moet vechten voor.mijn tranen

243 11 1
                                    

Liam trekt z'n jas uit en gooit die over de kapstok "is Tessa er niet" vraagt hij aan Hope, ze schud haar hoofd. Ze ploffen samen op de bank. Hope schenkt cola in voor hun en start dan de film "zozo een horror film" vraagt Liam aan haar. "Ja ik mag dan wel een meisje zijn maaf ben niet bang" zegt Hope lachend "nee klopt" zegt Liam en ze kijken samen de film. Als de film is afgelopen is het nog maar 8 uur. "Wil je een wandeling maken?" vraagt Liam aan Hope, ze knikt en staat op en wil naar boven lopen "wat ga jij doen" vraagt Liam "even wat anders aan doen" "nee joh hoeft niet" zegt Liam tegen dr, Hope schud haar hoofd en loopt met Liam de deur uit. Ze lopen door de park en komen aan bij een voetbalkooi "hey Liam, doe je mee" roept een Jongen die Hope niet kent "als jij mee doet da ga ik" zegt Liam tegen Hope, ze knikt. Gelukkig heeft ze geen slippers aan gedaan. "Alleen als zij ook mee mag doen" roept Liam naar de jongen. De jongens kijken raar naar Hope alsof ze niet kan voetballen "hallo ik mag wel een meisje zijn maar ik zou maar oppassen ik maak jullie stuk voor stuk af" roept Hope naar de jongens. Liam lacht en komt niet meer bij. "Okey 1 tegen 1 de verlieser gaat er uit de winnaar blijft staan" roept de jongen naar Hope en Liam. Ze knikken "ik ga wel als eerst" zegt Liam "okey mag jij tegen dat meisje" "dat meisje heeft ook een naam" zegt Liam bot "je meisje" vraagt de jongen "nee me beste vriendin" zegt Liam en knikt naar Hope. Ze lacht op de opmerking die Liam maakte en hoe de jongen keek "hey mathijs maak hem af" zegt een andere jongen die Naast Hope komt staan.  "Jij durft wij spelen in het hoofdklasse" zegt de Jongen naast Hope, ze lacht alleen en zegt verder niets. Na 5 minuten is Liam uitgespeelt hij heeft gewonnen "nu jij tegen hem" zegt de jongen tegen Hope "hah ja jij durft niet hoezo de hoofdklasse jullie spelen zeker tegen kleuters" zegt Hope. De jongen naast haar kijkt boos "jij durft" zegt hij nog en gaat de kooi in. "Hey, je kan van Laim winnen Nick dat weet je dit heb je vaker van hem gewonnen" roept Mathijs naar de jongen die net nog naast Hope stond die blijkbaar Nick heet. Mathijs heeft gelijk na een paar minuten heeft hij Liam uitgespeelt. "Nu jij blonde" roept Nick naar Hope "ik ben niet blond en ik heb een naam als je wil weten dat js Hope" roept Hope bot. "Kom op je kan het" fluistert Liam in Hope's oor. Hope knikt en loopt het veld in "ik zou speciaal voor jou niet te hard schieten" zegt Nick met een gemeen lachje "oh je doet maar wat je niet laten kunt" zegt Hope en lacht. Ze krijgt de bal. Na 10 minuten is ze nog in duel met Nick "oke pauze" roept Mathijs naar Hope en Nick die heel erg bezweet zijn.

Na 10 minuten pauze gaan Hope en Nick verder met hun 'wedstrijdje' het gaat er hard aan toe. Dan krijgt Hope opeens eem bal vol in haar gezicht. Liam schrikt maar Hope gaat gewoon door. "Zozo je bent geen opgever" zegt Nick tegen Hope. Ze luistert niet en gaat gewoon ongestoord verder en doet alsof ze het niet gehoord heeft. Hope is aan de bal en wil scoren maar Nick pakt de bal af maar let niet op Hope maakt een sliding. Nick valt onderuit. Hij wil opstaan maar her lukt hem niet. Hope legt de bal stil en loopt naar Nick "geef je op" vraagt ze. Nick schud "even pauze" zegt hij. Liam loopt naar Hope "wow jij haalt gewoon de beste speler van de hoofdklasse onderuit" zegt Liam. Er komt een man naar Hope en Liam toe "wie ben jij" vraagt de man aan Hope "ik ben Hope en wie bent u" vraagt ze "ik ben een  scout alleen ik werk vandaag niet maar ik heb je hele duel gezien je bent echt goed" "dank u" zegt Hope "ik heb een vraag wil jij bij de dames van Nederland spelen" vraagt de man "eum ik wil niet moeilijk doen maar ik speel niet met dames" zegt Hope "ze speelt alleen maar met jongens" zegt Liam "als je haar met Meisjes laat spelen is ze zo het veld uit. Ze voelt zich niet op het gemak bij meidenvoetbal" zegt Liam er gelijk achter aan. De man knikt "il zal overleggen met de KNVB" zegt de man tegen Hope en Liam "mag ik je nummer kan ik je bellen als ik meer weet" zegt man. Hope geeft haar nummer en de man loopt weg "zo kunnem we verder" vraagt Hope aan Nick "eum ik wil wel alleen denk dat ik rondje ziekenhuis ga" zegt Nick die ondersteund wordt door Mathijs.

just friends or more ??Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu