THE KILLER CLOWN-(01 BTS+PJM)

"Bodohnya badut..diterkamnya aku" telefon bimbit milik aku dicampakkan ke tepi katil. Geram punya pasal telefon yang tak berdosa tu jadi mangsa keadaan.

Dalam beberapa minit je aku capai kembali telefon tu. Aku tengok kedalam skrin. GAME OVER kau. Aih.. susah betul game The Clown ni. Baik aku delete.

Aku buang game tu dari telefon aku dan aku melawat balik gedung play. Perkataan THE CLOWN YANG PALING BEST. aku taip dengan laju. Aku harap tak ada game yang terdurjana macam tadi.

Scroll punya scroll tetiba je ada iklan. Aik..gedung play pun ada iklan ke. Tapi iklan ni iklan luar biasa. Dia tarik perhatian aku macam mana si anak dara jiran sebelah tu buat. Aih rahsia aku..mana boleh bagitahu kang kantoi...

Welcome to THE CLOWN 2
GAME INI TERSANGAT ISTIMEWA
MAIN SEORANG PERCUMA 6 ORANG
6 ORANG PERCUMA 1 ORANG ATAU 0
THE CLOWN 2
MEMERHATI SETIAP GERAK GERI PERMAIN.
HIDUP MATI DITANGANNYA
DALANGNYA ADALAH MUSUH PEMAIN
SEMOGA KITA BERJUMPA DI DUNIA THE CLOWN 2

TEKAN BUTANG DIBAWAH UNTUK BERMAIN.
BOLEH DIMAINKAN SECARA OFFLINE.

Gila...boleh main cara offline duh!!. Siapa yang taknak an.. aku tekan butang Download yang buat aku teruja gila mati. Dalam beberapa minit je game ni 100% selesai di download. Happy weh ( ^∇^).

Sambil baring aku main game tu. Aku bukak game tu. Tak sabar ni.

1%

2%

6%

89%

100%

Let's start

Welcome

Your name: Park Jimin

Country:Korea

Age:23

Pekah?..asal dia macam ni pulak?. Game lain tak pun..entah-entah dia pun terdurjana macam game tadi tak? Alah..isi jelah..

Aku pun dengan sabarnya mengisi apa yang game ni nak

Tapi game ni masih tak mula-mula.. dia tanya aku soalan lagi..

Friend name: Kim Seok Jin(jin)

Age:26

Friend name: Jeong Hoseok(jhope)

Age:24

Friend name:.Kim Namjoon(Rapmonster)

Age:24

Friend name:.Jeon Jungkook(kookie)

Age:21

Friend name: Kim Taehyung(v)

Age:23

Friend name: Min Yoongi(Suga)

Age:25

Pelik aku dengan game ni..dia tanya habis pasal kawan-kawan aku.

Disebabkan aku nak main gila game ni. Aku pun jawab apa yang dia tanya. Tapi game ni masih tak mula-mula. Dia stay tanya aku macam-macam.

Agree?

Yes?                    No?

Pulak dah. Kalau aku ambik tu maknanya aku setuju la begoh oi..

Aku tekan yang ada tulisan yes... dan sekali lagi dia laoding. Lama gila weh!

"Lama gila..baik aku tido dulu" kata aku. Telefon yang aku pegang aku letak dihujung kepala. Biar la nanti bila aku bangun nanti aku main lah. 

*TBC*

The Clown Killer-(BTS+PJM)Where stories live. Discover now