Liam rent achter Hope aan "sorry Hope echt ik wil niet dat onze vriendschap hier aan leid" zegt Liam. "Laat me met rust ik wil alleen zijn donder gewoon op!" Roept Hope. Liam schrikt zo heeft hij haar nog nooit mee gemaakt.. "maar" "nee donder op" roept Hope weer. Liam twijfelt maar gaat toch maar naar beneden. Hope huilt 'waarom moeten ze mij dat hebben aangedaan' denkt Hope. Ze pakt iets wat het dichtsbij haar ligt ze kijkt erna en ziet dat het een boek is. Ze is boos en gooit het boek weg. Ze kijkt nog eens goed op haar nachtkastje en ziet dat wat ze hebben wilt ze duwt het in haar arm iets te hard want ze gilt het uit van de pijn! Ze hoor iemand naar boven rennen. "HOPE HOPE WAT IS ER HOPE?!" Roept Liam bang "Niest ik eh bedoel ROT OP!" Roept ze kwaad naar Liam. Liam loopt naar beneden en komt weer naar boven met iets. Hij sleutelt wat aan Hope haar deur tot die open gaat. "HOPE!" gilt Liam en krijgt tranen in zijn ogen. "sorry Liam." Zegt Hope "nee het spijt mij" zegt Liam, hij rent de kamer uit en komt even later weer binnen met een doek. Hij legt het op Hope's arm en kijkt haar aan. Hope trekt haar arm weg "niet nodig" zegt ze. De telefoon gaat Hope neemt op "hallo" zegt ze "ik heb je zus breng voor volgende week 10 duizend euro en je krijgt haar levend terug" zeg de gene aan de telefoon. Hope hangt op en begint te huilen. "Wat is er" vraagt Liam. "Ze willen voor volgende week 10 duizend euro hebben als ik Tessa nog levend terug wil" zegt Hope. "Wat erg! Wat nu?"vraagt Liam geschrokken "bas, ik moet hem bellen" zegt Hope. Ze pakt ze telefoon en belt Bas. "Hoi met bas" hoort ze nadet de telefoon 2 keer over is gegaan "hey ik eum" zegt Hope en begint weer te huilen "we moeten over een week 10 duizend euro hebbem als we Tessa nog levend terug willen" zegt ze huilend "wat hoe, ik kom er aan" zegt bas en hangt op.
-----------------------------------------------------------
Sorry voor een korte hoofdstuk en dat het wat langer duurde had er even geen tijd voor.