#4

1.1K 20 1
                                    

Mimo moich obaw i krzyków dotarliśmy cali i zdrowi. Będąc na miejscu zadzwoniłam po taksówkę bo nikt nie był taki łaskawy żeby po nas przyjechać i zawieść do domu.

**********30 minut później**********

Dojechaliśmy na miejsce i dostałam chwilowego zaskoczenia. To niby tu mamy mieszkać?

- Jest Pan pewien, że to dobry adres? - zapytałam starszego mężczyzny który nas przywiózł.

- Tak panienko - odpowiedział - do widzenia - i odjechał. No nie powiem ten dom był niezły. Wzięłam swoje walizki i podeszłam bliżej, a gdy chciałam dzwonić dzwonkiem ktoś otworzył drzwi. Moja matka. Nie  umalowana. Wyglądała tak jakby dopiero wstała.

- Wejdźcie - powiedziała i odsunęła się na bok

Przez jakąś godzinę rozmawialiśmy z mamą, a potem pokazała nam nasze nowe pokoje i poszła spać.

Co mam dużo mówić? Ten pokój jest cudowny. Kremowe ściany, białe meble, telewizor, podświetlane lustro,wszystko co chciałam.

Byłam zmęczona, więc poszłam do łazienki w moim pokoju umyłam się i poszłam spać

********Następnego dnia***********

Rano obudziły mnie jakieś szelesty w moim pokoju i jak się okazało był to jakiś mega przystojny chłopak. Wyglądał na typ bad boy'a. Boże ale on jest wysportowany.

- Yy? Sorka..? - zaczęłam, a chłopaka momentalnie się odwrócił.

- Kim ty do cholery jesteś i czemu śpisz w moim łóżku? - wydarł się chłopak.

- Mogłabym zapisać o to samo.

- Zapytałem pierwszy - odpowiedział i podszedł bliżej łóżka poparł się rękoma i przybliżył twarz do mojej - Więc słucham mała.

- Moja matka tu mieszka i... No... Kazała mi.. No tu się.. Ugościć..? - wyjąkałam.

- Agh... Co za babka - westchnął - nie lubię jej - uśmiechnął się - ale nie obrażaj się.

- Yy..? Ok.

- Chcę moje łóżko z powrotem - krzyknął wychodząc z pokoju.

Co za typek. Ale kto to jest? Czy to ten syn? Hmmm.. Jak on miał? Tom..? Dylan..? Nie wiem, zapomniałam.


************************************

Hejka misie 💖🌵
Mamy kolejny rozdział :))
Teraz będą takie które ale częściej chyba, że wolicie inaczej :)) Napiszcie w komentarzach swoje propozycje :*

Pozdrawiam Julka 😘💋

"Przyrodni Brat"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz