Merhaba sevgili BFKS okuyucuları,
Nasılsınız?
Ben harikayım çünkü sizlerle çok güzel bir duyuru paylaşmaya geldim. Gerçi bir çoğunuz tarafından beklenen bir duyuruydu zaten.
Uzun zamandır sizden kitaplaşmayla ilgili sorular geliyordu. Hepinize biraz daha beklememiz gerektiğini, her şey netleşince duyuruyu yapacağımı söylemiştim. Nihayet kesinleştiği için büyük mutlulukla haberimizi verebilirim:
Bir Fotoğrafçının Küçük Sırları (BFKS) kitap oluyor!
Bu duyuruyu yapmak için ne kadar sabırsızlandığımı anlatamam. En sonunda tam anlamıyla içime sinen bir yayıneviyle, Mendirek Yayınları ile anlaştık.
Hikayeye şimdilik buradan devam edeceğim. Yayınlayacağım birkaç bölüm daha var. Bunlardan biri de herkesin merakla beklediği sırların ortaya döküldüğü bölüm. Tamamen baştan yazdığım için eski okuyucuların da heyecanla okuyacağı bir bölüm olduğunu düşünüyorum. Yalnız bu bölümleri yayınladıktan sonra yayıneviyle aldığımız ortak karar sonucunda bölümleri buradan kaldıracağım. Finali de kitapları elimize aldığımızda okuyacağız. Umarım bu konuda anlayışlı olursunuz.
Kitapta değişiklikler oldu mu derseniz, oldu. Bu defa öyle köklü değişikliklere gitmedim. Ama ilk bölümleri daha eğlenceli ve akıcı hale getirdim. Yaptığım eklemeler oldu. Olabileceği en iyi hale getirmeye çalıştım, siz de böyle düşünürsünüz umarım.
Bölümleri kaldırmadan önce duyurusunu buradan yaparım zaten. Çıkış tarihimiz, kapağımızla ilgili duyuruları da buradan paylaşacağım sizinle. Kitaplaşma süreciyle ilgili aklınıza takılan başka bir şey olursa mutlaka sorun.
Yazarınız şimdi biraz duygusallaşacak, baştan uyarıyorum. Mendilleri hazırlayalım :)
Bilenleriniz vardır, BFKS benim ilk hikayem. Lise yıllarımda yazmaya başlamış, üniversite yıllarımda bitirmiştim. En özel yaşlarımda, en yalnız anlarımda bu hikaye vardı. Sayesinde çok özel insanlarla tanışma, sohbet etme fırsatı buldum. Çok güzel dostlar kazandırdı bana. O yüzden kalbimdeki yeri çok ayrıdır. Kitap olacağı günlerin hayalini çok kurdum, sizden böyle güzel yorumlar geldikçe daha da heveslendim. Sonunda bu duyuruyu yapabildiğim için çok mutluyum.
BFKS'nin burada yayınlandığı ilk zamanlarda, bittikten sonra, düzenleme aşamasında ve şu anda yanımda olan tüm okuyucularıma ve dostlarıma çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız. Umarım bu süreçte de beni, Yeliz'i ve bizim çatlakları yalnız bırakmazsınız. Sizi çok seviyor, kağıttan uçaklarla kucak dolusu sevgiler yolluyorum.
Kağıttan uçaktaki not: Böyle bir duyuruyu bu kadar uzatacak kadar geveze olduğum gerçeği :)
Bana ulaşabileceğiniz yerler:
Instagram: burcu_ckm
Facebook: Burcu Ekin Çakmak
Facebook Grubumuz: April Keyes'ten Hikayeler - (Wattpad mcflyb)
Kitap duyurumuzun resmi haline ulaşmak için yayınevimizin Instagramı: mendirekyayinlari
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Fotoğrafçının Küçük Sırları (Kitap Oldu)
ChickLitBüyü dediğimiz şey sizin de bildiğiniz üzere bazen bir zehirli elmadır; aşka en yakın olduğu zaman da budur... Herkesin sırları vardır değil mi? Kendisine ait olan, büyük veya küçük sırlar. Çoğu zararsız. Benim de birkaç tane vardı ama benimkiler...