HATIRLATMA
'Şimdilik kafanı bunlara takma hadi git uyu yarın konuşuruz.' dedikten sonra ben yatmaya odama çıktım. Artık ne olacağını yarın ögrenecektim. Yatağa uzandım. Ve kendimi uykuya bıraktım.
KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM
Uyandığımda saat sabahın beşiydi. Uyku tutmamıştı bende kalkmak zorunda kalmıştım. Kalkıp yeni yeni doğan güneşi izlemeye çatıya çıktım. Gerçekten büyülenmiştim. Daha kimse uyanmadı diye bilirken Kerem yanıma gelmişti. Şaşırmıştım çünkü Keremin bana gıcık olduğunu biliyordum.
Şuan kimse konuşmuyordu sadece güneşin doğuşunu izliyorduk. Bu arada öyle filmlerdeki gibi güneşten etkilenmiyoruz sadece derimizi hafifçe yakıyor ve bu fazlada canımızı acıtmıyor. Konuşmaya başladığında rüya zannetmiştim. Ne olmuştu da benimle konuşuyordu?.
'Ne zaman uyandın.' Sorusuna cevap verdim.
'Hiç uyumadım ki.' Umursamamış gibi davrandım. Çok yüz vermek istemiyordum.
'Nedenini az çok biliyorum o yüzden sormayacağım.' Bunu dedikten sonra benden bir konuşma beklediğini fark ettim ama karşılık vermedim.
Biraz zaman geçtikten sonra ayağa kalktım. Tam gidecekken konuşmaya başladı.
'Bu zamana kadar gıcık geliyordun hala öyle geliyorsun.' Bende iltifat bekliyorum. Salaklık bende.
'İnan sende gıcıksın.' Dedikten sonra umursamadan çatıdan inip eve girdim ve koltuğa oturup telefonumla ilgilenmeye başladım.
Çatıdan indiğimde saat 7 ye geliyordu. Güneş çoktan doğmuştu ama ben biraz daha oturmuştum. Birazda eve geçip telefonla ilgilenince saat 9 olmuştu. Herkes uyanmıştı. Artık hep beraber toplanıp konuşma zamanıydı. kızın adını bilmiyorduk ve dün hemen uyuttuğumuz için soramamıştık. Can şimdi olacakları anlatmaya başlayınca dikkatlice dinlemeye başladık.
'Kız ısırılmış ve vampir olacağını aramızdan herkes biliyor. Tek yapmamız gereken şey vampir olduğunda ona eğitim vermek ve bununla ben ilgileneceğim. Siz sadece dönüşümünde yardımcı olacaksınız.' Herkes dinlemişti ve Sude konuşmaya başladı.
'Peki biz nasıl yardımcı olacağız?.' Can hemen cevabını verdi.
'Dönüşümü sakin bir şekilde de olabilir ama ihtimalleri düşünmemiz gerekiyor eğer dönüşümü sakin olmazsa onu tutmanız gerekecektir.' Konuşma bittiğinde sorumu sordum.
'Ne zaman dönüşecek?'
'Yaklaşık 1 hafta sonra.' Cevabımı almıştım. Herkesin anladığından emin olduktan sonra ben duvarın kenarın da ki koltuğa oturup telefonla ilgilenmeye devam ettim.
Akşam olmuştu. Tek yaptığım şey boş boş oturmak. Herkesin yaptığı şey boş boş oturmak. Artık sıkılmıştım. Deniz kenarına gidip yakamozu izleyecektim. Tam ayağa kalkıp çıkacağım sırada bir ses geldi. Biride durdurmasa şaşardım.
'Nereye gidiyorsun Hazal.' Bunu diyen Geceydi.
'Deniz kenarına gidip yakamozu izleyeceğim.' Cevabını verdikten sonra Sesler çıkmaya başladı.
'Hep beraber gidelim sıkıldık zaten hava almış oluruz.' Sude'nin dediği şeyle tekrar durdum.
'Gelicekmisiniz?.' Hep beraber ayaklandıklarında sadece Kerem oturuyordu. Emre konuşmaya başladı.
'Kerem kalksana hadi.'
'Ben iyiyim böyle siz gidin.' Bu muhabbet geçerken ben dışardaydım ama duyabiliyordum. Gelmezse gelmesin umrumda değil.
Yavaşça ilerlerken herkesin arkasından gidiyordum. Keremi ikna etmişlerdi. Zorla getirdiler. Deniz kenarına yaklaşırken önde olan kızların konuşmasını duyabiliyordum. Selen konuşuyordu.
'Niye geldik ki buraya başka bir yere gidip eğlenebilirdik.' Bla bla bla .
'Seni zorlayan kimdi, keşke de başka yere gitseydin en azından kafamız rahat olurdu.' Cevap vermedi, çünkü diyeceği bir şey yoktu.
Şuan kayalıkların üstüne oturmuştuk. Herkes birbirinden uzaktı. Sadece denizi izliyordum, o kadar güzeldi ki insana huzur veriyordu.
Eve yaklaşmıştık.Kapıyı açtığımızda gördüğümüz manzarayla duraksadık.
LÜTFEN OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.
GÖRÜŞÜRÜZ :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan 1 Vampir
Vampireİlk ve Son... Serisi 2. Kitap Birbirine bağlı 7 vampir. Hayat bu kadar zorken aşkı, kini, mutluluğu, üzüntüyü nasıl yaşayacaklar? Ya bir anda sonsuz bir aşk başlarsa ama kimse bunun farkında olmazsa? Aslında bu 7 Sıradan Vampir'in hikayesi.