Zeynep Yılmaz : 26 yaşında. Zeynep Sayer'mi deseydim bilemedim. Kerem Sayer ile yaklaşık bir ay önce boşandılar. Zeynep kızımız fiziğiyle , yüzüyle , gülümsemesiyle mankenlere bin basar. Ahh Kerem Sayer neler kaçırıyorsun yavruum. Kerem'e hala aşık. Ama farkında değil.
Kerem Sayer : 27 yaşında. Zeynep'ten boşandığından beri içinde bir boşluk var. Zeynep onun cadısı. Zeynep'i hala seviyor. Yakışıklı , karizmatik , kaslı. Bir eş daha ne ister ki?
Can Varol :27 yaşında. Zeynep'in çocukluk , Kerem'in üniversiteden kankisi. Yağmur Yılmaz ile nişanlı.Yakışıklı da tabii.
Yağmur Yılmaz : 26 yaşında. Zeynep'in kuzeni. Yeğeni Ayaz'ı çok ama çok seviyor. Can'ı da tabii. Güzel ve tatlı bir kız.
Aksel Yılmaz : 27 Yaşında. Zeynep'in diğer kuzeni. Zeynep'i ve yeğeni Ayaz'ı çok seviyor.
Melis Güzel :25 yaşında. Zeynep ile Yağmur'un yakın arkadaşı. Güzel ve şirin bir kız.
Barış Erdoğan :25 yaşında. Kerem'in yakın dostu. Spagetti gibi erkek. Boy olarak yani..
Sevim-Ahmet Sayer :Kerem'in annesi ile babası. Zeynep'le Kerem'in tekrar evlenmeleri için ellerinden geleni yapıyorlar.
Demet-Cihan Yılmaz :Zeynep'in anne ve babası. Onlarda Zeynep ile Kerem'in barışmasını çok istiyorlar. Torunları Ayaz biricikleri.
Veee Ayaz Sayer :Daha iki buçuk yaşında. Zeynep ile Kerem'in barışması için en büyük etken.