2. Bölüm - ''Son Vuruş''

24.1K 591 30
                                    

Önemli Not :

Öncelikle bu bölüm hikayeme Begüm'de giriyor. Ama bu hikayede Aksel ve Begüm kardeş değil. Onu unutun yani okey?Begüm Varol değil. Begüm Aksoy olarak girecek. Hatta belki Aksel'le sevgili de olur ne dersiniz? Kardeş olduklarını unutun yani. Birde eğik yazdığım yazılar diyalog , diğer düz yazılar da iç sesi belirtiyor. Anlamışsınızdır zaten asdfghgjh. Keyifli okumalar ^^

Şok,şok,şok!

Eski kocasını ve oğlunu pir parkta, yanlarında sarışın bir yolluyla oynarken gören katil Z.Y.  dayanamayıp sarışına saldırdı. İkisini ayırmaya çalışan Z.Y'nin eski kocası K.S onları ayırmaya çalışırken Z.Y'nin attığı tekmeyle ayağını kırdı. Sarışın yollunun ölümü üzerinden 7 gün geçti. Z.Y ise hala bulunamadı. Kaçtığı dedikodular arasında..

Birgün böyle bir haber okusanız naparsınız? Merak etmeyin,az sonra Esra'ya saldırmamla bu yazı gerçekleşecek. Alın gazeteciler sizin yerinize yazdım haberi. İçime kaçan Murat Boz'la beraber şarkıyı mırıldanarak onlara doğru yürümeye başlıyorum. Zeyno sana kurban olsun Murat! İçime Murat Boz kaçıcak ve ben bu kadar sakin olucam. Heheheheyt!

Yangın var içimde, imdat!

''Zeynep?''diyor Kerem Ayaz'ı kucağına alıp bana bakarken. Ya,ya Zeynep. Ya,ya,ya,ya ben senin herşeyindim ya. Hoşt Hande Yener hooşşt!

''Vaay.Vaay. Ayaz'ın yeni bakıcısı mı bu kadın mı Kerem'ciğim?'' diyorum Esra'yı elimle Kerem'e işaret ederken. ''Ay pardon Esra'ymış. Kusura bakma Esra'cığım!''

''Önemli değil''  Bir de önemli değil diyor ya! Hele bir önemli olsaydı. 

''Gel oğlum'' diyorum Ayaz'ı kucağıma alırken.

''Zeynep seninle konuşalım mı biraz?''

''Valla çok iyi olur''

Bakalım ne yumurtlayacaksınız Kerem Bey? Daha yanınızdan ayrılalı 10 dakika olmamış Esra'yı hemen çağırmışız bakıyorum.

''Zeynep bak herşeyi açıklayabilirim''

Şuan gözümde Adnan Ziyagil'e açıklama yapan Bihter Ziyagil canlandı. ''Bihter neyi açıklayacak Firdevs Hanım? Bunun Behlül'le ne ilgisi vaaaeaaar?'' Yoksa Esra'da Behlül'mü Kerem? Yuh lan yuh! Beni bu Behlül yüzünden mi aldattın Kerem? Ay hatlar karıştı.

''Açıklamanı gerektirecek birşey görmemiştim ben. Demek ki varmışta açıklama yapma gereği duyuyorsun''

Koçum Zeyno! Yaptığın o havalar, gelip bir yerine batarlar Kerem Sayer!

Kerem Sayer (26) eski karısı Zeynep'e söylediği yalanlar sonucu, kendisine cin yerine Zeynep'in çarpması nedeniyle hastaneye kaldırıldı.

''Tabiiki de yok. Biz sadece Esra'yla parkta karşılaştık. Ben aramadım yani''

''Tamam. Kasma Kerem'ciğim bu kadar. Bu arada yarın akşam Sevim teyzelere gidiyormuşuz. Sevim teyze aradı. Size Esra'yla iyi eğlenceler. Ha bu arada. Esra'yı bir daha oğlumun yanında görmek istemiyorum. Oookey?''  diyorum gözümü kırpıp Kerem'e bakarken. ''Bu arada benim yerime Esra'yla beraber kaydıraktan kayarsanız çok sevinirim''

''Zeeeynep!''

Eve geldikten sonra evde Yağmur'un olmadığını görüp Ayaz'ı uyutuyorum. Salona inip televizyondan bir şarkı açıp dinlemeye başlıyorum.

KOCACIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin