Admiration

233 21 0
                                    

"Wait ,What?"

Bixh menoleh kearah cigu dengan mata yg nak keluar . Seriously? Bixh dengan Bts ? . Idea jahanam siapakah ini? .

"Mane boleh cigu" "takleh cigu haram" "kitorang terlalu fab lah cigu" "ewww taknak aku sekumpulan dengan bangkai" satu satu alasan bixh beritahu cigu. Tpi cigu hanya Diam , Malas nak lyan.

"Hmm cigu bagi deadline 2 minggu Dari sekarang , 50% daripada exam seni kamu akan depends dengan projek ni , so do a good job."cigu berkata sambil ingin menghabiskan kelasnya.

"But-" baru sahaja bixh mahu mengatakan alasan seterusnya cigu sdh mencelah . " no buts" tegas cigu. Hah kebabian apakah ini? .

Waktu pulang

Bixh berjalan mendekati kereta mewah diorang . Tiba2 Sekumpulan lelaki yg annoying aka Bangkai tepi sungai aka bts datang mcm baru kena kejar anjing yg Ada penyakit rubbish. Eh rubish eh? Rubbish?sampah? Eh apeape lah . Kalau korang orang malaysia confirm tau pe bende tu .

" nan-ti ha kito-rang da-datang ru-rumah korang , kite jiran kan?" Jimin tercunggap-cunggap . "Whatever" Ringkas Cres. "Okehhhh byee take care dewi hatiku " Jin berkata dengan mengahirkannya dengan flying kiss Jambu yg teramat. Bixh membuat muka memang-nak-kene-tumbuk-ke-terajang-sila-membuat-pilihan-anda-dengan-baik sebelum masuk Kedalam kereta mewah diorang

Sesampai sahaja kat rumah . Bixh terus menukar baju diorang . TheKangBro takde sebab appa bagi diorang mission aka kerja haram baru. Wana boring So dia pergi ke balkoni rumah dia.

Wana pov

Segarnye udara kat sini . Tak sia-sia appa belikan rumah kat sini. Aman sang-. Hmm tak aman . Aku ternampak biskut sedap kat balkoni rumah sebalah. Tengah minum kopi? Teh? Lantak ah. Biskut sedang makan kembar dia dicelupkan ke kawan baik kembar dia . Eh apakah? . Jeon Jungkook . Tapi dia tengah selasaikan Rubix cube.

Dia tak sedar kot aku ade kat sini . Dia concentrate dengan rubix cube . Eleh ade Bidadari Kat sini hengko tak tengok . Tpi Cute plak muka dia klau concentrate . Tanpa aku sedari aku tengok muka dia sangat lah lama .

Tibatiba dia pusing ke arah aku . Aku cepat2 alihkan pandangan.
"Eh ! Dewi!" Kookie teriak dengan kuat sampai nak pecah gegendang telinga aku walaupun jauh. "Dewi siapa? Girlfriend ke? Aku takde nampak orang lain kat sini." Aku bercakap dengan muka selamba. "Alah awak lah . Muka awak macam dewi bulan " kookie bercakap dengan malu. "Oh yeke? Thanks jelah " aku hanya mengalihkan pandangan. "Btw tengah buat apetu? Tengah tengok muka kookie yg comel ni keeee?" Dia mendepankan muka . " Ye aku tengah tengok muka biskut yg kau pegang tu " aku bercakap dengan smirk. " eleh kalau tengok muka aku cakap jelahhh" jungkook berkata. "Puiii, taknak aku" aku berkata sambil membuat Gaya meludah.

" hmm yelah tu" kookie berkata dengan senyum mengejek. " Kookie nak masuk dulu eh , byeeee" jungkook masuk ke dalam rumahnya. Aku berasa sedikit kecewa sbb dia masuk dalam rumah dia . Eh sikit je eh sikit je . Hanya sekecil zarah jeee. Eleh kau wana Alasan . Aku pun blah ah . Dengan itu aku pun masuk ke dalam rumah.

Mer pov

Aku pergi ambil Surat kat peti surat depan. Tapi tiba2 Aku ternampak lelaki bahu Luas . 60 cm. sempat kire tau . Pintar mengalahkan Einstein lah katakan. Flip hair . Lelaki tu pakai baju pink lah . Eh aku ade neighbor Jambu ke? . Oh ya bangkai tepi jalan. Syaiton . Eh salah. Jin . Eh salah . Jin handsome . Eh dahdah lah kau mer.

Dia tengah siram bunga. Bunga rose. Handsome pulak mamat Jambu ni . Dengan bangs down tutup dahi dia . Huh macho yooo.
Boyf misali. Sesuai sangat dengan aku. Jin tiba2 datang dekat dengan aku . Guess what? . Dia simpah aku dengan air untuk siram bunga tuh. Aku pun tersedar Dari lamunan aku.

Mafia's Daughter ||  BTSWhere stories live. Discover now