Hiç ummadığımız anda hayat bize bazı sürprizler yapar.
İyi veya kötü....Şu an bana yapılan sürprize sevinsem mi şaşırsam mı hiçbir fikrim yok....
Birincisi hala hayattayım... Evet araba çarpmadı.
İkincisi bu Tekin' in arabası onun burada ne işi var?
Bu saatte!
Hızla arkamı dönüp eve baktım. Evin ışığı yandı. İşte şimdi bittim ben. Bu düşüncelerimi bölen bir cümle oldu." Sanırım kötü bir kaçış planı olmuş."
Ben hala, sessiz, ben hala şok. Bu nereden anladı?
Tabi ya gecenin bu saatinde, sırt çantasıyla bir genç kız.
İnsanın aklına türlü türlü şeyler geliyo. Sus iç ses suuuus." Ne düşünüyorsun, binsene."
" Tamam."
Yavaşça bindim arabaya ve araba da benim sahibim zengin diye bağırıyor yani." Teşekkür ederim. Yani şey......" yine sözümü kesti.
" Önemli değil, senin yerinde kim olsa kaçardı benle." sinsice sırıttı yola bakarak.
" Öyle mi. Durdur arabayı inicem. Sen kimsin de ben seninle kaçıcam? Alnımda salak mı yazıyor.?"
" Bi bakayım. Yok ya yazmıyor ama belki başka yerinde yazıyordur."
" İnicem dedim. Terbiyesiz!"
" Sanada şaka yapmaya gelmiyor. "
" Aa siz şaka yapar mıydınız bay ukala.?"
" Demek ki yapıyormuşum . En acı şekilde tecrübe ettin."
" Ha ha ha ! Güleyim de kızarma. Şaka demek zeka demek sende olmadığı için bünyeye ters yani. Bir şey olur falan."
Sustu...
Şu an arabada ölüm sessizliği var. Çıt çıkmıyor.
" Senin gidecek yerin de yoktur şimdi."" Evet. Ama ben bakarım başımın çaresine."
" Tabi tabi bakarsın. Sende bu inat varken.. "
" Ne..... Birde ben inat falan yapmadım ki."
Beni bir otele bırakır mısın? Ama uzak bir yere."
Sevimli ve tehlikeli bakışlarımı ona attım.
" Peki, öyle olsun."Sağol."
Arkamda bıraktığım ailem umrumda değil. Ama Gazel o bazen çok itici olsa da bazen abla kardeş gibi olurduk. Ne bileyim. Ödevlerine yardım etmişimdir, saçlarını yapmışımdır gibi daha ötesi olmazdı ama severdim onu yani kardeş sevilirdi. Dimi?Tekin Poyraz
Gamze den hiç ses çıkmayınca uyuduğunu fark ettim.
Onu bir otele getirdim.
Onu uyandırmadan indim arabadan.Tek başına kalamazdı o.
Bu şehir bu güzellik başına bela olurdu.
Çok saf, çok dürüst....
Otele girip görevliyi hipnoz ettim. Başka oda kalmadığını söyleyecekti ve bu zamanda burada başka otelde de boş yer bulmasının zor olacağını söyleyecekti.
Gidip arabanın kapısını açtım.
Uyandırmak istemedim.
Bir bebek gibi masum, temiz ve günahsızdı.
Ama bana kalmadan uyandı." Geldik geldik hadi !"
" Tamam ya ."
İçeri girdik ve görevli rolünü oscarlık oynadı.
Biraz üzüldü ama ikna oldu." Napıcam ben?"
" Tek seçeneğin var."
" Neymiş o"
Bu meraklı haliyle bile o kadar tatlı ki...
" Benim evime gel."
Şu an sinir hücreleri aktifleşmeye ve bu cümlemi idrak etmeye çalışan bir adet Gamze Çelik duruyor karşımda.Ama siniri bile asaletle ve tatlılıkla taşıyan bu kızı çıldırtmayı kendime hobi edinmem kaçınılmazdı....
"Olmaz , ailen onları bu saatte rahatsız edemem, hem bana yardım etmek zorunda değilsin."
" Ailemle kalmıyorum. Evde Esra ve yardımcımız var. Esra ile tanışıyorsunuz. Yardımcımız da sever seni. Ne bileyim işte!"
"Tamam ama kısa bir süre sonra belan olmaktan çıkarım. Başımın çaresine bakarım."
" Bilmiyorum, bana ihtiyacın yok sen başının çaresine bakarsın."
" Herhalde ne sandın!"
Gülmeye başladık deliler gibi didişirken bir anda gülmeye başladık. Gülmeyeli uzun zaman olmuştu.
Gamze bana iyi geliyordu.
Suç mu onu kanatlarımın altına almak istemem?
Eve doğru yola çıktık.
Yol sessizdi yine.
İkimizin de eli radyoya gitti. Elinin elime değmesi inanılmazdı.
Anlamaz bakışlarını bana attı.
Tabi ya soğukluğum!" Soğuksun...."
" Sende çok sıcak kanlı sayılmazaın."
Dedim ve göz kırptım.
Sanırım bu susmasını sağladı. Vampirler soğuk olur. İnsanlara göre bir ölüden farksız. Zaten öyleyiz yani bence...
Eve geldik ve Esra bizi karşıladı. Gamze yi sevmişti... Ama sanırım evde bir kişi daha ver.!" Abi bak Aras abim geldi. Ve bir süre bizimle kalıcak !"
Onun ne işi var burada. Kardeşimin gelesi geldi. Hem de bugün.
Aras Gamze' ye odaklanmıştı.
Ve yaklaştı. Geliyor geliyor. Aha geldi." Tekin merhaba. Arkadaşın kim? "
" Ben Gamze."
" Ben de Aras memnun oldum."
Gamze' nin elini alıp öptü. Alnına koyması için dua ettim.
Ultra çapkın kardeşim şu an kendine en yanlış kişiyi Gamze' yi hedef almıştı.
Oyuna dahil olmanın zamanı geldi hatta ve hatta geçiyor.İlk adım Aras' a öldürücü bakışlarımı attım ve devam ettim.
Gamze bir süre bizimle kalıcak."Onu korumam gerek.
Kardeşimden.Yemek masasına geçtik ve başladık.
Ama ortaya bombayı bırakan kardeşim iştah bırakmadı ki.
" Gamze sevgilin var mı?"
Aynı anda öksürük krizine girdiğim Gamze de en az benim kadar şaşkındı.
" Veya hoşlandığın biri var mı?"
Esra Gamze ' ye su verirken cevabı ben de merak ediyodum .
Ama Gamze nin cevap vermey niyeti yoktu.
Kardeşimin buna bir son vermesi lazım. Aynı derecede pis bakışlarımı atarken omuz silkti ....Ama Gamze ye yaklaşamaz. O başkası gibi değil. Onu alet edemez .
ASLA.......
Arkadaşlar merhaba...
Kitap nasıl gidiyor?
Yorumlarınızı yazınız.
Görüşleriniz benim için önemli....
Beğenmeyi unutmayın.
Olur mu?
😎😍😘😍😍😍😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nesin Sen?
VampirosBasit bir çarpışma hikayesi ? Hayır, çünkü tesadüfler kurgulanmaz. Çünkü o öyle olmasını istedi. Emir POYRAZHAN.... yalancı dokunuşlarla başlattığı küçük oyunda ilk hilesini yaptı. Bu daha ne ki... Gamze daha nereden nereye savrulacaktı..