Bixh di ke bilik bawah tanah yang penuh dengan gun and segala benda rahsia Di simpan .
"Yang kau nak sangat bunuh pekerja kat club hri tu knapa?? Sekarang susah kerja kite ?! Polis is everywhere searching pembunuhnya tw?! " Wana marahkan Mer . "Alahh , kau takut ape , huh?? Aku bunuh pompuan tu pun sebab dia yang cari mati nak curi curi ikut time kite ugut bos diorang . " Mer balas dengan muka selamba . "Kw tu guna la otak sikit . Takyah la kw bnuh dia , hilangkan ingatan pun dah cukup . " Wana membalas Mer .
"Wat? Hilangkan ingatan ? Ku la yang perlu guna otak kau , nanti dia cari pasal camne?" Mer dengan marahnya membalas Wana .
"Korang berhenti gaduh sekarang!" Ros hentikan Mer dan Wana . Garangnyeee .
"Kite rancang camna nak lakukan mission kite lu.. " Sofea letakkan pen marker hitam kat meja besi d tngh bilik tu . "Ye , mission tu lebih penting . Nanti appa marah kalau kite tak siapkan mission nih. " Cres setuju dengan Sofea . "Pa pa je la ." Mer jeling sebab dah panas hati . Bixh pun merancang mission mereka . Then diorg smua pun ke bilik masing masing .
Ros keluar dri biliknya dan menuju ke dapur . "Kami dah balikk .. Siap bawakan makanan lagi ." Suara kedengaran kat ruang tamu . Sofea pun keluar melihat . Rupanya TheKangBro pule .
"Makanan ape yg korang beli? " Cres lompat je dari tangga tingkat dua untuk turun ke ruang tamu . "Kami bawakan pizza je . Makan la korang , kami baru je habis mkn kat kedai . Nak rehat kejap . " abang kedua TheKangBro bersuara Then diorang bertiga ke bilik masing masing
Mereka semua tengah makan sambil tengok tv then tetiba ade bunyi ringbell pintu . teka sape ... ? . Bangkai Tepi Sungai aka BTS laaaaa .
"Uhmm . Nak hangout tak dengan kmi?" V tanya dengan senyuman yang teramat la comel . "Eh eh . mamat ni baru kemarin kami ikut korang hangout dah fikir kite ni kawan ke? " Ros bersandar kat pintu dengan tangan menghalang V Dari masuk .
"Alahh oppa hensem ni nak berkawan dengan korang jee , takle ke?" Jungkook bwt muka comel . "Kami tak sundal cam waitress kat kedai jajangmyeon tu ok " Wana menjeling Jungkook dri sofa nya .
"Bole laa bole laaa " Suga berkata . "Erk.. Kau tak dengan ke ? Ke tak faham bahasa melayu ? Kami cakap tak boleh tak boleh lah "Sofea buat muka annoyed .
"Adik comel niie , jangan la garang sangat . oppa takut nanti " Jimin buat muka macho nya . "Memang nak korang takut pun . Buat menyampah je " Cres tengok Jimin smbil buat muka nak termuntah .
"Kmi msuk kejap then kita cerita cerita sikit Baru kami balik la " Jin mencela . "Takde telinga otak ke tak pandai faham? "Mer berkata dengan hati yang panas .
"Sape datang rumah tu? Pekerja appa ke??" tetiba adik paling last thekangbro keluar dari bilik nya half naked . Baru mandi keee abang woiii.
BTS terkejut nampak ada lelaki kat rumah Bixh . Bixh faceplam sambil mengeleng kepala. "Kenapa mamat tu boleh masuk tapi kami takle?" Jimin pout .
"Korang niii.... kawan bixh??" Min Ho mengerut dahi . "Yaa , kmi best friend bixh " Suga berkata dengan bangga ."Eh , kepala hotak kau la kite ni bestfriend . Kawan pun bukan . Jgn nak bwt cerita palsu ya " Sofea cepat cepat membalas sebab takut bts bagitau TheKangBro pasal kemarin . "kemarin kan kita ada keluar sama sam-" Ayat V terputus kerana mulutnya ditutup kasar oleh Ros .
" keluar sama sama? Appa tau ke pasal bende nih? " Min Ho bertanya . "Diorang yang nak sangat makan, kami Kawankan la " Wana menjawap dengan jantung berdebar debar . " Please dont tell appa , okay" Cres buat muka dua puluh sen .
"Nanti appa marah susah la kami nanti.." Mer setuju dengan bixh yg . " Haihh.. Ok. Tapi kalau korang tak siapkan apa yg appa suruh , Min Ho bagitau appa nanti . " Min Ho berasa lucu melihat adik-adiknya takut walaupun selama ni diorang garang .
YOU ARE READING
Mafia's Daughter || BTS
Fanfiction"They're like Roses , effortlessly beautiful but infinitely dangerous." ____________________________________ Bixh ialah sebuah gang girls yg terdiri kepada 5 perempuan. Sofea,Ros,Wana,Mer dan Cres. Bixh terkenal di kalangan schoolmates diorang karan...