Kapitola 43: Pod mesačným svitom

84 8 3
                                    

Ľudia, ja to vidím tak, že po dočítaní tejto trochu kratšej kapitoly sa niektorí naserete, vyhľadáte si ma a donútite ma túto kapitolu vymazať... xD

Momentálne sa dokážem zdôveriť iba máloktorému človekovi, a jedným z nich je práve Yoruigi. Nemá problém s tým, vypočuť si ma, a nevadí mu, keď od zlosti alebo smútku rozbíjam veci. Či už sú jeho, či niekoho iného.

„Nerob si z toho ťažkú hlavu. Ja nevynikám v oblasti ničoho. Genjutsu, techniky, ani taijutsu."

Prišiel sa so mnou porozprávať o chuuninských skúškach. Hovoril mi, že na nich nebol, ale dozvedel sa, že sú veľmi náročné. Podľa neho musím riadne tvrdo trénovať. Potom ma pochválil za odvahu pokúsiť sa o krádež tajných dokumentov.

Vyprávali sme sa o všeličom, vrátane toho zamenenia duší, aj dnešnej príhode s bariérou a týpkom s náušnicou. Spomenula som mu to, jak som bola skoro zabitá nukeninom. Samozrejme, prišiel čas aj na rozhovor o smrti tímu Iwao. Plakala som kvôli tomu, že chcem zosilnieť, a myslím si, že moje tréningy prišli nazmar. Ja tú silu fakt potrebujem... Pre ochranu ostatných.

Nasledujúcich šesť minút sa ma snažil povzbudiť, keď vtom som znova začala vykašliavať krv. Sklonila som svoju hlavu, aby tú krv nevidel, lebo by ma ešte presviedčal, nech idem do nemocnice.

Od únavy som si položila hlavu o stôl, snažiac sa nezaspať. Ešteže Kakashi není zrovna doma, nechcelo by sa mi počúvať jeho buzerovanie kvôli jeho peňaženke, ktorú som mu zobrala. Nuž, čo už, môže za to zubár.

V ten najmenej očakávaný moment, čiže pri mojom upadaní do mikrospánku, sa odrazu ozval zvuk zaklopania na okno. Okamžite ma to prebudilo, a keďže mi došlo, že Shiro to určite nebol (lebo on neklope, iba kričí, nech mu otvorím), zmenila som svoj hlas, natiahla na seba masku, zatiahla pevnejšie gumičku na drdole a na hlavu dala kapucňu.

Za oknom vykukoval na mňa a Yoruigiho čudesný ksicht Ryuudaia. Po tom, keď mu Yoruigi otvoril okno, dovnútra vletel maličký Beni. Potom Ryuudai ihneď prehovoril: „Zdravím~ Donášková služba ti nesie tvojho pantera~ Aj kocúra~"

„Ak si jemu alebo Shirovi čosi spravil, neželaj si ma." Zavrčala som naňho so zaťatou päsťou.  

Beni radostne zaštebotal po zletení na Yoruigiho rameno. Nasledovne sa otvorili dvere, v ktorých stál Shiro s Yuudaiom, držiaci v rukách bezvládneho Kuroa. Panter nereagoval na moje zavolanie, preto ma napadlo, že mu ten ožran určite niečo spravil. Mňa s Yoruigim to znepokojilo, ale ja ako jediná som sa prudko postavila zo stoličky, kráčajúca k oknu za blondiakom. Bola som pripravená naňho skríknuť, lenže mi to prekazilo ďalšie vykašliavanie krvi. Chvalabohu sa Yoruigi pozeral iba na Yuudaia, ako pomaly a opatrne ukladá Kuroa na zem.

Stačilo mi to, keď na Kuroa zaútočili tí zbabelci, tak ak mu tento kretén spôsobil dačo vážne, nebudem sa držať späť a urobím mu niečo tisíckrát horšie! Kuro iba chcel, aby ho Yuudai naučil lepšie narábať s Dotonom! Nie, aby mu henten psychopat ublížil!

Ryuudai, pri pozeraní sa na mňa, prebodávajúcu ho pohľadom, vedel, že ak mi nevysvetlí, čo sa stalo, tak sa stopercentne stane čosi jemu. Zhlboka sa nadýchol, povedal mi, nech sa ukľudním, a vyprával: „Odpadol od vyčerpania." 

„Má pravdu." Pridal sa k nemu Shiro.

Na to Yuudai prikývol hlavou, pri hladení Kuroa. Jednou rukou si z vrecka vytiahol priesvitnú igelitovú tašku, ktorú položil na zem, vedľa pantera. Nachádzali sa tam mačacie pamlsky, a to ma dosť prekvapilo. On ho.. Rozmaznáva?

Naruto: ZiraelWhere stories live. Discover now