New mission

179 25 0
                                    

"Suprise!!"

Guess who?

Bangkai tepi sungai.

Bts!!!!

What the fvck ??pehal bts Ada kat sini . Kat rumah bixh , OMG!!!!

Giler ke ? Tak pernah schoolmates diorang menjejakkan Kaki kat rumah bixh. Atau pun lebih tepat diaorang taknak pun . FIRST TIME!!

" What the fvck are you guys doing here? " Wana berkata dengan terkejut. " buat projek lerr cik manis oi" jungkook menjawap dengan senyuman bunny smile . "Kenape hari niii? Kan 2 minggu deadline" kata mer . " tau lah , tapi lagi Cepat kan lagi bagus , kitorang dah bawa bahan ni" Jin Membuat aegyo.

"apa yg bising bising tuw!!" Jawap sofea dengan nada mrah
    "wtf!!!! pehal nie bangkai bwt kat sini!!" sofea mm bwt mka annoying.

Yoongi ke depan dan mmbwt gummy smile dekat sofea dn
"bole saya masuk ke??"
"eh, ptung kiut dri mna nie...smpah ke.... alaaa sory lerh ptung kiut tak leh msuk" sofea berasa annoying.

Bts hanya meredah masuk ke dalam rumah bixh Tanpa berasa Malu . Tak Malu ke sayang oii?

Mulut Bixh terbuka luas. Watdapark? Hengko bio betol? Kalau appa tau ni habis lah diorang.

" weiiii keluar lah , nanti appa kitorang tau , kitorang bagi lelaki masuk rumah mati kitorang. " Ros berasa cemas.

"Takpe kitorang akan protect Korang semuaa nanti " v menunjukkan boxy-smile dia . " bukan boleh pun , tak sempat Korang nak protect kitorang , korang akan Mati dulu" Cres tersenyum sengih sambil jalan ke ruang tamu.

" suka hati korang lah yee , nanti tanggung sendiri" wana mengikut cres dari belakang. Diikuti dengan ahli Bixh yg lain. Bts juga mengikut Dari belakang.

Mereka membuat projek mereka dengan focus. Eh tak , Bts je . Ye dengan namjoon and hoseok sekali. Tah ape diorang buat Kat sini. Tapi Malas nak gaduh.

" weh tolong ah sekali , tak pasal pasal hyung yang tolong "  Jimin akhirnya bersuara.

Bixh yg tadinya fokus dengan tv mula berasa menyampah.

" eh Korang yg tehegeh hegeh sangat nak buat kan hah sekarang buat ah . " mer roll eyes.
Bts hanya mengeluh berat dengan perangai perempuan - perempuan yg Ada dalam rumah ni.

" hah dah lah ni , lagi pon sikit lagi ni " Jeongkook mengelap tangannya . " hah bagus , dah boleh keluar kan? " sofea berkata sambil menunjuk pintu keluar .

" alah awal masih ni , Jom keluar pi makan " kata taehyung dengan gembira. " betol jugak kan jomm, our treat " namjoon bersuara .

Bixh hanya menyerah . Tapi actually happy sebab kene Belanje. Orang tua tua cakap rezeki jangan di tolak.

Bixh memakai kot mereka dan mask .

" kenape kene pakai mask?celebrity ke? " yoongi bertanya.
Bixh kaku sekejap .

" eh style" ros berasa lega dapat mencari Alasan . Sebenarnya sbb Bixh taknak appa diorang tau . Well orang appa diorang  everywhere.

Mafia's Daughter ||  BTSWhere stories live. Discover now