Mer & Jin

116 17 6
                                    

"WHAT?!"

"Oh man holy sheet" carut wana. "How?" Tanya Sofea dan ros serentak , masih terkejut. " tidur sama-same je pon"Cres dengan selambanya berkata.Dengan sekelip mata tangan wana sampai Di belakang kepala cres.

" kau nih bodoh Eh? Faham faham jelah" Wana memberi pandangan yang penuh maksud ke cres. Selepas berfikir buat sementara ,Akhirnya Cres faham lalu membentukkan mulutnya ke bentuk O.

" now tell us , how the heck did that happen?" Tanya Sofea risau.

Mer menjelas kan semuanya ke kawan-kawan baiknya yang sangat dipercayainya.

" I need to ask you this one question, please answer " wana berhenti sekejap sebelum bertanya."did you guys wear protection ?" Wana tanya lagi.
Sekarang semua mata memandang ke arah Mer.

"A-Aku Tak T-tahu" kata Mer sambil pandangannya melekat dekat sisi katil miliknya itu.

" haih , Kalau kau mengandung macam mana ? Apa kita nak ckp dengan appa kau nanti?" Kata Ros dengan muka yang risau.
"A-Aku minta maaf" mer berkata sambil setitik air matanya jatuh ke pipi.

" hey Dont cry, cheer up nanti kita fikir cara nak selesaikan ni sama-sama" Sofea memeluk kawannya diikuti dengan ahli Bixh yang lain.

Inilah apa yang Mer perlukan buat masa ni. Group hug from the people that she trust with All her heart.

Fast forward •

Sedang Bixh duduk lepak Di ruang tamu sambil memastikan mer Selesa ,bunyi lonceng menyapa bixh.

Ding Dong~

"Sape pulak yang datang nih" dahi ros dikerutkan."entah kau Pergi check lah" kata sofea ." Ugh fine " ros roll eyes sambil bergerak ke pintu utama untuk membukanya.

"Ke-" mulut ros tertutup rapat selepas melihat gerangan orang yang ada di depan matanya .

Jin.

Tpi dia tidak keseorangan , dia ada bersama ahli kumpulannya yang lain , BTS.

"Kenapa kau datang nih? " ros memandang lelaki yang telah mencuri virginity kawan baiknya.

"Aku nak jumpa Mer " kata jin dengan mata mendesak.
"Buat apa pula?" Tanya ros.
Belum sempat jin menjawap Ahli Bixh yang lain datang menjenguk siapa yang datang.

Sebaik sahaja Bixh melihat kearah orang yang datang ,mereka semua mempunyai expresi muka yang sama kecuali Mer , Mer sudah terkedu seribu bahasa .

" Mer..."jin berkata dengan nada rendah. Risau melihat keadaan Mer.

"Apa kau nak ?" Mer mengumpul segala tenaga yang dipunyai nya untuk bercakap dengan jin.
"Aku nak cakap dengan kau sekejap" Jin memandang Mer dengan penuh rasa bersalah.

"Aku taknak " Tegas Mer .

" Mer... I thinks it's better if both of you talk about this problem " wana members advise kepada mer yang kelihatan sungguh sedih dan marah.

"Fine" pendek mer .

" kami Akan bagi korang berdua masa untuk bercakap " kata Sofea.

Bixh terlupa tentang ahli bts yang lain . Bixh faceplam dan menyuruh BTS masuk untuk memberi ruang kepada Jin dan Mer .

Setelah mereka hilang dari pandangan , Jin menggengam erat tangan yang dimilik wants Di hadapannya itu.

" Aku minta maaf sangat , pasal apa yang berlaku Semalam , aku mabuk " Jin menggengam tangan met dengan lebih erat.

"Bukan salah kau semua pun, Aku pun bodoh juga terima tawaran kau walaupun kau mabuk dan tak maksudkan apa yang kau cakap kan"Mer berkata sambil melihat tangannya yang digenggam oleh Jin.

"Aku janji aku Akan bertanggungjawap kalau kau mengandung nanti , I meant it " Jin berkata dengan teary eyes .

"Hmm" Pendek mer.
Jin terus memeluk mer sejurus selepas itu.
Mer membalas pelukan itu dengan perlahan-lahan. Baju jin basah yang bermaksud mer sedang menangis.
Jin mengusap rambut mer dengan lembut .

____________________________
TBC

Chap kli nih pasal mer dengan Jin je.

Short chapter.

Mafia's Daughter ||  BTSWhere stories live. Discover now