"Kenape nih?"
namja-namja tu pun tersentap nampak yeoja tu kat rmah diorg .
"wadahell?" Wana kata dgn mulut terbuka . "Wahhh kite ada tetamu lahh " V yg childish tu kata kpada kengkawan die yg len. "eh eh.. Bile masa pla kitorg ni jdi tetamu korang ,hah? Yg korg ni bising cam kene histeria malam2 buta ni kenape? " Sofea mencelah smbil berkerut dahi . "Tch .. Bwt kacau je .. Hah .. Nak masuk ke tak ? Klw tak , balik skrg. Kitorg nak berparty pun takle ke? " Jungkook kate , sndar kat pintu. "Ape ni? Kat skola bkan men sweet gi , skrg ni cam smpah je nak ckp bgitu ngn kmi . " Wana ckap smbil cross arm . "Dah~ Dah ~ Aku tak kisah dah . Korg bising ke , burn down rumah korg ke , apa ke . Idgaf , okay? Skrg aku nak balik , dan tidur . So , klw korg kacau gi , aku tembak kpala korg satu2 , fhm? " Mer dengan marahnye berkata kat diorg .
Namja2 dan 4 gi yeoja tu nmpk Mer brlalu pergi .
"Ha! Korg dh bwt Mer marah ! Habis la korg ! " Cres melompat dgn gembiranya ngn gaya nya yg tersngtla childish ."Alahai awk ni , pompuan cam die tu nmpk ganas tpi klw kene pick up line mesti jdi ok tuu . " Jin bersuara dri dlm rmh mereka . "Pa pa je la .. Klau nak cri nahas , gi la . Lepas kw kna sepak terajang oleh die bru kw tw " Ros menyampuk then jeling kat namja tu dan berlalu pergi jge . " Korg jgn bising ! Klw tak mampos korg " Sofea kata dan berkata lgi " Jom blik , Cres , Wana " . Namja² tu nmpk yeoja2 tu blik ke rmh mereka .
-Esok Pagi-
"Oii pompuan2 yg ade kat rmh ni bgun la.. Sarapan dh nak sejuk tu .. Nak brapa kli lgi aku nak bngnkan korang semue ni .. " abg pling besar d antara TheKangBro , tea min bersuara . "Eihhhhh! Just Shut Up laaaaaaaa!" Wana tarik selimut nya dan tutup telinga gune bntal peluk die . " .... " TheKangBro, Min Ho tengok je gelagat Wana tu dan teruskan mmbrsihkan rmh . "ROSS! AYAH AWAK KAT LUAR RUMAH! " teriak abg ngah adik beradik kang tu , Jae hyuk .Ros dgn cepatnya terus terbngun dan berlari ke ruang tamu "HAH?! MANA? MANA?!" . "Ahahahahha! Klw psl ayah kw mesti kw berlari cam kebakaran ," hyuk berkata smbil ketawa terbahak bahak . Ros hnya menjeling dan blik ke bilik die tuk mandi . "Oi .. Diam la .. Awal pgi dh teriak2 , hbis telinga aku berdarah nnti dgr suara korg berteriakan ... " Sofea marah dgn muka bru bngun tidur . Mer tetiba muncul , dh siap bwa beg dan pkai oversized hoodie n rip jeans , die tak bersuara lngsung terus duduk kat counter d dapur n mkn breakfast die . "Eh eh... Sorg ni cam excited sngt nak gi skola niee " Cres teasing die . "Ei , diam la . Memang excited sngt . Tak sabar dah nak kerjakan neighbour baru kite tu... " , "Wooh wooh wooh . Ape dah jdi ni ? Kerjakan ape ni ? Korg bergduh ngn jiran ke? " min dgn terkjutnya bersuara . "Ye la .. ape lgi... Lelaki jhanam kat rumah sblh tu kuang hajo sngt .. Dh pun bising , rude lgi .. Eihh aku pun tak tw la . " Ros bersuara , dh siap mndi n pkai bju croptop ngn jeans die . "Dh2 .. Korg bersiap sedia la gi skola ... Nnti kitorg tlong handle mslah korg ngn namja² tu . " Abg kpda ketiga tiga adik beradik tu ckp ngn muka gelisah . Then yeoja tu semue pun prgi bersiap sedia* Ting Tongg~ * doorbell tetiba berbunyi .min ho pergi buka pintu. "Korang ni sape? "
"Haii~ Kmi jiran sblah korg " V mmbri slm dan senyum dgn senyum yg sngt happy . ".... o.k... " min ho tengok diorg ngn muka takde expression . " Mna yeoja² yg hot² tu semue ? " Jimin mencari cari yeoja2 tu . "Fuck .. Off... " Min ho tutup pintu tu . "Tch .. jahanam tu dh gali kubur sendiri .. Hbis kw aku kerja kan pasni .." Mer mumble kat diri sendiri . then kedengaran bunyi ketukan pintu n suara2 namja2 sekalian kat luar tu . "Eish! Please Jgn Bising , bole tak?!" Wana dgn mrhnya buka pintu tu . "Hi , sweetie . Lama tak jumpa muka awak yg lawa tu. " Jeongkook buat muka hot tpi Wana hnya berkata " Excuse me? Kw dtg nak tunjuk muka kw tu je? smlam bkn men rude gi .. Bitch , please. .." n jeling mereka then tutup pintu tu .Tak lama kemudian , Bixh dh bersedia , bwa gun skali gi high school. Time diorg keluar , takde org dh . Sunyi sepi je. Then masa diorg dh naik kreta limousin mreka then tetiba muncul Jhope ngn Suga . "Sorry , tpi bole tak kmi tumpang skali ? Pleasee.. Kreta kitorg pncit n daddy kmi mrh sbb kmi tak dngr ckp diorg so parents kmi taknak tlg .." Suga bwt muka kesian . "Alolooo.. Cute nyeee , tpi takle la . " Sofea senyum kat mereka , nmpk eyes smile die tu . "Comel la muka awak " Suga compliment Sofea . "Hello ? Kw sape nak compliment aku ? " Sofea jeling then nak tutup pintu , "Wait , please... tlong la . Kmi taknak miss second day kat skola . " Jhope kata smbil berkerut dahi . "Yahhhh! Bising la korg ni . Ikut je la. Nnti kmi pla yg lewat sbb korg .
Then BTS pun sekereta ngn Bixh . Bila smpai kat skola , semua org berpandangan kat Bixh n BTS yg sdg keluar dri kereta yg sama. Ade jga org berbisikan , of coz la psl mereka tu. After that , diorg pun jln ke kelas .
'Kringgg~ Kringgg~' bunyi loceng berbunyi . Semua student pun brjln blik ke kelas msing msing .
Semasa bixh dan bts msuk ke kelas diorang iaitu 12-A , classmate diorang bisik sesama sendiri.semua bisikan diorang Macam "eh diorang ade pape hubungan ke?" "Couple eh?" "Macam mane bixh dengan bts boleh jadi rapat semacam je ?" "Queenka dengan Kingka baru dah bersatu weiii" "Ndndjsnsnshznznjz"
Tak Takut ke? Bisik tu amalan syaiton .Bixh dan bts hanya menhiraukannya. Cikgu pun masuk dan mulakan lesson .
"Cikgu Akan berikan kamu kerja kumpulan " cikgu pandang murid stu2. "Cikgu Akan pilihkan ahli kumpulan kamu" semua murid mengeluh berat ."kite Akan buat Eiffle Tower yg tinggi dan besar" "10 orang stu team sbb projek nie susah sikit nak buat" cikgu sebut stu persatu nama ahli kumpulan , sehinggalah ....... "dan akhir sekali Sofea , Ros , Wana , Cres , Mer , suga , V , Jungkook , Jimin dan Jin" Cikgu menarik nafas panjang . Bixh hanya mengi-
"WAIT, WHAT?"
________________________
TBCsorry sngt kat reader sbb late update , saye bnyk kerja rmh lgipun sy pun still dak high school , btw enjoy n please vote.
YOU ARE READING
Mafia's Daughter || BTS
Fanfic"They're like Roses , effortlessly beautiful but infinitely dangerous." ____________________________________ Bixh ialah sebuah gang girls yg terdiri kepada 5 perempuan. Sofea,Ros,Wana,Mer dan Cres. Bixh terkenal di kalangan schoolmates diorang karan...