" Asla"

80 13 7
                                    

"Abuu". O an yanındaki erkek konuştu. " Ne var oğlum ?". Ve bağıran konuştu ." Abi şu kızlara baksana " O bunu bize bakarak mı söyledi yanındaki erkek liderleri gibi görünüyordu ve o aptalın konuştuğu an bize baktı ." Eee" dedi eee dedi ya ben bunu öldürürüm valla ." Hadi tavla onları "diyerek bize baktı benim onlara kaşları çatık olarak baktığımı görüp sustu. " Şıp diye tavlarım valla sen sadece bak"dedi .Hele bi gel ben sana göstericem dur ."Hem o kız çok güzel o benim " Sudeyi  göstererek . Bu o bağıran çocuktu. Sanki biz avız onlar bizi avlıyor  . Fesuphanallah deyip devam ettim onları dinlemeye . Bağıran erkek ve yanındaki gelip yanımıza oturdu . Gözlerimi devirip sordum. " Hayvan değiliz "oha bu ne lan aklımdakini dedim  " kızların hayvan olması mümkün değil " . " Biz hayvan değiliz ki sizde bizi avlıyorsunuz " dedim utandırmak   maksadıyla ancak ne yazık ki ben utandım onun yerine ." Tamam suçumu kabul ediyorum ama sende bizi dinliyormuşsun "."Eee " diye Sude ortaya girdi ."Bu sen bizi tavlamaya aynı şey değil " Sude attı gol oldu . " Ben senin lafını yerim " dedi bağıran çocuk . " Ya yürü git " dedim ve kızlar geldi İrem ve Ece . İreme " Kocacım" dedim .Oda bana karıcım diyerek sarıldı . Bu arada erkekler gitmişlerdi .Tabi ki kendi masalarına. Keşke kafeden gitseydiler . Ha bu arada Kocacım  ve Aşkım  Arabanın benzinini kontrol etmeye gitmişti . Ve o zaman içeriye iki erkek girdi ve onlarda bizi baka baka diğer erkeklerin yanına gittiler .    Kafeden çıktık ve arabaya bindik .
  Her kes evine dağılmış dı ve artık yarında tatilimizin 4 . günü olacaktı . Annem beni öperek dedi "Komşumuz Neliha  teyze geliyor. "dedi başımı evet anlamında salladım . Hemen odana çıkıp üst başımı düzelttim saçımı yaptım ve giyindim .

Çok güzel oldum ve aşağı indinde artik Neliha teyze gelmiştir diye aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok güzel oldum ve aşağı indinde artik Neliha teyze gelmiştir diye aşağı indim . Ve ben ŞOOK . Onun burda ne işi var . " Kızım bak bu Çetin Neliha teyzenin oğlu " Ve ben şokda. " Merhaba kızım "dedi Neliha  teyze . " Kızım sizin olduğunuz gibi oğlumun bir grupu var . Sizi tatile gönderiyoruz tamam mı?" İkimiz de birbirimize   ' bu ne lan ben yokum ' diyerek baktık .
"  Eğlenceli olacak" dedi ."Evet çokk dedim ve üstüne atladım saçını başını yolucaktım ki annemle Neliha teyze beni arkaya çekti ve o an babam içeri girdi . Bu vaziyet pek hoş değildi babama her şeyi söyledim ve bildiğini söyledi . Biz dünden razıyız zaten diyecektim ki  söz aklıma geldi ama kabul etti yarın sabah erkenden gidecektik.  Yazlığa ama hemde hepimiz aynı yazlıkta . 😢 Ama ne yapıyım babama karşı gelemezdim . Hem ona çok gıcıktım .

Esmerler takımı Aşka karşı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin