Bölüm 10; Devam

35 2 0
                                    

HATIRLATMA

'Evet gayet iyiyim.Sorduğun için sağol. Üstümü değiştirip uyuyacağım.' dedikten sonra kalktım ve odama çıktım. Üstümü değiştirip yatağa atladım. Çok geçmeden uykuya daldım.

KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM

Uyandığımda her yerim tutulmuştu. Doğurulup ayağa kalktığım anda bacağıma keskin bir ağrı saplandı. Minik bir haykırışla yatağa geri oturdum.

'HAZAL İYİ MİSİN?!' Sude telaşla içeri girdi. 

'Sude iyiyim ayağıma ağrı attı sadece.' Bacağıma bakınca çok şaşırmıştı. Nedenini öğrenmek için bacağıma bakınca cevabımı çok güzel almıştım. Defne ile atışmamız da bacağıma darbe almıştım, iyleşmemişti. Üstüne dün ki halinden daha kötü olmuştu. Sude çığlık atınca gözlerimi kocaman açtım. 

'Kızım ne yapıyosun?!!' Napıyo bu derkenn odaya hayvan gibi dalan bir grup vampir.

'Ne oluyo burada, Sude sen neden bağırıyorsun?' Emre konuşmaya başlamıştı. Sude cevaplamadığı için ben cevaplamıştım.

'Bacağımda ki yarayı görünce bağırmaya başladı.' Herkes bacağıma bakmaya başladı ve çoğu şaşırdı. Kimse konuşmayınca ben daldım. Biri konuşsun .

'İyileşecek mi doktorlar?' Sırıtıyordum. Can hemen yaklaşıp bacağımda ki yaraya bakmaya başladı.

'Bunun ne olduğunu araştıracağım.' 

'Ne? Ne araştırması? Bence abartılacak bir şey yok. Yakında geçer.' Dedim ve ayağa kalkınca biraz önce olan ağrıdan daha şiddetli bir ağrıyla yerime geri oturdum.

'Evet tam tahmin ettiğim gibi abartılacak bir şey var yada olabilir.' Hayır, hayır fikrimi değiştirmedim ben hep aynı fikirdeydim.

Herkes dinlenme öğüdü verip odadan çıktı. Bu arada vampir olmasını beklediğimiz bir kız var. güvende olmadığımız için kızı başka bir yere gönderdik. Gözlerim yavaş yavaş kapanırken uykuya daldım.

Uyandığımda salondan acayip sesler geliyordu. Sonunda sesler kesildi. Bende hemen odadan çıkıp salona indim. Kimse yoktu. Garibime gitmişti. Neler oluyordu?

KEREMDEN DEVAM

Evi basan kötü vampirlere karşı koymaya çalışmıştık ama başaramamıştık çünkü sayıca bizden üstünlerdi. Hepimizi alıp kötülerin yaşadığı şehir gibi bir yere getirdiler. Daha önceden gelmiştik ama detaylı gezememiştik. Defnenin önüne getirildiğimizde durdurulduk. Cırtlak sesli şeytan konuşmaya başlamıştı.

'Hazal nerede?!!' Yanımızda duran adam konuşmaya başladı.

'Efendim herkesi getirdik. Daha önceden görmediğimiz biri olduğu için bu kızlardan biridir sandık.' Hazalı getirmemişlerdi. Nedensizce mutlu olmuştum. Gülüşü aklıma gelince bende gülmüştüm. Gülüşü bir ömre bedeldi. Bu saçma düşüncelere Defnenin cırtlak sesiyle son verdim.

'Götürün bunları zindana! Ondan sonra gidip Hazalı bulun bana!!' 

Hepimiz yan yana ama farklı zindanlara yerleştirildik. Hazal bizi kurtarabilecek miydi? 

HAZALDAN DEVAM

Bir ses duyuyordum.

'Hazal Defne bizi kaçırdı. Kurtar bizi.' Bu Sudeydi. Ne yani kötü vampirler bizimkileri mi kaçırmıştı? Bu ne cesaret Yarabbim. Öbür iyi vampirlere nasıl ulaşacağımı bilmediğim için kendi başıma halletmeye karar verdim. Hemen kötülerin yaşadığı yere doğru yol aldım.

1 saat sonra

Şuan kötülerin yaşadığı yere varmıştım. Defnenin de olduğu saraya doğru saklana saklana ilerliyordum. Zindana gidip Emre, Kerem, Can, Selen, Sude ve Geceyi kurtaracaktım. Saraya sızmıştım. Zindana doğru ilerledim ama zindanın kapısında bekleyen kimse yoktu. 

'Hazal geldi!.' Kısık sesle Emre bunu söylerken ben anahtarlara doğru yol alıyordum. Tabii sırtımdan darbe alana kadar. Aldığım darbe ile duvara yapıştım. Canım yanmıştı. Hemen ayağa kalktım ve bana vuran kişiye bakınca Defne olduğunu gördüm. tam saldırmaya kalkacakken Defne bir şeyler mırıldanmaya başladı ve bacağıma çok keskin bir ağrı attı. Yerde kıvranırken bizimkilerin bağırmalarını duyuyordum ama ne dediklerini anlamıyordum. Beynim durmuştu. Defne Kerem'in olduğu kafese yaklaşmıştı. Kapısını açıp Keremi dışarıya çıkardı. Önüne çöktürüp boynunu tuttu.

'Hazal arkadaşlarının ölümünü izlemek çok hoş oluyor. Sende aynı zevki tat diye hepsini öldüreceğim!!.' elimden hiç hiçbir şey gelmiyordu ve bu bana çok acı veriyordu.

GECEDEN DEVAM

Karşımızda ki masa havalanıp Defneye doğru fırlatıldığında Defne aldığı darbeyle Kerem'in kafasını bırakmıştı. Telaşlı bir şekilde izliyorduk sadece. Hazala doğru baktığımda gözleri kırmızı olmuştu ve bacağında ki yara çok pis kanıyordu. Defne'nin şaşırdığı surat ifadesinden belliydi. Sözleriyle de belli etmişti zaten.

'A-ama nasıl olur?!' Olacakları sadece izlemekle yetinecektik...


EVET ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. HATALARIM VARSA KUSURA BAKMAYIN. TAM 3 SAATTİR UĞRAŞIYORUM. SİZ OY KULLANDIKÇA MUTLU OLUYORUM VE BU SAYEDE BÖLÜMLERİ DAHA SIK ATIYORUM. LÜTFEN OY KULLANMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. SEVİLİYORSUNUZ :**

Sıradan 1 VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin