Bölüm 8; Savaş?

22 3 0
                                    

Uyandım. Kafam 1 milyondu. Nedenini bilmiyom ama fena bi ağrı vardı başımda. Saçımı bağlamadan aşağıya indim. Sesler geliyordu. 

'Aynen katılıyorum sana.' Tanımadığım 2 kız 2 erkek salonumda oturuyordu. 

'Hoşgeldiniz.' diyip sahte bi gülüş yapıp salona geçtim. Tanımadığım biri olabilir ama genede eve gelen birine hoşgeldin dememek ayıp olur. Su içip çıktım. 

'Evet bu çok kötü olur bizim için.' Ne kötü oluyordu? Neyse banane. Açık ama sesi kısık olan televizyonu izlemeye başladım. 

'Hazal bu konu hakkında sen ne düşünüyorsun?' Tanımadığım çocuk soru sormuştu ama adımı nerden biliyordu?

'Konuyu bilmiyorum.' Yüzüne bakmıyordum.

'Kötü vampirler ile biz yani iyi vampirler savaşacak gibi duruyor.' Yüzlerine baktıklarımda benden cevap beklıyorlardı.

'Ne düşünmem gerekiyor? yada ne söylemem?.' 

'Savaş çıksa ne yapmayı planlıyorsun Hazal?.' Bi soru daha sormuştu.

'Savaşırım sorun değil benim için ama eğer siz kaçacaksanız umrumda olmaz.' Yani savaş Çıkarsa ne yapmam gerekiyordu?

'Biz kaçmayız. Herkes savaşıcak.' Umursamadan televizyon izlemeye devam ettim. Bi soru daha sordu.

'Savaşta nasıl bir yol izliyeceğini biliyormusun?' Sinir olmuştum artık.

'Yaw kardeşim sanane ölürsem ölürüm.' Kalkıp odama çıkacağım sırada konuşmaya başladı.

'Ne demek ölürsem ölürüm? Sen ölürsen biz yargılanırız. Bu kadar aptal olma!' Deli ediyolar.

'Birincisi daha seni tanımıyorum. İkincisi bidaha bana salak dersen ikimizin arasında bi savaş çıkar. Üçüncüsü sırf bu dediklerin için bile savaşmadan ölebilirim.' Sonra devam ettim.

'Bu zamana kadar benim ölmemem için kimse bi gayret göstermedi, bu saatten sonrada benim ölmem kimsenin umrunda olmasın.' Dışarıdan izleyen biri olsam kendimi haklı bulurdu. 

'Bu saatten sonra kimse ölmeyecek.' susturun şunu.

'Kısaca ben güzelce savaşırım. Kendim için ve arkadaşlarım için gerisi beni ilgilendirmez.' 

'Sen o beni ilgilendirmez dediklerinin soyundan geliyorsun. Herkesi düşünmek zorundasın.' Başımın ağrısıyla bunun sesi birleşince baya bi ağrı yapıyordu. 2 saniye gözlerimi kapattım.

'Hazal iyi misin?' Beni tek düşünen Sudeydi.

'Yok bişeyim.' Çocuğa dönüp konuşmaya devam ettim.

'Benim korumama ihtiyacınız olacağını sanmıyorum. Kendimi bile koruyabileceğimi sanmıyorum. Bunlara çok takılmayın Defne o grubun başındayken zaten birbirlerini öldürürler.'

'Ne yani grubun başında Defne'nin olacağını nereden biliyorsun?' sorular, sorular, sorular.

'Bunları düşünemiyor musunuz? Önceden kötü vampirlerin başında Bulut, Ela ve Zeynep vardı. Hepsini öldürdüğümüzde Defne bize tabi ki kinlendi. Kötü vampirlerin içinde hatırlarsanız Sibel diye bir arkadaşım vardı. İyi vampirler, kötü vampirlerin başkanlarını öldürünce Defnede bunu fırsat bilip başkan oldu.' Kendimden emin bir şekilde konuşmuştum. Emindim de zaten.

'Gerçekten bu konu hakkında oldukça bilgilisin.' Umursamadan ilerledim.

'Güçlü olduğunu söylediler.' Ne gücü ya bu zamana kadar hiç dövüşmedim ki ben.

'Sana bu saçma bilgileri kim veriyor?' 

'Ne yani güçlü değil misin?' Çok güçlüyümdür.

'Güçlü gibi mi duruyorum?' Hayır.

'Belkide güçlerini test etmemişsindir?'  

'Etme gereği duymuyorum.' 

'Bence etmeliyiz.' Ama sence be kardeş.

'Kız istemiyo daha neyi zorluyon?' Kerem=maydonoz

'Hazal gel bi test edelim güçlerini.' Tanımadığım çocuk konuştu.

'1 saat sonra ormanın ortasında ki boşluk alanda.' dedim ve odama çıktım.


EVET ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. BEĞENDİYSENİZ OY VERMEYİ UNUTMAYIN. HİKAYE HAKKINDA RAHATSIZLIKLARINIZI BANA BİLDİRMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN. SEVİLİYORSUNUZ :*

Sıradan 1 VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin