Hari yang biasa Cuma Bixh Ada tetamu Di rumah mereka.
"Hello saya sofea "
"Saya ros "
"Saya wana"
"Saya pulak Cres"
"Saya mer "Bixh memperkenalkan diri kepada 3 wanita yang bernama Choi Jisu,Han Minjung dan Song Youngjin.
"Hello , thanks sebab bagi kami tumpang kat rumah korang ni"kata Jisu dengan ikhlas.
"It's okay" balas Mer." sorry Tanya , tapi korang ni adik kepada triple yang selamatkan kami kemarinn ke?" Minjung menyoal dengan teragak-agak.
"Yup, abang angkat" Sofea mengangguk.
"Ouh" mereka terangguk-angguk.
"Korang anggap lah rumah ni Macam rumah sendiri " Wana tersenyum ikhlas. Jarang do.
Bukan apa Wana Terasa kesian dengan Nasib yang dimiliki oleh 3 wanita yang berada di hadapan nya sekarang ni ." Thank you" Minjung membalas senyuman Wana.
"Kitorang pegu sekolah dulu ye" cres melambai mereka .
(A/N :lupa lah Bixh masih sekolah)
Dalam perjalanan ke sekolah, BTS takde pulak muncul . Heran .
"Sesudah bixh sampai di sekolah mereka pun masuk ke dalam kelas yang tersangat lah bising mengalah kan pasar .
Kemunculan bixh mendiam pelajar yang berada di kelas itu .
Sehinggalah cikgu masuk."Eh taehyung, jungkook , jin , jimin dengan yoongi Kat mana ?" Mrs jess bertanya.
Semua murid hanya mengangkat bahu bermaksud mereka tidak Tahu keberadaan murid yang di sebut.
"Oh it's okay , lets start our lesson"
"So we going to learn about abstract algebra blablabla"
(A/N: author pon kaprak bab bab algebra ni )
Sesudah habis kelas bixh pun balik ke rumah seperti biasa .
tapi sesudah bixh melangkahkan kaki ke rumah mereka yg mewah lagi menawan itu , mereka di jemput oleh 7 orang lelaki yang amat di kenali mereka .
cer teke sat ?
BTS lah sape lagi .
'' pehal korang kat sini ? '' tanya sofea . 'kitorang nak cakap somethings dengan korang ni '' balas jungkook. ''cakap apa pulak? '' Cres pulak bertanya. '' Jadi girlfriend kami, kami nak bawa korang jumpa parents kitorang '' desak Jimin.
''ohhhh''
''WAIT WHAT !? ''
''Giler eh? memang taklah sayang ku oi'' wana mengelengkan kepalanya .
''kan aku dah ckp dorang taknak punya '' kata namjoon
''tapi ini lah satu-satunya caranya , aku taknak khawin dengan perempun gold digger tu'' Jin mendesak.
''How about we make a deal ?'' Yoongi yang dari tadi senyap tiba-tiba bersuara ,siap speaking lagi . ''what deal?'' Mer mengangguk sedikit .
''Kitorang buat apa-apa ja yang korang suruh selama 3 hari ''
''no"
" one week ?''
''no''
''two week ?''
''no''
''three week ?''
''no''
'' Fine ! one months''
''hell yeah ! ''
''okay ,esok malam make sure korang ready , tepat jam 6:00 faham ? '' Tegas Hoseok. ''fine we will'' rose roll eyes.
*Fast Forward*
" korang dah siap ke? '' soal Taehyung sedang menunggu 'girlfriend'nya bersama ahli BTS yang lain.
''kejap lah awal lagi ni , tadi korang cakap pakaian formal kan . ''Jerit Mer dari tingkat atas . Sebenarnya Bixh dah siap tadi cuma , mereka pakai pakaian yang tidak formal . Hoddie, jeans and sneaker . Tapi BTS nak Bixh tukar pakaian. BTS hanya mengeluh berat .
''okey kitorang dah siap dah ni''
''Alhamdulilllah'' BTS akhirnya berdiri dari kerusi yang diduduki mereka .
''what take you-
terpotong ayat Jimin melihat Bixh yang berpakaian dress tengah bersungguh nak turun tangga .
''menyesal pulak aku pakai dress ni '' keluh wana sambil menurun tangga.
tapi BTS lain, mereka melihat bixh bagai bidadari yang turun dari syurga . terasa seperti dunia mereka berputar-putar di sekeliling mereka . tak menyesal dorang tunggu mereka lama-lama tadi .
(A/N : okey author terlebih jiwang )
''ha cepat lah yang hang tecegat lagi kat sane dah kenapa ?'' terkeluar loghat kelantan rose yang sudah selesai menyarungkan high heelsnya. ''ha yelah-yelah '' Jin berkata .
bixh pun masuk ke kereta partner masing-masing . jhope and rapmon satu kerete yer . tak lama jugak perjalanan ke rumah parent BTS ni . adalah dalam 20 minit .
'' dah sedia eh ? ''
''d-dah'' Tak sangka Bixh boleh jadi mengelabah jumpa mak ' boyfriend' sendiri , bunuh orang tak mengelabah pulak.
''okey aku buka eh '' Jhope yang berada di hadapan pintu berkata . yang lain hanya mengangguk tanda setuju .
''OMMA APPA''
_______________________________________________________________
BELLO! LAGI GILE AKU TAK UPDATE , SORRY ADE MASALAH TEKNIKAL HAHHHA. MAAF JIKA ANDA LAMA MENUNGGU . AND TERIMA KASIH KERANA MENUNGGU !
VALENTINES DAY DAH DEKAT , ADAKAH JODOH AKU PUN DAH DEKAT ? AKU RASA TAK KOT HAHAHAHAH DAH LAH BARU DAPAT TAHU CRUSH TAKEN HAKAMAK HAHAHAHHA
SAPE TAKDE PARTNER VALENTINE NI CER COMMENT SAT , BOLEH JADI PARTNER AKU VALENTINES TAHUN NI HAHHAHAHA
Oh ya aku nak tanye , korang ade care move on yang dijamin berkesan tak ? ;)
YOU ARE READING
Mafia's Daughter || BTS
Fanfiction"They're like Roses , effortlessly beautiful but infinitely dangerous." ____________________________________ Bixh ialah sebuah gang girls yg terdiri kepada 5 perempuan. Sofea,Ros,Wana,Mer dan Cres. Bixh terkenal di kalangan schoolmates diorang karan...