The mission

157 24 1
                                    

"You guys are under arrested"

"Wait Wat?! Korang ni polis?" Mer pandang Jin . "Ya , kami polis . So, ikut kami ke balai now . "

Suga menarik tangan Sofea . "Lepas kan aku! Aku taknak masuk penjara ! " Sofea membantah . "Kamu ni penjenayah!" Suga marah .

"Kecuali kalau korang ambil choice yang kami akan bagi korang semua .. kalau takk.. masuk penjara ."Jungkook senyum sinis . "Wat do you want?" Wana turun kan pistol dia .Jadi .. Girlfriend kitorang... What do you say ?" Jungkook buat muka macho . "Dahek?! Jadi girlfriend bangkai tepi sungai?! Rela lagi aku masuk penjara .." Wana nak menjeling . "Then , jom kita pergi balai. " Jungkook tarik tangan wana . "Ihhh , Jangan lah tarik tangan aku . Yelah! Aku jadi girlfriend kau! Aku taknak masuk penjara!" Wana tolak Jungkook .

"Wana sorang je yang dah lepas . Yang lain, tak jadi girlfriend diorang , masuk penjara , itu deal kami. " Jin pandang bixh . "FINE! DEAL!" bixh serentak jawab . "Maksudnya , Jimin asyik2 nak kan Cres , Suga suka sangat dengan Sofea tu jadi korang sama la ye , V tu asyik kata yg Ros tu comel betol , Jin pula curi curi gmbr Mer selalu . So , the decision is made . "Jungkook kata .

"Kw ? Curi-curi Gambar AKU?" "Mer pandang Jin dengan pandangan maut . "Alah .. jangan lah marah . ." Jin senyum kat Mer . "Nak mati kau ni. " Mer kata kat Jin .

"So everything settle kan . korg balik rumah sendiri sekarang . Nak menyampah aku tengok muka korang seharian ." Ros kata , menghalau bts keluar . "Ok , kmi pulang dulu yaa .. Jangan lupa korang mesti call kami untuk ucapkan goodnight kayy. " V cubit pipi Ros. "ish! yelah , sekarang keluar cepat. semua ni perjanjian je . " Ros kata . Then , bixh hantar bts keluar . "BYEE~" bts kata kepada bixh . Bixh hanya menjeling lalu tutup pintu .

BTS HOUSE•

"Yes!!" Yoongi berkata sejurus selepas melangkah masuk ke rumah . " finally aku dah ada girlfriend" sambungnya.

" fake " namjoo smirk .

Yoongi hanya menjeling .

" So sekarang kita boleh bagi tau parents kita yang kita ada girlfriend , And kita takkan khawin dengan gold digger tuh . " jungkook tersenyum gembira.

" tapi korang mesti ingat diorang tuh siapa , Bixh , salah satu mafia yang bahaya kat Korea nih. Ya betul rahsia diorang nih kita je ya tahu , sebab kita je yang siasat . Appa diorang dikenali sebagai CEO baik . Tapi actually mafia , Hu susah, So Kalau dia tahu korang tahu identiti sebenar keluarga diorang , habis kita" Hoseok berkata .

" hmm betul jugak. " kata taehyung sambil menyentuh dagu.

" kita mesti berhati-hati " sambung jin.

Fast forward •

Baru sahaja Bixh ingin melelapkan diri , mereka teringat kata kata BTS.

"Jangan lupa korang mesti mesti call kami untuk ucapkan goodnight kay"

Ugh .

Bixh mula mengucapkan Goodnight kepada BTS .....

Sofea•

Goodnight.
-Softsofe
Okay babe ,
   Goodnight❤️
-JjangmanBbong

Babe ?seriously?
-softsofe

Salahke aku panggil Girlfriend aku babe?
-JjangmanBbong

Mafia's Daughter ||  BTSWhere stories live. Discover now