Bölüm 5; Kavga

31 3 3
                                    

HATIRLATMA

  Şuan eve yaklaşmıştık.Kapıyı açtığımda gördüğümüz manzarayla duraksadık.  

KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM

Hep beraber karşımızda gördüğümüz şeye şaşırıyorken Can ise hiç birşey olmamış gibi hareket ediyordu.Konuşmaya başladı.

'Bu kadar şaşırmanıza gerek yok vampir olma evresinde çiğ et yemesi çok normal.' Evet buzdolabını açmış adını bilmediğim yeni vampirimiz bütün çiğ etleri yiyordu.

Şuan herkes ayrı ayrı koltuklara oturmuş karşıdaki televizyona odaklanmıştı. 

'İyi geceler arkadaşlar. Biraz dinlensem iyi olacak.' Dedikten sonra ayağa kalkıp merdivenlerden çıkmaya başladım. 

'Bende birazcık dinlensem çok iyi olacak.' Kerem de benımle beraber merdivenlerden ilerlemeye başladı. Odaya yaklaştım tam kapıyı açıp içeri girecekken, Kerem beni kolumdan çekti ve üzerine düştüm. Şuan göz gözeydik. Hemen kendimi toparladım.

'Ne yapıyosun sen?'

'Hiç birşey sadece iyi geceler diliyecektim.'

'Peki sen diledin. İyi geceler. Bende dilediğime göre.' Tam odaya girecektim gene durdurdu.

'Hazal'

'Efendim Kerem?'

'Hazal ben sana çok aşığım.'

'HAZAL, HAZAL UYANSANA KIZIM.' 

'Bende sana çok aşığım.'

'KİME AŞIKSIN LANN. HAZAL UYANSANAAA!' Yataktan sıçrayan masum ben

'Kızım hayvan gibi ne dürtüyosun?' kolum acımıştı, siz düşünün artık.

'Ne yapayım uyanmıyosun bir türlü. Bu arada aşıkmışsın duyduğuma göre.'

'Ne ne ne alakası var Sudecim. Sen nerden duydun bunu kim bu yalanı söyledi??'

'Hazal kendin sayıklıyodun. Bende sana aşığım dıye kimdi o kimdi kimdi?'

'Off saçmalama Sude. Gel ben aşkı göstereyim sana.' dedikten sonra tutup yanıma çektim ve gıdıklamaya başladım.

'Haz-al laaa yapma' Çok eğlenıyorduk ama Selen gelene kadar.

'Ne yapıyosunuz çocuk gibi.' 

'Sanane kızım çık şu odadan.' Ben ,ben ,ben, tabiki ben demiştim .

'Çıkmıyorum ne yapacaksın.' Dedikten sonra gülmeye başlamıştı.

'Göstereyim tatlı kız :) '  Kapı açıktı bende bu avantajı kullanarak tekme atmıştım. Ev 2 katlı olduğu için 1 kata düşmüştü.

'SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN!!!' Kıkırdıyordum. Birinci kata atlayıp gülmeye devam ettim.

'Tekme atıyorum.' Dahada gıcık etmiştim. 

'Demek tekme attın öylemi?.' Dedikten sonra oda tekme atmıştı. Duvara yapışmıştım ama canım yanmamıştı. Herkes bizi izlerken bunu karşılıksız bırakmamalıydım. Çok sinirlenmiştim. Yavaş yavaş yaklaşıp gülmeye devam ettim. Gözleri kırmızı olmuştu.

'Selen benim evimdesin ve seni öldürmeye kalksam kimse beni durduramaz. Biliyorsun değilmi?

'Sen ve beni öldürmek. Cesaret yok sende kızım beni öldürmeye kalksan sen ölürsün. Sen insanken benim karşımda duramıyordun şimdi durmanı beklemıyorum.' Gülünce ben 2 kat sinirlendim. Artık cesareti ona göstermem lazımdı.

Boğazından tutup havaya kaldırınca ;

'Hazal yapma, boşver. Herkes biliyor senin bundan daha güçlü ve cesaretli olduğunu yapma.' Bunu söyleyen Emreydi.

'Kimse bilmesede olur yeterki bu bilsin.' dedim ve yere bırakıp arkasına geçtim. Boynunu elimle kavradım. Tam kıracağım sırada birisi kolumdan tuttu.

'Hazal güç gösterisi yapma karşımızda ve saçmalamayı kes!' Kerem'in bu dedikleri karşısında çok kırılmıştım. Yavaşça kafasını bırakıp kendimi toparladım. Yavaş adımlarla kapıya yöneldim ve dışarı çıkıp ormana doğru koştum.

Ormana geleli yaklaşık 5 saat olmuştu. Karanlık çökmüştü. 

'Artık eve gitsem iyi olacak.' Yavaş yavaş ilerliyordum. Eve çok yaklaşmıştım. Camdan yansımama bakınca gözlerimin siyah olduğunu fark etmiştim. Kırgın olduğum gözlerimden bile belliydi. Kapıyı açtım içeri girdim. Her zaman ki gibi herkes içerideydi. 

'Hazal!' Sude bana seslenmişti ama umursamamıştım eğer umursasaydım gözlerimi görürlerdi. 

Üstümde eşofman ve tişört vardı. Onları evde giyiyordum ama sabah ki olaylardan dolayı onlarla dışarı çıkmak zorunda kalmıştım. Üstümü değiştirip kendimi yatağa attım. Günün verdiği yorgunlukla anında uykuya daldım.


EVET ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENMİŞSİNİZİDİR. EĞER BEĞENDİYSENİZ OY VEREREK GÖSTEREBİLİRSİNİZ. BU ARADA ARKADAŞLAR ARTIK GÜNDE 1 BÖLÜM YAZMAYI PLANLIYORUM. YORUMLARINIZ VARSA LÜTFEN YAZMAYI UNUTMAYIN. SEVİLİYORSUNUZ :*

Sıradan 1 VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin