" kitorang nak join, boleh ?"
Bixh menoleh dengan penuh rasa nervous.
Oh , BTS je pon.
.
.
.
.Wait what???!!!
Kejahanaman apakah ini?
Kenapa diorang nih kat mana-mana??
Pe hal BTS buat kat sini????
" opocot!!" Ros melatah sambil memegang dada .
" Watdapark are you guys doing here?!" Wana half teriak half berbisik .
"Hmm .... kitorang tengah beli ice-cream kat kedai depan Dana tuw " V menunjuk sebuah kedai yang berwarna warni.
" Tapi ternampak korang " sambung Jin.
" Macam mana Korang boleh nampak kitorang? Kitorang kan pakai mask . " Tanya mer confuse.
" takkan lah kitorang tak boleh cam girlfriend sendiri" jungkook bangga .
" Fake " namjoo menyambung.
" ahhhhh, hyunggggg" jimin tidak puas Akan comment namjoo.
" shusssss" Sofea meletakkan jarinya yang lawa di bibir menggisyarakan BTS untuk Diam.
" By the way , apa Korang buat nih? " Tanya jimin selepas lama mendiam.
" kitorang nak kerjakan mafia tuh, appa suruh" kata Cres tenang.
" Eh bukan tuh Hwang Jun He ke? " tanya namjoon. " Eh korang kenal lelaki tuh?"
" dia tuh bukan CEO Hwang company ke? Apa dia buat tuh" Jin berasa confuse.
" Ugh , selling drug what else? . Takkan lah menyapu pulak" Wana membuat roll eyes .
" ohh" jin menggaru belakang leher , malu.
" dia pun mafia jugak? Ingat orang baik " hoseok mengelengkan kepalanya .
" kan two-Face people " kata Cres menyokong.
" don't forget that your dad Also one of that 'two-Face people' you talking about." Kata jimin dengan selamba .
Oh .
Right .
Bixh hanya menjeling BTS dengan tajam.
BTS ketawa kecil .
" just joking " jimin smile.
5 minutes later.
Hwang Jun He dan lelaki yang bersamanya berpisah , hanya tinggal Jun He dan beberapa bodyguardnya.
" its the time " Sofea dan Bixh saling bertukar pandangan .
" in the count "
"One"
"Two"
" THREEEE!!!!"
Bixh menumpaskan bodyguard Jun He dalam mekelip mata. And of course , BTS tengok saja. Macam tengok wayang pulak diorang nih , dengan makan Ice-cream dan bersorak ' BIXH fighting!!' Ingat nih apa ? Stadium?
YOU ARE READING
Mafia's Daughter || BTS
Fanfiction"They're like Roses , effortlessly beautiful but infinitely dangerous." ____________________________________ Bixh ialah sebuah gang girls yg terdiri kepada 5 perempuan. Sofea,Ros,Wana,Mer dan Cres. Bixh terkenal di kalangan schoolmates diorang karan...