________________________________________________

Gece: Can'ın rap dinliyor olusu Gecenin hoşuna gitmektedir ve Can'ın rap dinlemesini çok asil buluyordur.Can'dan hoşlanmaktadır. Ama Can onu arkadaşı olarak görmektedir.

Gece'nin Hobisi: Piyano çalmak.

Gece'nin Dış Görünüşü: Uzun saçlıdır. Saç rengi kızıldır. Gözleri Mavidir. Boyu 1.70 tir. Kemik gibi olmasada zayıftır. 1 tane omzunda 1 tanede boynunda dövmesi vardır.

Arkadaşlar bu bölüm karakterlerı tanıttım. Umarım hoşunuza gitmiştir. Sizin güzel bir kitap okumanız için elimden gelen çabayı sarf ediyorum. Unutmayın hergün 2 bölüm. Sağlıcakla kalın.

Sıradan 1 VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin