Selamün aleyküm gençler...
Nasılsınız bakalım... İyisiniz iyi maşallahınız var.
Bende iyiyim saolun. Tekrar söylüyorum yani yazıyorum 😊.
Yorumlarınızı, beğenilerinizi yb istediğinizi yazın siz isteyince daha istekli oluyorum.Bölüm Şarkısı: Taylor Swift - look what made me do ...( yepisyeni)
Ve bu bölümü...
GINehirGrkan 😉 veLütfiye Kavasoğlu😊' na ithaf ediyorum... arkadaşlar her bölümü beğenip yb istediğiniz için çok sağolun. İyi ki varsınız... Öptüm sizi....
----------------Allah' ım çok teşekkür ederim... Valla sen çok büyüksün....
Aras mutfağa girip " Abi...... Çetin piçi geldi." dedi ve noldu? Ben o manyak soruya cevap vermediiiim. Tabi ki de ilk öpücüğüm hala bende.
Ama bunu onun bilmesine gerek yok.Aras' ın ilk defa Tekin' e abi dediğini duydum. Birde 'Çetin piçi' ne demekti ya veya kimdi?
Aras öyle diyince Tekin' in çenesi nin karşıladığını görebiliyordum. Ayy Allah aşkına bu adamı(adam?) Kızdırmayın gözleri alev alıyor resmen. Karanlık oluyor gözleri, karanlık bakıyor.
Ama bu adamın (adam?) Çok güzel kahveleri vardı nereye gitti ki onlar? diye sorasınız gelir.
Bana' sakın içeri gelme burda kal demişti ve alel acele gitmişti. Arkasından kapıyı da iyice kapatmıştı. Ne meraklıyım ya.İçimden bir ses bu seferlik onu dinlersem iyi olacağını söylüyordu. Ama iç sesle ettiğim kavgaları göz önünde bulundurursrak onu dinlemeli miydim? Yoksa dinlememeli miydim?
' ne iç sesi be, Tekin' in söylediğinin aksini yapmaya götüm yetmiyor demiyon da hadi ordan sürtük.'
Ne. Sen. Bana. Sürtük. Dedin. Ulan dua et iç sesimsin. Yoksa alırım ayağımın altına.
Bence bu seferlik Tekin'i dinlersem sorun çıkmazdı.
Başımı mutfak masasına koyup düşünmeye başladım. Acaba Zeliha şimdi napıyordur?
Onu çok özlediğimi fark ettim. O bir başkaydı benim için. Gerçekti, dosttu.
Birlikteyken çok saçmalıyorduk. Çok gülüyorduk. Beni başka arkadaşlarımdan bile kıskanırdı. Deli.
Yavaş yavaş mayışmaya başladım. Birazcık kestirsem hiç fena olmazdı.Göz kapaklarım ağırlaşmaya başladı bile. Uyku beni esir almıştı. Tek fark ettiğim bana doğru yaklaşan bir insan silüeti oldu, sonrası derin uyku...
#######
Tekin' den...
Bir bu eksikti...
Çekiciyin tamam da etrafıma bu kadar manyağı çekecek kadar mı?Şu Çetin...
Kuzenin dedi annem babam böyle karşıma dikip kuzenin dediler. Yok ama benim inancım tam. Onu yarasalar getirdi.Ne leylekler getirecek değil ya sonuçta o da vampir....
Hem de vampirlerin yüz karası.Çetin tam bir........ şerefsizdir, sapıktır, haysiyetsizdir, yavşaktır, maldır....
Önünde gelen her kıza yavşayabilir. Allah tan Gamze' yi daha görmedi.
Kafasını koparır mine çiçeğine batırırdım.Birde "Oh, evde lezzetli biri mi var yoksa bana mı öyle geliyor. Ama kuzen bu koku çok farklı, çok hoş misafiriniz mi var?" diyor gelde sikme.
Kafamı kurcalayan başka bir mesele ise bu kız nasıl benim sözümü dinledi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nesin Sen?
VampiriBasit bir çarpışma hikayesi ? Hayır, çünkü tesadüfler kurgulanmaz. Çünkü o öyle olmasını istedi. Emir POYRAZHAN.... yalancı dokunuşlarla başlattığı küçük oyunda ilk hilesini yaptı. Bu daha ne ki... Gamze daha nereden nereye savrulacaktı..