Bölüm 15; Cesaret Yarışı?

21 1 0
                                    

HATIRLATMA

Arda: Kısaca yarın kötü vampirlerin olduğu bölgeye gideceğiz. Ne olacağı belli değil. Biz insan gibi konuşuruz ama onların vereceği tepki ortamı bozabilir o yüzden herşeye hazır olun.

Konuşmasını bitirdi ve 4ü beraber ayaklanıp gitti.

Ben: Of heyecana bak be.

Kerem: Hazal git biraz dinlen

Ben: Bencede hadi iyi geceler

Odama girdim.Üstümü değiştirip yatağa attım kendimi ve günün verdiği yorgunlukla hemen uykuya daldım.

KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM

Sabah saat 7de kalktım. Kalp ağrım yüzünden uyanmıştım. Önceden yaptığım gibi çatıya çıktım ve güneşin doğuşunu izlemeye başladım.

Kerem: Selam

Yanıma oturdu.Hayır olamaz. Bu olay daha öncede yaşanmıştı. Böyle olmamalı. Ayağa kalktım ve tam ilerleyeceğim sırada kolumdan tuttu.

Ben: Bırakır mısın?

Kerem: Otur konuşalım.

Ben: İstemiyorum. 

Kerem: Hazal lütfen sadece kısa bir konuşma

Tekrar eski yerime oturdum oda yanımda oturuyordu ama arada mesafe vardı.

Kerem: Neden kızgınlığın bu kadar çabuk geçti?

Ben: Kızmamı mı istiyosun?

Kerem: Evet kız, azarla, bağır, çağır, kır, dök her şeyi yap ama  sessiz kalma.

Ben: Ben kendi içimde kırıyorum, döküyorum başka birisini kırmak, üzmek, incitmek istemiyorum.

Güneşin doğusu ve ardından gelen hafif rüzgar bana huzur veriyordu.

Kerem: Beni kırabilirsin.

Ben: Ben kırmam

Kerem: Ben kalbini kırdım sende benimkini kır.

Ben: Kimse benim kalbime ulaşamadı ki kırsın.

Hiçbir cevap vermemişti. Tepkisini bilmiyordum çünkü yüzüne bakmıyordum.

Kerem: Hazal böyle olmamalıydı.

Sırıtıyordum.

Hazal: Kerem ben sana kalbimi kırmadın dedim ya

Kerem: Evet?

Hazal: Sen beni o kız için duvara fırlatınca kalbim kırıldı.

Hafifçe başımı öne eğip burukça gülümsedim.

Kerem: Hazal ben özür dilerim ama o zavallı bir insan. Senin gücünle onun gücü çok ayrı noktalarda.

Hazal: Kolumdan tutup vazgeçirmek yerine duvara fırlatman da ayrı bir güzel oldu.

Kerem: Her şey aniden gelişti.

Hazal: Ben fazla tepki verdim. Sen ile sevgiline karışmamalıydım.

Kerem: O benim sevgilim değil

Ayağa kalktım ve başında dikeldim.

Ben: Yeter be sevgilim değil sevgilim değilim. Siz ne kadar adi yaratıklarsınız ya? Bir kızla yattıktan sonra nasıl bir köşeye atıpta hayatınıza öylece devam edebiliyorsunuz?

Sıradan 1 VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin