Bölüm 1 ; Başlangıç

50 4 2
                                    

MEDYA: HAZAL İLE KEREM
KARAKTERLER İLE BAĞDAŞTIRDIĞIM RESİMLER BULURSAM ONLARI DA EKLEYECEĞİM.

Uyandığımda saat 16:13 'tü . Ne kadarda çok uymuştum. Altıma bi eşofman, üstüme ise Kırmızı bir tişört giymiştim. Evimiz iki katlıydı. Merdivenlerden indim ve hemen mutfağa geçtim. Sude salonda oturup film izliyordu. Oturup bir şeyler atıştırdım. Bu arada kendimi tanıtmalıyım. Ben Hazal görünüş olarak 17 yaşındayım ama 5 yıldır vampir olmamı sayarsak 22 yaşındayım. Neyse devam edelim.

Kapı çaldı, arkadaşlarımız gelmişti, hepsine hoş geldin dedikten sonra kahvaltımı bitirdim ve merdivenlerden yavaş yavaş çıkıp odama girdim.

 Dışarı çıkıp insanları izlemek istedim. Odadan çıktım ve tekrar salona gittim. Bazen şu eve asansör yaptırmayı düşünüyorum. Salon ile kapı aynı odadaydı. Yani salon ayrı değildi. Her neyse umarım anlamışsınızdır. Tam kapıdan çıkacakken Sude'nin sorusuyla durdum.

"Hazal nereye gidiyorsun?"

"Dolaşacağım."Selen lafa atlamadan önce her şey güzeldi.

"Dikkat et yemesinler seni" dedi ve kahkaha atmaya başladı.

Hiç takmadan dışarı çıktım.Biraz dolaştım ve acıktığımı hissetmeye başladım. Daha fazla zorlanmamam için evimizin yanındaki ormanlık alanda karnımı doyurduktan sonra eve doğru ilerlemeye başladım.

Yavaş yavaş ilerliyordum. Tek düşündüğüm şey insan olduğum zamandı. O zamanları çok özlüyordum.

Eve çok yaklaşmıştım ,dalgın olduğumu ben bile anlamıştım düzelmem lazımdı. Hemen yüzüme sahte bir gülücük koyup kapıyı açtım. Evde kimse yoktu. Fazla takılmadan odama doğru ilerledim.

Bir çığlık duydum. Tabi ki de merak edip evden çıktım. Çığlığın geldiği yöne doğru ilerleyince karşımda gördüğüm manzarayla duraksadım.


İLK BÖLÜMLER OLDUĞU İÇİN TADINDA BIRAKMAK İSTEDİM.

İLERİ Kİ BÖLÜMLERDE ÇOK DAHA UZUN VE HEYECANLI OLACAK.

OYLAMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.

GÖRÜŞÜRÜZ :*

Sıradan 1 VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin