Hope loopt naar het huis van Liam. "Heey chickie" hoort ze iemand roepen. Ze kijkt achter haar en ziet de jongen staan die haar verkracht heeft. Hope begint te rennen maar de jongen is sneller als haar en pakt dr vast "nu ga je mee werken anders ga je eraan net als je zus" zegt hij "dus jij hebt mijn zus vermoord ik dacht dat de politie de moordernaar heeft opgepakt" zegt ze "nee de politie heeft de moordernaar ook maar ik kan het beter als hem" zegt hij "HEEELLLLPPPP" roept ze "je houd je bek slet ander maak ik je nu al dood" zegt hij. Hope is gelijk stil en loopt met de jongen mee. Ze gaan weer naar het zelfde ggebouwtje waar ze eerst ook verkracht werd.
Hope huilt en rent weg naar Liam. Ze belt aan de moeder van Liam doet open "hey meis wat is er" zegt ze "nietts is Liam thuis" "ja op zijn kamer" zegt ze. Hope knikt en loopt de trap op naar boven. De deur van Liam is dicht Hope klopt "ja" zegt Liam, Hope loopt naar binnen. Liam kijkt verbaast naar Hope. "Eum, sorry van net het was niet zo bedoelt, ik wil je een kans geven" zegt Hope "geeft niet dankje" zegt Liam blij en loopt naar Hope. Ze schrikt en deinst achteruit. "Wat is er" vraagt Liam "ze hebben me weer gepakt en weer" zegt Hope en begint te huilen "ze hebben gewoon me zus laten vermoorden omdat ze tegen werkte" zegt ze boos. "We moeten naar de politie" "neee dan vermoorden ze mij ook" zegt Hope "die kerel is gek geworden" zegt Liam en geeft Hope een knuffel. "Wil je bij me blijven" vraagt Hope aan Liam "bij jou altijd" zegt Liam. Hun hoofden komen dichterbij elkaar. "Wil jij me meisje zijn" "ja" zegt Hope ze zoenen weer. "Liam kom je eten" "mag Hope mee eten" "ja tuurlijk" roept de moeder van Liam. Ze lopen samen naar beneden en gaan aan de keuken tafel zitten. "Mam, Hope is me meisje" zegt Liam en geeft Hope een kusje op haar wang. Ze geeft een klein glimlachje "maar wat is er dat je huilend aan de deur kwam" vraagt de moeder van Liam. Hope eet haar eten op "sorry ik moet naar huis" zegt ze ze geeft Liam een kus "ik hou van je vergeet dat niet" verluisterd Hope Liam kijk dr raar aan "ik ook van jou" zegt hij Hope gaat de deur uit "eum mam ze is in 3 maanden 2 x verkracht en vandaag is het weer gebeurt voor de 3e keer" zegt Liam "loop maarf met haar mee" zegt de Moeder van Liam. Hope loopt richting het station en kijkt hoe laat de treinen gaan. Dan loopt ze naar een open stukje waar geen hekken voor het spoor staan. Ze gaat op het spoor zitten en wacht op de trein.
----------------------------------------------------------------
Sorry maar ik stop met dit verhaal dit is het einde van het verhaal ik heb geen insperatie meer. MAAR GEEN ZORGEN IK GA EEN VERVOLG SCHRIJVEN WANNEER WEET IK NIET!!