New neighbour

294 31 1
                                    

Author pov

"Boleh kitorang makan Kat sini?"

Bixh menoleh dengan laju kearah orang yg telah mengganggu lunch time dorang. Tpi pabila dorang menoleh dorang tersentak sekejap sbb orang yg tanya tu ialah budak hinggusan baru tu dengan dua orang lelaki yg hensem . Stu ade lesung pipit ,yg stu lgi ade kulit yg tersangatlh licin sampai kalau berdiri kat kulit dia tu mesti akan jat- . Eh apa aku mengarut ni?.

"Eh kenapa nak duduk sini plak?" Ros kata dengan rasa annoying. "Tempat lain dah penuh. "
Lelaki bernama taehyung menjawap. Budak baru dengan 2 org hensem tu duduk dengan selamba sebelah bixh.bixh tengok diorang dengan pandangan wtf-korang-nak-kene-sepak-ke-dah-lame-aku-tak-sepak-orang .

Pelajar lain hanya terkejut dengan perbuatan bdk bru dan kawan2 dia. Bdk Baru duduk sebelah bixh? Memang unbelievable. "Btw ini Kawan sya , lesung pipit dalam tu namjoo hyung tpi boleh panggil rapmon. Yg Lagi stu tu hoseok hyung tpi panggil Jhope je" jin mengenalkan kawannya. Rapmon dan Jhope hanya nods dan senyum ikhlas.

Bixh hanya buat tdk tau. "Mungkin Korang tak Kenal kitorang lgi tpi actually kami pun ade name kump , BTS" Bts senyum dengan mengiyakan apa yg jungkook ckp. Sekali lgi bixh buat tidak tau , Tpi actually bixh tengah menahan ketawa dengar nama BTS. Like Apakah? Bts tu apa? Bangkai Tepi Sungai HAHAHAHAH.

Disebabkan bixh mendiamkan diri Bts juga mendiamkan diri Kerana tau mereka Akan dipulaukan juga akhirnya.

*Fast Forward (author malas nak tulis)

Kring kring

Bunyi lonceng menandakan waktu balik. Bixh trus jalan keluar kelas tanpa menunduk hormat kepada cigu seperti selalu.Bixh pulang ke rumah diorang menaik kereta lamborghini yg di pandu oleh pemandu diorang Mr.Seok.Hengko ado? . Bixh di sambut oleh 3 beradik tiri diorang TheKangBro . Kang Tae min , Kang Jae Hyuk , Kang Min Ho. Ye Triplet . Dah 20 tahun . Kerje dengan appa.

Actually Min , hyuk , Min ho oppa punye appa dah takde. Appa diorang dah meninggal sebab cuba nak selamatkan appa - appa bixh mase lawan dengan mafia gang yg lain 15 tahun yg lalu . So disebabkan rasa bersalah yg tersangat , semua appa - appa bixh bersetuju nak ambil diorang jadi anak angkat. Owh Btw mak TheKangBro dah meninggal mase melahirkan diorang.sedih en. Bersyukurlah korang masih ade makbapa. Ha mula dah sesi ceramah.

Back to the story,
"Ha Pa mcm sch tadi ?" Min ho membuka conversation . "Okey ah tpi ade bdk bdk bru yg annoying giler rase nak tumbuk " Ros menjawap sambil mengigati Bts. " Tah dah lh name Bts , pelik" wana menjawap "tah mcm bangkai tepi jalan " sofea mengejek nama bts . " Kan!! " bixh bercakap serentak lalu ketawa terbahak-bahak , dah mcm mengilai dah .

"Ha ejek ejek , mcm lah name korang cantek sangat"hyuk memberhentikan ketawa bixh . "Cantek ape . BIXHHH" Cres kata dengan menekan perkataan "Bixh" sampai terkeluar air liur. " Ceh bts ade maksud "Bangkai Tepi Sayur " bixh takde maksud ." Kata hyuk menyentapkan bixh . "Excuse me, kitorang punye name pun ade maksud okeh , B utk baddass, I Utk intelligent, x utk extra , h utk honest, hengko ado?" Mer menerangkan panjang lebar. TheKangBro hanya menggelengkan kepala dengan berkata dalam hati , kalau dah budak-budak   Ni buka mulut terkunci mulut aku ,redha jela ade keluarga mafia.

Setiap ahli bixh tukar baju sekolah ke baju yg lebih comfortable. Big sweatshirts dengan short pants . Style yg bixh selalu pakai . Ugh pemalas sangat ah ape lgi. Sekarang jam 4:00 petang .

"Weh mane kitkat latte aku?" Wana megecheck peti sejuk sambil menjerit."Ha aku tak nampak pulak, aku rasa Cres dah makan semua kot"Mer menerangkan . " YAH CRES FUCKING LEE !!" Wana teriak sampai nak pecah dunia . "Ape kau ni? " Cres menanya Wana dengan malas. " kau yg makan kitkat latte aku ? " Wana menanya selepas menenangkan diri. "Manede, tak cium syurga hang nanti Teriak2 kat unnie kw" ringkas Cres . Wana hanya mengeluh dan pasrah.

" dahlah malas aku, aku nak pegi supermarket nih, sape nak ikut?" Wana bertanya. " aku nak ikut" ros bercakap. "Aku pon nak , pad aku dah habis " Sofea bercakap sejurus keluar Dari bilik. Hah Kuat bebeno telinga hang. "Aku Pon lah" ringkas mer. " eh takkan lah aku tinggal sorang , aku ikut" cres bercakap. "Okeh Jom arh" wana berkata. "Okeh" bixh bersuara .Bixh mengambil mask mereka , dan pergi berjalan ke supermarket sebab supermarket tu Taklah jauh sangat dari rumah diorang.

Selepas membeli barang yg ingin di beli. Bixh berjalan balik ke rumah . Tpi tiba2 Ada kereta BMW parking kat rumah kosong sebelah rumah diorang .Eh ade jiran baru ke? . Bixh jarang ade jiran sebab kawasan rumah diorang tu kawasan pendalaman, lagi pun harga tinggi , nak tambah GST lgi .tiba2 ade 7 orang namja yg tak ketara sangat muka sbb pakai mask dengan cermin mata hitam. Bixh hanya menghiraukan kedatangan 7 namja itu. 7 namja tu masuk rumah baru diorang .

Bixh masuk kerumah dan buat apa yg Patut. "Yah do we have any mision today?" Ros bertanya. "I don't think so"sofea menjawap. "Yessss" the rest menjawap sambil melonjat keriangan sebab boleh tido awal .

7:00 , Bixh tengah tengokk k-drama sampai lah 9:00 . Diorang dah bersedia nak tido. Awal an? Sebab lately bixh tak cukup tido je , buat bende haram . Sejurus selepas buat night routine diorang . Bixh dah sedie nak tido tapi diorang terdenga bunyi bising Dari rumah sebelah . Hebat en ?boleh sampai rumah sebelah boleh dengar. Bixh terdenga bunyi mcm music Kpop yg rancak dimainkan. Fire.

Bixh keluar Dari bilik masing masing . "What the fuck is our neighbors doing in this fucking hour?" Ros berkata dengan geram. Hu jarang. " tah gile ape diorang?" Kata mer . "Kite bagi tau oppa jelah" cres members cadangan. " Oppa takde , diorang jumpe appa tadi " sofea menjawap. "Adui Lahanet lah , takde cara lain , Jom kite pegi MELAWAT jiran baru kita" wana berkata sambil menyediakan pistol . Saje2 nak standby nanti ade apeape . Bixh hanya menurut lalu menyediakan senjata masing2 .

So Bixh pergilah Melawat jiran baru diorang. Sofea mengetuk pintu Utama jiran diorang dengan sangat lah kuat. Sampai lah pintu tu dibuka oleh seorang lelaki . Mcm familiar . Ade 6 lelaki Kat belakang dia. Eh mcm Kenal kot semua. Diorang berkerut muka tengok bixh. Cantek sangat ke? . Tpi bila tengok balik muka diorang mcm pernah jumpe. Jap jap j-
Eh Bangkai Tepi Jalannnn!!! BTS

"Kenape nih?"

__________________________
Sorry chapter ni bosan . Banyak typo.Btw sorry BTS .
I Lop You❤️

Tq for readingggg ❤️

Mafia's Daughter ||  BTSWhere stories live. Discover now