The Clown Killer-(09+PJM)

TAHU..TAHU.. hahaha.. baru author tahu..tajuk senanya terbalik..bukan the killer clown..but the clown killer..😂😂..ampunilah babyboo mu ini😂😂

Aku mula berpeluh. Mana taknya aku tengah berdiri betul-betul di hadapan sebuah bangunan usang. Bermacam-macam jenis lukisan dilukis didinding bangunan ini.

Sekaranglah waktunya aku mulakan Misi pertama aku. Kata rapmonster..untuk budak baru aku kena cari berlian yang berwarna Hitam itu adalah kelemahan The Clown. Kalau aku dapat berlian tu. The Clown takkan serang aku. Glup..boleh ke?.

Aku mula melangkah kehadapan..hadapan...hadapan..sehingga aku betul-betul ada dalam bangunan tu.

Gelap...hanya tulah yang mampu aku katakan.

Aku melangkah lagi...dan lagi. "He..hello"

Sunyi sepi..hanya bunyi angin sahaja. Dalam beberapa minit aku terdengar bunyi tapak kaki.

Ting

Seperti biasa telefon aku akan berbunyi. Aku tengok telefon aku dan ada sati titik berwarna merah berada dekat dengan titik berwarna hijau.

Kejap..bukanke

"Ingat jimin..titik berwarna merah itu adalah Thw Clown..jadi berhati-hati"

Teringat je kata-kata Rapmonster terus aku berpaling kebelakang..

"Cak!"

Terkejut aku apabila ada satu baduk yang mukanya pelik..hodoh..mulutnya seakan-akan terkoyak.. aku dah tak boleh bergerak sebab kaki aku..kaki aku kena ikat!. Bodoh...macam mana ni.

Badut tu gelak...seram betul cara dia ketawa. Kemudian dia keluarkan sabilah pisau.

"Arghh!!"

Aku mengerang kesakitan apabila kulit pada kaki aku terasa seperti dihiris dan disiat.

"Lalalala...lalalalal" badut ini menyanyi. Weh..dah la suara tak sedap..ada hati nak nyanyi.

Aku terus tolak badut tu. Kaki aku yang diikat aku cuba leraikan dan akhirnya aku berjaya.

Aku mengambil keputusan untuk keluar dari sini. Tetapi pintu tu terus tertutup dengan sendiri.

Aku berlari masuk kedalam bangunan tu..semakin dalam..sehinggakan bunyi ketawa itu semakin kedengaran.

"Jimin~~....lalalala"

Aku semakin ketakutan sebab badut tu tahu nama aku. Sial a...macam ni bila masa aku boleh menang. Dengan keadaan .kaki yang sakit aku bertahan juga.

Aku letih dan aku berhenti sekejap. Aku tengok telefon aku. Hanya ada titik hijau sahaja. Good. Benda tu dah tak kejar aku

"Papa..papa..jimin?"

Papa jimin?. Aduh mak..bila masa pulak aku kahwin ni duh.. aku berjalan sebab nak cari suara budak tu. Dengar macam suara budak lelaki.

"Papa...help me!!..argh!"

"Budak!!!" Terus aku menjerit. Yela siapa yang nak biarkan budak-budak dalam bahaya kan.

Cari punya cari tetiba je ada badut datang terkam. Telefon aku terlepas. Oh..bagus telefon..bukannya kau nak tolong tuan kau yang bakal maut ni.

"Hahahaha...uuu...yea...hahaha..."

Aku terbaring dan badut tu tindih badan aku.

"Wahhh...hahahaha....yeahhh"

Happy badut ni..

"Kau si---"

Omma..adakah ini pengakhiran aku. Badut ini mencucuk sesuatu kedalam perut aku dengan perlahan-lahan dan menarik keluar.

Berginikah rasanya ditikam. Sekali lagi badut tu melakukan benda yang sama. Aku dah rasa lemah..lemah sangat. Tapi kali ni lebih dalam dia cucuk. Tolong aku...please..sesiapa..

Aku menolak tubuh badut tu tapi ternyata badut tu sikit pun tak bergerak. Aku nak bangun. Lagi banyk aku bergerak lagi dalam dia cucuk. Perit.. perit sangat. Aku rasa macam nyawa aku nak tercabut..

"To...to...tolong"

Macam merapu je...ermmm..

Comment please

The Clown Killer-(BTS+PJM)Where stories live. Discover now